וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השווארמה המפתיעה של השנה

בשיתוף שווארמה בכיכר, בשיתוף שווארמה בכיכר

9.12.2019 / 12:36

אזור הדרום לא ידוע בעושר קולינרי מיוחד. לפני שנתיים לוואקום הזה נכנסה השווארמה בכיכר שממוקמת בקריית עקרון

שווארמה בכיכר. יח"צ,
שווארמה בכיכר/יח"צ

בילינו מספר שעות בשווארמה בכיכר שבקריית עקרון, אי אפשר היה שלא לשים לב לניקיון הסטרילי ולדרך שבה מתקתקים את העניינים. לבקשתנו, גם הלקוחות מסביב שמחו לתת משוב.

איציק דואני אמר: "סוף סוף מישהו פתח בסביבה מקום לעניין, מקום שאפשר לבוא אליו ולמלא את הבטן עם פיתה מפנקת ובשר איכותי כמו שצריך, תענוג של ממש". מלכה כוכבי אמרה: "הילדים שלי מתים על השווארמה פה, מבחינתם לאכול את זה בכל יום לארוחת צהריים. האמת, זה חוסך לי עבודה כמה פעמים בשבוע וגם המחיר שווה". מעיין צוברי אמרה: "גרתי בתל אביב מספר שנים ואני יכולה להגיד באחריות שטעמים כאלה לא מצאתי שם, אבל זה גם השירות, עממי, חם, כיף לבוא ולאכול פה".

מי שמנהל את המקום הוא אמיר, בעל ניסיון עשיר של 18 שנה במסעדות הבשר הנחשבות ביותר בישראל. לאורך השנים החלום הגדול שלו היה לפתוח מקום משל עצמו, לפני שנתיים הוא הרגיש שהתזמון מחייב יציאה לעצמאות וכך עשה.

שמענו כי בימי שלישי יש מבצע מטורף וביקשנו מאמיר שיפרט לנו עליו: "זה נכון, בכל יום שלישי יש לנו שווארמת עגל מטורפת מאוד טעימה. הייתי שמח להביא זאת בכל יום, אבל מעדיף להשאיר את הלקוחות עם טעם של עוד". בימים רגילים שיפוד השווארמה הודו הגדול שמסתובב עד הצלייה המושלמת נחטף ביחד עם הפרגית.

שווארמה בכיכר. יח"צ,
שווארמה בכיכר/יח"צ

חייבים להגיד, לא מדובר רק בקהל מקריית עקרון, אלא בכל יום מגיעים עשרות ויותר מהערים הסמוכות, רחובות וראשון לציון, לכן התור פה קבוע, מגיעים לקוחות נוספים כל הזמן. מה שמייחד את השווארמה הוא האיזון המעולה בין השומן לבשר, מה שהופך את המנה לעסיסית במיוחד. בנוסף אפשר למצוא גם שניצל,חזה עוף וקבב. היתרון הגדול הוא שהלאפות, פיתות ובאגטים נאפים במקום, הריח של הטריות פשוט משגע. גם בר הסלטים עשיר ומזמין, כך שאי אפשר ליפול, כל מה שנותר הוא להרכיב מנה מנצחת.

הכשרות של הבשר במקום היא חלקה מבית יוסף, הפרגית מטעם מהדרין ירושלים והרבנות המקומית.

שווארמה בכיכר נמצאת ברחוב הרצל 82, קריית עקרון. עושים גם משלוחים.

אחרי ביקור ראשון יגיע השני והשלישי ועוד, הטעם והעושר בכל מנה פשוט ממכרים.

טלפון- 055-9657744

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף שווארמה בכיכר, בשיתוף שווארמה בכיכר
  • עוד באותו נושא:
  • שווארמה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully