וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תגנו על הרכב שלכם ועל הנוסעים בו

בשיתוף סאן פילם דיזיין, בשיתוף סאן פילם דיזיין

9.12.2019 / 9:40

סאן פילם דיזיין היא חברה המתמחה כבר 15 שנה בשירותי מיגון ועיצוב חלונות כהים לרכב, עיטוף וציפוי כלי רכב להגנה מרבית

סאן פילם דיזיין. יח"צ,
סאן פילם דיזיין/יח"צ

ציפוי חלונות והשחרת חלונות לרכב ללא פרוק חלקים ברכב, ציפוי רכבים לצורכי הגנה על פח הרכב מפני נזקי מכות קלות ושריטות ועיטוף מכוניות להשגת מראה אסטטי. את כל אלה ויותר תוכלו לקבל תחת קורת גג אחת בסאן פילם דיזיין בניהולו של גיא אטיאס.

סוכנויות הרכב רבות באזור השרון בחרו בסאן פילם דיזיין כספק מורשה שמולו הן מקבלות שירותי הכהיית חלונות, ציפוי חלונות לכלי רכב ואפילו השחרת חלונות למבנה בו שוכנת סוכנות הרכב. מקבלי השירות ברובם הם בעלי רכבים פרטיים אך לא רק, אחד מהם הוא עידן, שכתב על כך בדף הפייסבוק של החברת סאן פילם דיזיין: "רמת מקצועיות מדהימה עבודה מסודרת ונקייה. ממליצים ומייעצים בהתאם לרצון הלקוח מתוך מחשבה ורצון להקל על הלקוח. לא נתקלתי בבעלי מקצוע שבאים לקראתך ומייעצים לך כדי לחסוך בעלויות ועדיין לקבל מקסימום תוצאה. שירות ברמה גבוה מאוד סבלנות שאין כמוה".

גיא עם ותק של 15 שנים בתחום ציפוי חלונות כלי רכב, השחרת חלונות ועיטוף כלי רכב עוד מימי שירותו הצבאי ובמהלך חמש השנים האחרונות הוא המנהל והמפעיל של המקום. העסק קטן ואינטימי ולכן גיא מצליח להעניק לכל לקוח את מלוא תשומת הלב הנדרשת ואת השירות המדויק לצרכיו של הלקוח.

סאן פילם דיזיין. יח"צ,
סאן פילם דיזיין/יח"צ

לדברי גיא , "קודם כל חשוב לי להכיר את הבן אדם שמגיע מולי, להבין מה הצורך שלו. אם אני מרגיש שהוא הולך קצת לאיבוד, אני יודע איך לכוון אותו בדיוק לשירות והמוצר שימלא את צרכיו בצורה הטובה ביותר, והכל תוך כדי הסבר מפורט על תהליך העבודה, על סוגי החומרים והאיכות שלהם".

חומרי הגלם איתם עובדים בסאן פילם דיזיין נבחרו בקפידה בכדי לספק את השירות/מוצר הטוב ביותר, התקנת חלונות כהים לרכב מפחיתים ב 99.9 אחוז את קרינת הUV המזיקה ומגנה על נוסעי הרכב, בעיקר ילדים הרגישים הרבה יותר לניזקי קרינה מאשר אדם מבוגר, חשוב לציין כי בנוסף חלקי פנים הרכב כגון ריפודים, חלקי פלסטיק שונים, ציפויים וכו' נשמרים הרבה יותר טוב, מה שתורם לשמירת ערכו של הרכב.

יתרון משמעותי נוסף, ציפוי חלונות לרכב יכול למגן בצורה טובה מאוד את זכוכית החלון מפני שבירה וניפוץ ציפוי זה יכול לתרום לבטיחות , בטחון ואף הצלת חיים ובתנאי שנעשה שימוש בחומר איכותי שהותקן בצורה מקצועית ונכונה. ומה עם שמירה על פרטיות? או הצנעת פנים הרכב? חלונות שחורים לרכב עושים את העבודה מצוין.

בתקופת הקיץ יש כמובן יותר ביקוש לציפוי והכהיית חלונות לכלי רכב מפני השמש, אך בגלל שבמדינת ישראל ישנם לא פעם גם ימי חורף חמימים ונעימים, ההזמנות לא פוסקות מלזרום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
סאן פילם דיזיין. יח"צ,
סאן פילם דיזיין/יח"צ

בסאן פילם דיזיין תוכלו למצוא גם שירות עיטוף וציפוי כלי רכב, היתרון הגדול בציפוי פח הרכב הוא בשמירה מפני נזקי מכות קלות, שריטות וכדומה, ע"י עיטוף הרכב תוכלו לשפר את המראה האסטטי ואף להעלות את ערך הרכב בזמן מכירה.

המקום מתנהל כבר 15 שנה כל זאת בעיקר בזכות לקוחות מרוצים אשר המליצו למכריהם וחבריהם מפה לאוזן, זאת תעודת האמינות הטובה ביותר שניתן לקבל לעבודה המקצועית ואיכות החומרים, הוכחה לכך היא אחריות לתקופה של עשר שנים על סוגי הציפוי והשחרת חלונות. ראוי לציין כי סאן פילם דיזיין מספקת שירותי הכהיית חלונות, ציפוי חלונות וכדומה גם לעסקים, משרדים ובתים פרטיים באותה רמה ואיכות כמו לכלי הרכב.

גיא מספר על התוצאה הסופית, "בסופו של דבר חשוב לי שרמת הגימור תהיה בדיוק כפי שסוכם עם הלקוח בשיחת ההיכרות. אם זה פחות ממושלם הוא לא יקבל את רכבו בחזרה עד להשלמת העבודה כמו שצריך. מבחינתי כל אחד שמגיע לכאן הוא המרכז של העסק".

סאן פילם דיזיין, מקצוענות ואיכות ללא פשרות.

רחוב פנקס דוד 14, נתניה.

שעות הפעילות הם ראשון-חמישי בין השעות 08:30 - 18:00.

יום שישי בין השעות 08:30 - 12:00.

טלפון לבירורים והזמנות: 052-5234561.


רוצים לשאול שאלה? לברר פרטים? להתייעץ ישירות עם גיא בווטסאפ? התחילו בלחיצה כאן

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

לאתר הבית

בשיתוף סאן פילם דיזיין, בשיתוף סאן פילם דיזיין
  • עוד באותו נושא:
  • רכבים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully