וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריכלות האור: תאורה אפקטיבית ותאורה דקורטיבית

בשיתוף מג'יק לייט, בשיתוף מג'יק לייט

8.12.2019 / 16:19

מה תפקיד התאורה בעיצוב הבית? איך נדע להתאים את התאורה המתאימה לחלל? במג'יק לייט מציעים את כל הפתרונות

מג'יק לייט. יח"צ,
מג'יק לייט/יח"צ

עיצוב הפנים מעניק מקום של כבוד לתחום התאורה בבית, וזאת מתוך ההבנה כי תאורה מעוצבת ומותאמת אישית היא בעלת השפעה רבה על כל חלל, ומספקת נקודת מבט על כלל הפריטים והאווירה. קיימים כיום בשוק גופי תאורה מעוצבים בהתאמה לכל צורך: תאורת חוץ ותאורת פנים, תאורה המתאימה לתקרות גבוהות, תאורה לחללים גדולים וקטנים, תאורה רכה ותאורה עוצמתית, ומגוון אפשרויות נוספות.

בבחירה של גופי תאורה יש לתת את הדעת על מספר פרמטרים:

התאמה למיקום

גופי תאורה המיועדים לתאורת חוץ הם גופים עמידים יותר, אטומים ועומדים בדרישות בטיחות אשר אינן נדרשות מגופי אורה לתאורת פנים. חשוב להיוועץ עם איש המקצוע בחנות התאורה בנוגע להתאמת הגוף למיקום.

גודל החלל

פתרונות התאורה מיועדים לפני הכל לספק פתרון אפקטיבי ויעיל לתאורת הבית. גופי תאורה שונים מתאימים למנורות בעוצמות שונות, מספקים עומק אור ו/או הצללה שונה, ועל מנת להאיר בצורה טובה ואחידה את כל המרחב חשוב להתאים את גוף התאורה לגודל החדר. במקרים מסוימים כדאי יהיה להפריד את החלל לחלקות שונות המוארות בנפרד, על מנת ליצור מודולריות ותאורה אפקטיבית ומרהיבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מג'יק לייט. יח"צ,
מג'יק לייט/יח"צ

עיצוב

גוף התאורה הוא פריט עיצובי המתכתב עם כלל העיצוב בחדר. חשוב להתאים את גופי התאורה לצבע הקירות, גובה התקרה והעיצוב הכללי. בחדר אורחים קטן הכולל פרטי טקסטיל רבים ועיצוב חמים תשתלב תאורה נמוכה, רכה וצהבהבה, בעוד שבסלון רחב היקף, בעיצוב מודרני חדשני ועיצוב בהיר תתאים תאורה לבנה ו/או תאורת לד בוהקת. התאורה בבית היא חלק בלתי נפרד מהעיצוב, ועל כן בפניה אל חנות תאורה מומלץ להגיע ערוכים עם ידיעת מידות החללים, ובמקרים מסוימים גם עם תמונות של החלל המעוצב במטרה להסתייע באנשי המקצוע במקום.

בטיחות

התקנה של גופי תאורה מצריכה מעט ידע וניסיון בחיבורים חשמליים. חשוב לבחור גופי תאורה איכותיים ופשוטים להתקנה כמו גם להסתייע בחשמלאי להתקנת כלל גופי התאורה בבית, לשמירה על בטיחות מלאה.

אנרגיה וחיסכון

תאורת המבנה מהווה מרכיב חשוב בעלויות התחזוקה שלו, ומומלץ לבחור בגופי תאורה ונורות חסכוניות באנרגיה ליצירת תאורה ירוקה, הן לשמירה על הסביבה והן חיסכון באנרגיה ובעלויות. נורות לד ונורות פחם הן נורות חסכוניות בכשמונים אחוזים בצריכת האנרגיה שלהן ביחס לנורות ליבון, ובתכנון פתרונות התאורה לבית מוטב לתת להן עדיפות. גם אורך החיים של נורות אלו הוא גדול יותר.

מעצבי פנים ולקוחות פרטיים מאזור אשקלון והדרום נהנים משירות מעולה ומגוון רחב במיוחד של פתרונות תאורה מתקדמים בחנות הדגל למוצרי תאורה מג'יק לייט הממוקמת בגלובוס סנטר אשקלון שבמושב מבקיעים. בחנות צוות מיומן ומנוסה, המסייע לקונים והמבקרים בהכוונה מקצועית וייעוץ, לפתרונות תאורה דקורטיבית ואפקטיבית, מהמתקדמים בתחום.

במג'יק לייט מגוון עצום של גופי תאורה לכל מטרה, ממיטב היצרנים בישראל ובעולם, תוך הקפדה על איכות ברמה גבוהה מאוד, עיצובים מרהיבים בכלל הסגנונות, שירות מעולה ומחירים הוגנים.

כתובת: גלובוס סנטר מבקיעים

טלפון: 050-4932440

חנות: 089922363

מייל : mailmagiclight@gmail.com

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

לאתר החברה

בשיתוף מג'יק לייט, בשיתוף מג'יק לייט
  • עוד באותו נושא:
  • תאורה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully