וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גן עדן לבעלי החיים ובעליהם

בשיתוף אתר החי של ישראל, בשיתוף אתר החי של ישראל

9.12.2019 / 17:55

במשרד של צוות המומחים מאוד אוהבים בעלי חיים, כאשר יש חלוקה כמעט שווה בין בעלי הכלבים והחתולים. העניין הסב את תשומת ליבו של העורך והוא ערך משאל, היכן אנחנו רוכשים את האוכל לכלבים והחתולים

אתר החי של ישראל. יח"צ,
אתר החי של ישראל/יח"צ

רוב כמעט מוחלט של עובדי המומחים ענה במקהלה לשאלה איפה הוא קונה את המזון לבעלי חיים: "מה זאת אומרת, באתר החי של ישראל", זה כבר הצדיק בדיקה מעמיקה יותר ואלו הרשמים שעלו.

הסניף הראשי נמצא ברחוב הרצל 106 בתל אביב, הסניף השני הינו סניף בוטיק ברחוב שנקין 34 בתל אביב. לשני הסניפים מתווסף אתר אינטרנט מעולם אחר, הכוונה היא לאתר עם למעלה מ-7,000 מוצרים הכוללים מזון לכלבים וחתולים ושאר בעלי החיים, משחקים, רצועות , חטיפים, אביזרים , פריטי לבוש, מיטות, מלונות , כלובי הטסה ועוד.
שירות המשלוחים של החנות והאתר לגוש דן הוא ללא תשלום ובמחירי זאפ , וסנופי אתרי השוואות המחירים הגדולים בישראל, משלוחים לכל הארץ נעשים בהזמנה של 250 שקל ומעלה.

בסניף ברחוב הרצל פגשנו את רויטל, בעלים של כלבת פודל חביבה, היא סיפרה לנו: "יש כאן את הוטרינר הכי טוב, השירות הכי טוב, הסחורה הכי טובה, האנשים כאן הכי אדיבים, הכי מקצוענים , אין פעם שאני ובובה שלי לא יוצאות מכאן מרוצות".

גם בדיקה באתרי האינטרנט אשר מעניקים ציון לבעלי עסקים גילתה מחמאות מקיר לקיר, הרשת מופיעה במקומות הראשונים.

אתר החי של ישראל. יח"צ,
ד"ר בר שי/יח"צ

היתרון הגדול בהגעה לסניף ברחוב הרצל 106 הוא שניתן לקבל כאן גם מגוון רחב של מוצרים לבעלי חיים ובנוסף שובר שוויון לעומת כל חנויות האוכל האחרות, מרפאה וטרינרית בהנהלת ד"ר איתי בר שי, בעל ותק של 20 שנה והתמחות בחיות אקזוטיות וזוחלים. במרפאה ניתן לקבל בדיקה כללית חינם והתשלום הוא עבור טיפולים נוספים בלבד!

ד"ר בר שי הוא גם הוטרינר בגן החיות הלימודי בחיפה ובמקביל מקבל מטופלים במרפאה בסניף. המרפאה מצויידת במעבדת דם חדישה, מכשיר רנטגן דיגיטלי חדיש ונותנת מענה למגוון רחב של בעיות רפואיות, כולל מענה טיפולי לכל סוגי החיות, גם חיות אקזוטיות כגון מפרסמים, זוחלים ובעלי כנף. וכמו כן ניתן לקבל במקום מרשמים וטרינרים לכדורי תילוע וכדורים נגד פרעושים וקרציות מכל הסוגים המצויים בשוק דבר שאסור לקבל בחנויות ללא ווטרינר .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אתר החי של ישראל. יח"צ,
מבחר ענק. אתר החי של ישראל/יח"צ

הבעלים של המקום הם אב ובנו, רמי וסהר, תפסנו אותם לשיחה וביקשנו לדעת מה עוד מייחד את המקום שלהם, רמי סיפר, "אנחנו מייבאים בצורה בלעדית את מותג האוכל Health Extension. זהו מותג האוכל האורגני הראשון מסוגו במדינת ישראל, הוא מדורג במקום ראשון במשרד הבריאות האמריקאי FDA בעל 5 כוכבי איכות , לכלבים וחתולים מכל הגזעים ולכל הגילאים.

האוכל האורגני לא עובר תהליך שריפה של 100% בזמן ההכנה, כך שומר בתוכו את מרבית המרכיבים הפעילים החיוניים להתפחות בעל החיים. הוא מכיל בין היתר שמן הרינג המצויין לפרווה, שמן קוקוס המצויין למערכת העיכול. מדובר באוכל ללא דגנים, מכיל 70 אחוז בשר והוא מגיע במגוון טעמים,כבש דגים, בפאלו, צבי, דג לבן , עוף , עוף כבש והודו.

יתרון נוסף של Health Extension בא לידי ביטוי מבחינת כמויות האכלה, רק כשני שליש מהכמות שהכלב רגיל לצרוך ביום, כלומר אנחנו מדברים על פחות אוכל לאורך זמן וזה חיסכון גם בכיס".

רק כדי שתבינו שאנחנו לא מגזימים כאשר אומרים שיש פה הכל מהכל, שימו לב לרשימת שאר מותגי המזון להולכים על ארבע: וילדפילד, אקסלוז'ון, מונג', פרופלן, רויאל קנין, יוקונובה, הילס, טייטס אוף דה ווילד,קנין, הלת' אקסטנשן, קנין קוויאר, בלקאנדו, GO NOW טכניקל, בריט, סנבל, בוש, הפידוג, בלאקווד ועוד.

כדאי לדעת, במידה והכלב שלכם מסיבה כלשהי לא אהב את האוכל שקניתם לו, אפשר לקבל החזר של 100 אחוז על כל סוגי האוכל, פרט לאוכל הרפואי שמוחזק אצל הווטרינר.
אין מה להגיד הבחירה הכמעט מלאה של צוות המומחים באתר החי של ישראל הצדיקה את עצמה, אין מתחרים לכמויות, גיוון, שרותים נלווים במקום, הידע העצום, במחירים נוחים ביותר, והכי חשוב, את הכל הם עושים בנחמדות שאין לה מחיר.

החנות פתוחה בכל ימות השבוע למעט יום שבת.

שעות הפתיחה הם משעה 9:00 בבוקר עד 20:00 בערב, בימי שישי מהשעה 9:00 בבוקר עד 16:00 אחר הצהריים.

טלפון להזמנות ושאר שאלות: 03-9049881

טלפון נוסף 050-2727323.

ובשנקין 34, ת"א 058-4777718

לאתר הבית

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף אתר החי של ישראל, בשיתוף אתר החי של ישראל
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully