וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנת נשים בעיצוב וטעמים שאי אפשר שלא לנעוץ בהם מבט

בשיתוף רותם והדס, בשיתוף רותם והדס

9.12.2019 / 11:50

לפני כ-20 שנה נפגשו רותם והדס בזמן הלימודים במכללת שנקר. מאז הם ביחד ולא מפסיקים ליצור בגדים מקוריים שלא עוקבים אחרי השטאנץ של הרשתות הגדולות

רותם והדס. יח"צ,
רותם והדס/יח"צ

במסדרונות מדור המומחים יש לחשושים כבר זמן מה לגבי הלבוש של מספר עובדות, משהו בסטייל שונה לעומת מה שרגילים לראות בחלונות הראווה של רשתות האופנה הרגילות. מחקר פנימי גילה כי הבגדים נרכשו אצל רותם והדס בגדי מעצבים. זה הדליק נורה אצל העורך שמיד ביקש כתבת תחקיר.

מדובר בסטודיו אופנה איכותי לבגדי נשים בגזרות לאירועים השונים, החל מבגדים לעבודה יומיומית ועד לאירועי ערב מסוגננים. מי שמנהלים את הסטודיו הם רותם והדס, שותפים כבר כ-20 שנה, שניהם למדו עיצוב אופנה במכללת שנקר, שם נולד החיבור הראשוני.

הקשר התהדק עד כדי פתיחת עסק משותף, אך קדמו להם מספר שנים שבהם עבדו כשכירים במקומות אחרים, אולם החיידק לפתוח מקום אישי שבו הם יוכלו לעצב ולהכניס לשווקים טעמים אישיים דגדג כל הזמן. לדרך המשותפת הם יצאו בסטודין בנווה צדק. כיום הסטודיו שלהם ממוקם ברחוב אבולעפיה 23 בתל אביב.

רותם והדס. יח"צ,
לא מפסיקים לחדש. רותם והדס/יח"צ

דקלה, אחת העובדות במדור המומחים העידה, "הבגדים הם מבד איכותי ועוברים תפירה ידנית, למרות זאת המחירים הם לא בשמיים. הערך המוסף שיש לבגדים שהם מעצבים, שאפשר בקלות להתאים זאת לאופי ולמצב הרוח, שונה לגמרי מהשטנץ הכללי שיש ברשתות גדולות רגילות".

הגענו לסטודיו על מנת לשוחח עם רותם והדס, לשמוע על תפיסת עולמם, על העשייה, גילינו אנשים עם ראש יצירתי, בוגר ומרתק על הכתפיים. הדס סיפרה לנו: "אני מרגישה שהשפה שלנו מאוד מוקפדת ומדוייקת. אנחנו משתמשים בבדים איכותיים על מנת לדייק את הצללית שתחמיא לאישה, ותצניע חלקים בגוף שהאישה מבקשת להצניע. אנחנו רוצים ליצור את הגרסה הכי טובה לכל אישה בגיל שלה, שהבגד יחמיא לה ביחד עם נוחות".

רותם הוסיף: "אנחנו מנסים ליצור בגדים על זמניים, מינימליסטים, מאופקים, שלא ישתלטו על הלובשת. העשייה היא רציפה ובלתי נגמרת, היא כוללת חיפוש, תכנון, עיצוב, גזרות, חיפוש בדים וטקסטורות חדשות, זה מעגל בלתי נגמר. מצד אחד ישנם גירויים אינסופיים, מצד שני מדובר באתגר לא פשוט, אנחנו כבר יודעים מה יש ללקוחות שלנו בארון וצריך למצוא איך לחדש".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
רותם והדס. יח"צ,
רותם והדס/יח"צ

במקביל, רותם והדס מספקים בגדי מעצבים לחנויות אופנה מובילות ועיקר העבודה מתרחשת בסטודיו הפרטי. נשים כולן יכולות להגיע להתרשם מקרוב, רותם והדס אף מעודדים זאת, לא רק על מנת למכור, אלא כי למדו שתוך כדי שיחה עם נשים אחרות, הם לומדים על משתנים שיכולים להיות להם כעזר ולהצית את הדימיון.

מידות הבגדים בסטודיו נעים החל ממידת XS עד XXL.

נכון לעכשיו לרותם והדס חשוב להמשיך לעבוד מתוך הסטודיו, אולם בעתיד, הם לא פוסלים הקמה של אתר אינטרנט בו יוכלו להציג את העיצובים שלהם לקהל רחב יותר. מה שבטוח הוא שהבנות במשרד צוות המומחים ימשיכו לעקוב מקרוב.

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף רותם והדס, בשיתוף רותם והדס
  • עוד באותו נושא:
  • בגדי נשים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully