וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסטודיו הזה מבינים: מקעקע אמיתי עושה זאת מתוך הלב והנשמה

בשיתוף ריל טאצ', בשיתוף ריל טאצ'

9.12.2019 / 13:03

אחרי שנים של עבודה בעבודות חסרות מעוף החליטו מיכאל ו-ויקה שהם צריכים שינוי. סטודיו הקעקועים ריל טאצ' מושך אליו לקוחות מרחבי הארץ שבאים להנות מהיד המיוחדת של מיכאל

ריל טאצ' קעקועים. יח"צ,
מיכאל ו-ויקה. ריל טאצ'/יח"צ

לקעקע פירושו להיות חלק מגופם של מאות ואלפי אנשים. מדובר בחוויה מסוג אחר, תרבות שאי אפשר להתעלם ממנה עוד. היה מי שאמר, "תבחר עבודה שאתה אוהב ולא תצטרך לעבוד יותר אפילו יום אחד בחייך". המוטו הזה הניע כל השנים את ויקה ומיכאל שטרית, הבעלים של ריל טאצ', סטודיו לקעקועים.

על כך ויקה סיפרה לנו: "למיכאל תמיד את הרצון לעבוד בתחום הציור, הוא מצייר מגיל קטן, מעצב גרפי וצייר איירבראש, אני רציתי שהוא יהיה מאושר, הסטודיו שפתחנו לפני 4 שנים היה הפתרון המושלם עבור שנינו. קודם לכן עסקנו בעבודות שהלב שלנו לא היה שלם איתן, רק למטרת פרנסה, כיום כאשר אנחנו מתעוררים אל תוך עשייה שמגיעה מהרגש, זה משנה חיים".

סגנון העבודה של מיכאל הוא קעקועים בעיצוב והתאמה אישית, לשם כך הסטודיו משמש כמקום פרטי ויחיד לכל אחד שמגיע להתקעקע. בשונה ממקומות אחרים, בריל טאצ' אין הפרעות ואין מספר אנשים בו בזמן, אלא מעניקים פרטיות מלאה, שקט ותשומת לב אישית בלבד. כל מי שנכנס לסטודיו יכול להתרשם תיכף ומיד מהסטריליות במקום, פשוט ניקיון מופתי, במקביל לציוד איכותי, מחשוב מתקדם, אייפד לציור, תאורה מיוחדת תחת אווירה קוסמית ומיוחדת.

ריל טאצ' קעקועים. יח"צ,
ריל טאצ'/יח"צ

ויקה הסבירה לנו: "אנחנו במקצוע הזה קודם בגלל האהבה. כסף חשוב, אבל לא נכנסו לתחום רק על מנת להרוויח, זה קודם המחשבה על טובת הלקוחות, שידעו שיש להם אמא ואבא בכל שאלה, משם באה הברכה".

ויקה ומיכאל הם הרבה מעבר לבעל ואשה, הם העסק, ביחד, זה הכוח שלהם. את השגעונות של כל לקוח מקבלים פה בשמחה, אך דואגים לברר קודם שהוא בטוח במאה אחוז עם הקעקוע שמבקש לעשות. זה כרטיס הביקור של ריל טאצ', היחס ואומנות שלהם, אלו נשארים על הגוף של הלקוח לכל החיים. זו אחת הסיבות שלקוחות מגיעים לאשקלון, אל ויקה ומיכאל, מכל רחבי הארץ, מאילת ועד כרמיאל.

שאלנו את ויקה על ההבדלים בעבודה בין חודשי הקיץ לחורף והיא הסבירה. "בחודשי הקיץ אנחנו ממליצים על קעקועים קטנים יותר, משום שהשמש בתקופה החמה מאוד אגרסיבית והקהל הישראלי אוהב לצאת ולהיחשף לשמש, ים, בריכה, זה לא הולך ביחד עם קעקוע. חודשי החורף הם הזמן הנכון והמתאים להתקעקע, משום שתהליך ההחלמה מהיר ויעיל יותר, אז אם בקעקוע גדול חשקתם, עכשיו זה הזמן המתאים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ריל טאצ' קעקועים. יח"צ,
מיכאל ו-ויקה. ריל טאצ'/יח"צ

שוחחנו עם אלכס, אחד הלקוחות שהתקעקע בסטודיו, הוא סיפר: "עשיתי אצל מיכאל שני קעקועים, הם יצאו מושלמים. הייתי מרוצה מהסטרליות במקום, זה בהחלט העניק לי תחושת רוגע, כמובן, מאיכות העבודה. אני מתכנן לעשות קעקועים נוספים, זה יהיה רק בריל טאצ'".

ויקה ומיכאל מתכננים לעבור בקרוב למרכז הארץ, המצב הבטחוני בדרום גובה משניהם מחיר כבד, אך גם ההבנה כי יש ביכולתם לעבור לגור בכל מקום, בזכות העובדה שמדובר במקעקע מקצועי שיש לו דרישה, אם זה במרכז הארץ או בחו"ל, לזה יש משקל בהחלטה, בתקווה להתפתח למקומות נוספים בעולם, שיכירו את היד הציורית המיוחדת של מיכאל ועל העבודות המהפנטות שעושה.

הם בטוחים כי קהל הלקוחות הנאמן שלהם יבוא אחריהם לכל מקום.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף ריל טאצ', בשיתוף ריל טאצ'
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully