וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיזוף הבטוח והמושלם בישראל

בשיתוף פרפקשן, בשיתוף פרפקשן

9.12.2019 / 11:34

אחת מהנשים המצליחות ביותר כיום בישראל בתחום השיזוף והיופי היא מצדה אליהו, אשה חזקה אשר בנתה את עצמה מאפס

פרפקשן. יח"צ,
פרפקשן/יח"צ

כבר למעלה מ-20 שנה מצדה אליהו מנהלת את חברת Perfection המתמחה במתן שירותי השיזוף המלאכותי הכולל בתוכו שיזוף סולארי, שיזוף בהתזה, מוצרים נלווים, פדיקור רפואי, מניקור רוסי, ציפורניים ועיצוב גבות.

הסיפור שלה הוא סיפור של אומץ, אמונה עצמית והתמדה. כמי שגדלה בבית שבו כסף היה חסר, מגיל צעיר מצדה הבינה כי אם לא תעשה בשביל עצמה, אף אחד לא יהיה שם עבורה, על כך היא סיפרה לנו, "מגיל קטן הייתי צריכה לעבוד על מנת שיהיה לי כסף, הייתי ילדה שאפתנית, עם רצונות וחלומות עזים להצליח, במקום לברוח מהקשיים שחוויתי, לקחתי את העתיד בידיים שלי, זה מה שמוביל אותי כיום כאשת עסקים".

אפילו היותה נשואה ואמא ל-3 ילדים לא גרמה לה לחפש קיצורי דרך או לנשור אלא פשוט להצטיין במה שהיא עושה. קהל הלקוחות אשר מגיעים לטיפולים ב-Perfection מגוון ביותר, כולל כלות וחתנים רגע לפני היום הגדול בחייהם, לא מעט מהעבודות שלה עם זמרים, סלבריטאים ודוגמניות הופיעו על מגזין האופנה לנשים "לאשה", כך למעשה יצרה את שמה בתחום.

פרפקשן. יח"צ,
יחס אישי. פרפקשן/יח"צ

במשך 20 שנה לכל לקוחה ולקוחה בין אם היא אישיות מפורסמת או אישה מן המניין אשר מגיעה למצדה, יוצאת בהרגשה עילאית כאילו היא היחידה שמטפלים בה. מה שמייחד את מצדה למעשה זו האווירה הבוטיקית, המגע האישי בכל לקוחה ולקוחה, שימת הדגש בשעה שקובעים וקבלה בזמן ובסופו של דבר התוצאה מדברת בעד עצמה, איכות המוצרים ברמה מאוד גבוהה, אני משתמשת בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. "זאת הסיבה שלקוחות חוזרים אלי שוב ושוב, כולל המפורסמים ביניהם ויש לא מעט, כי אני מוציאה אותם בדיוק כפי שהם ביקשו, פשוט תוצאה מושלמת".

אחת המומחיות של מצדה היא שיזוף סולארי, שיזוף מהיר של מספר דקות אשר בריא יותר לעור, לעומת שיזוף שנעשה על ידי חשיפה של שעות וצריבה תחת השמש הקופחת. "השיזוף הסולארי נעשה תחת פיקוח אישי שלי בלבד. אני מבצעת בקרה הדרגתית לאורך כל זמן הטיפול ויודעת להתחשב בגוון וסוג העור של כל אחת. כתוצאה מכך אפשר להימנע מבעיות שהשמש יכולה לגרום, כמו כתמים ונמשים, מחלות עור, פיגמנטציה ועוד".

שיזוף בהתזה - היא בין החלוצות בישראל וממה שהבנו ששיזוף בהתזה יוצא אצלה ברמה מאוד גבוהה ושהתוצאה נשמרת עד חודש. זה השיזוף היחיד שעמד בקריטריונים של ה-FDA האמריקאי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פרפקשן. יח"צ,
מופיעים על שערים. פרפקשן/יח"צ

אחת הלקוחות, מיכל, סיפרה לנו: "מצדה היא אישיות מיוחדת במינה, בנוסף להיותה מקצועית ומאוד ישרה, היא אדיבה ותמיד נותנת הרגשה של בית ומשפחה. הבוטיק שלה מתוקתק ומזמין, תמיד נעימה, מגע חם ואישי".

בקרוב מצדה תגשים חלום גדול נוסף: שותפות עם חברת טייגר הידועה, זו תבוצע בכיכר המדינה, מבטיחים שגם שם הלקוחות שהם יתחלו ליהנות מחווית שיזוף יוצאת דופן מבית Perfection.

הסטודיו של מצדה ממוקם ברחוב בית הפועלים 7 ברחובות.

בקרוב מאוד יפתח סניף נוסף ברח' תש"ח 2 כיכר המדינה תל אביב אצל טייגר.

מספר הטלפון להזמנות ובירורים: 052-8723827.

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

לאתר הבית

בשיתוף פרפקשן, בשיתוף פרפקשן
  • עוד באותו נושא:
  • שיזוף
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully