וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקוקים לדיסקרטיות? חדרי האירוח של רוסו זמינים עבורכם

בשיתוף רוסו חדרי אירוח, בשיתוף רוסו חדרי אירוח

8.12.2019 / 14:40

למודי הניסיון מכירים מיקומים רבים אשר בהם אפשר לשכור חדרים דיסקרטיים לכמה שעות או לפרקי זמן ארוכים יותר. המתחם של רוסו בעיר רחובות הוא איכותי במיוחד ולכן הוא סוחף אליו לקוחות רבים המגיעים אליו שוב ושוב

רוסו. יח"צ,
חדר של רוסו/יח"צ

מתחם בעל נגישות נפלאה

המטרה היא להגיע לחדרים הדיסקרטיים וליהנות בהם את מירב הזמן האפשרי, לכן כל זוג מעוניין להגיע למקום במהירות וללא עיכובים בדרכים. החדרים הדיסקרטיים של roso rooms בעיר רחובות ממוקמים באזור אידאלי לכך. הנהגים המגיעים מכל מקום במרכז או בשפלה לכיוון רחובות נהנים מכבישים חדשים ורחבים, דבר שהופך את הנסיעה למהירה במיוחד. מהכניסה לעיר ועד מתחם רוסו המרחק הוא קצר מאד, כך שהנסיעה בכללותה הייתה קצרה וזריזה.

דיסקרטיות ושמירה גבוהה על הפרטיות

המקום שומר בקנאות על הפרטיות של הזוגות המגיעים אליו ולכן הנסיעה היא בשביל הגישה המיועד רק לרכב הנוסע לחדר או לסוויטה ספציפית, לקוחות אחרים לא מורשים ואינם יכולים לנסוע בשביל זה. השביל מוביל את בני הזוג עד החניה הצמודה לחדרם ומשם הם נכנסים פנימה כשאף אחד לא מסוגל לראות אותם משום מקום.

יופיים של החדרים והסוויטות במתחם רוסו

כדי להנעים את זמנם של בני הזוג, השקיעו בבניית חדרים וסוויטות יפהפיות ויוצאות דופן הכוללות ריהוט איכותי בסגנון ווינטג', כורסאות מצוינות, מיטת אפיריון ופריטי ריהוט נוספים לנוחות מקסימלית. בני הזוג ייהנו מציוד מתוחכם כמו מסך LCD ומערכת שמע מתוחכמת להנעמת זמנם. בחדר יחכו להם פינוקים שונים ובר משקאות המכיל הפתעות רבות.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

ארוחה חלבית מפנקת

הקולינריה היא גורם משמעותי וחשוב בזמן השהייה יחד והשף של רוסו דואג לארוחה בטיב מעולה שגורמת לבני הזוג להרגיש שהם בבית מלון בארץ רחוקה. שפע של ירקות טריים וסלטים מפתיעים, אומלטים, היצע נרחב של גבינות, מבחר לחמים ביתיים, שתיה טבעית משלל פירות וסוגים שונים של שתייה חמה לבחירת הלקוחות. הארוחה מוגשת על מגשים אסתטיים והלקוחות נהנים להביט במראות היפהפיים ולאחר מכן ליהנות מטעמם המשובח של המאכלים השונים.

קיימת אפשרות לאכול בחדר או לחילופין בגינה מטופחת הממוקמת צמוד לחדר ויוצרת הרגשה נפלאה לאכול בחיק הטבע.

מרחב ספא יוצא דופן

זוגות המעוניינים בכך מוזמנים להוסיף לשעות הכיף שלהם גם טיפולים שונים לגוף כמו עיסוי שבדי, עיסוי באבנים חמות, רפלקסולוגיה והיצע נוסף של טיפולים המבוצעים על ידי מאסטרים מקצועיים בתחומם.

לרגיעה לאחר מכן אפשר להיכנס לסאונה שגם מטפחת את העור ולבריכת השחייה הפתוחה הממוקמת על הגג, כדי ליהנות משחייה במים הצלולים והנעימים.

מי שבוחר לחזור לסוויטה או לחדר יוכל להתפנק באמבטיית העיסוי המצוינת הקיימת בו, זרמי המים הקולחים ישחררו את כל כיווצי השרירים ויאפשרו לבני הזוג להירגע לאחר כל הפעילות היומית.

השילוב המוצלח ביותר-מתחם רוסו

השילוב של מיקום אידאלי הכולל נוחות מקסימלית בדרכי הגישה, הפרטיות המלאה וכל התוספות מכתירים ללא ספק את מתחם רוסו כמתחם המוצלח ביותר בכל אזור המרכז.

הנהלת המקום שומרת על המקום נקי מאד, מקפידה על תנאי היגיינה יוצאי דופן, פינוקים בחדר, בארוחה משביעה ובספא למיצוי יום נפלא זה מתחילתו ועד סופו.

בשיתוף רוסו חדרי אירוח, בשיתוף רוסו חדרי אירוח
  • עוד באותו נושא:
  • אירוח
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully