וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה המבינים בוחרים נופש כשר עם שינפלד בפסח?

בשיתוף שינפלד תיירות, בשיתוף שינפלד תיירות

8.12.2019 / 11:25

ישראלים רבים חולמים לטוס בפסח למקום יפה ופסטורלי, להתארח במלון יוקרתי, לאכול אוכל כשר וטעים, ולהנות מטיולים מעניינים למקומות מרתקים. השאלה הנשאלת - באיזו חברת נופש לבחור? כפי שמטיילים רבים גילו במהלך השנים, יש חופשה, ויש חופשה מושלמת עם שינפלד תיירות בפסח

שיינפלד. יח"צ,
שינפלד תיירות/יח"צ

המבינים הגדולים בחופשות יודעים שהניסיון של שינפלד מנצח

ברור שלחופשה חשובה כמו חופשת פסח נוסעים רק עם המקצוענים ביותר - חברת תיירות ותיקה, מוכרת, ובעלת ניסיון רב. לחברת שינפלד תיירות ניסיון של מעל 30 שנה. שנה אחר שנה הם נבחרים שוב ושוב על ידי אלפי לקוחות בתור חברת הנופש המוצלחת ביותר. יום יום הם משקיעים זמן ומחשבה, בודקים איך לחדש ולהשתפר, בוחרים בתי מלון יוקרתיים, משקיעים בארוחות גורמה עם שפים בינלאומיים, בהופעות של אמנים מפורסמים, ומארגנים טיולים עם טובי המדריכים למקומות היפים בעולם. מביני עניין יודעים שחופשה מושלמת דורשת יכולות ניהול, ארגון ולוגיסטיקה מורכבים, זהו תהליך שמחייב שנים של ניסיון, ידע מקיף והמון אנשי צוות מיומנים. רק לשינפלד יש את היכולות לדקדק בפרטים הקטנים של הפקת החופשה, ורק לשינפלד יש את כוח האדם המתאים למשימה.

המבינים שאוהבים להתפנק יודעים שהמלונות של שינפלד ברמה הכי גבוהה

שינפלד זו חותמת של מצויינות, בתי המלון שהם בוחרים הם ברמת היוקרה הגבוהה ביותר. שיתופי הפעולה שלהם עד היום מונים את הרשתות המוכרות והידועות בעולם. הילטון דיסלדורף, הילטון דרזדן, הילטון סופיה, הילטון הואה-הין בתאילנד, הילטון דאבל טריי ברטיסלבה, הילטון קפריסין, הילטון פודגוריצה, שרתון גולף ברומא.

בפסח הקרוב מצטרף לרשימה ריזורט שרתון רודוס ביוון. זה ללא ספק אחד המלונות האלגנטיים והיוקרתיים שהיו לשינפלד עד היום, ריזורט גדול ומפואר שיושב על חוף הים של רודוס, במיקום אידיאלי קרוב מאד למרכז העיר רודוס (עיר הבירה) ורק 10 ק"מ משדה התעופה. החדרים בסטנדרט היוקרתי של רשת שרתון, עם 5 בריכות שחייה יפהפיות כולל בריכה פנימית מחוממת ובריכת ילדים חיצונית, בתי כנסת מהודרים, לובי מפנק, חדרי אוכל ענקיים, בר אירי של שינפלד, חדר כושר, סאונה וג'קוזי.

המבינים שכבר טעמו יודעים שהאוכל של שינפלד עושה את החופשה

גם בפסח הקרוב, כמו בכל נופש כשר בחו"ל של שינפלד תיירות, יהנו האורחים מהמטבח הטעים והביתי, עם הכשרות המוקפדת, העושר הבלתי נגמר של סוגי מאכלים יהודיים מעדות המזרח ואשכנז, הניחוחות המעלים זכרונות מתוקים מבית ההורים. תהיינה ארוחות בוקר, צהריים וערב מלאות ובשבת וחג קידוש מפואר, בחדרי האוכל המפוארים יעמדו ברים ענקיים עם בשרים, דגים, מרקים, סלטים וקינוחים טעימים הכוללים עוגות, קונפיטורות ומעדנים. בליל הסדר ייערכו סדרים מהודרים ומלכותיים בניצוחם של עורכי סדר רמי מעלה. בר אירי הפתוח במהלך היום יכבד במשקאות ובמעדנים מפתיעים כשרים לפסח כמובן.

הכשרות: גלאט כשר לא שרוי'ה וללא קטניות תחת פיקוחו של הרה"ג הרב משה נחשוני שליט"א

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שיינפלד. יח"צ,
שינפלד תיירות/יח"צ

המבינים רוצים חופשה עם ליל סדר חגיגי ומפואר במיוחד

דגש מיוחד שמים בשינפלד על עריכת ליל סדר בחו"ל. זה מתחיל בבחירת בתי מלון גדולים עם אולמות מרווחים ומפוארים שבאמת מאפשרים לערוך ליל סדר גדול ומכובד, בו כל האורחים יכולים לשבת ביחד באותו אולם סביב שולחנות החג ולהרגיש כבני חורין. אורחים ותיקים יודעים לספר שליל הסדר של שינפלד הוא מהיפים ביותר שתראו. מתחילים בתפילת חג בבית הכנסת עם החזן, אחר כך עוברים לאולמות בחדרי האוכל המעוצבים ברוב פאר והדר, השולחנות עוטים מפות לבנות וסידורי פרחים לצד קערות הסדר ובקבוקי היין. עורכים 3 סדרים כדי שכל אחד ימצא את הסדר המתאים לו וליקיריו, בסדרים המרכזיים עורכי הסדר המכובדים קוראים את ההגדה בליווי שירי חג עם גדולי הזמר היהודי. סעודת החג המלכותית מורכבת ממגוון עצום של מאכלים יהודיים, מסוג הארוחות שרק בשינפלד תיירות יודעים להכין. לילדים גם מחכה אפיקומן עם מתנות מפתיעות, ואחריו מקנחים ביחד ב"טיש" עד אור הבוקר. חגיגה של ממש.

המבינים שמחפשים אווירה וטיולים מכירים את המגוון שיש בשינפלד

אחת הסיבות שבשינפלד בחרו את האי רודוס ליעד האידיאלי לפסח מכיוון שהכל קרוב ונגיש, והאורחים יכולים לצאת בעצמם להרבה מקומות לטייל, גם ללא סיוע במדריך. חלק מהמקומות הנפלאים לבקר בהם כוללים את העיר העתיקה של רודוס, העיר החדשה, לינדוס המכונה העיר הלבנה, עמק שבעת המעיינות, עמק הפרפרים, האי סימי, הריביירה התורכית, טיולי ג'יפים בהרים ועוד. קיימות אפשרויות לפעילויות ספורט כגון שייט בסירות מפרש, סקי-מים, גלישת גלים, צלילה, שנורקל, קיאקים, מגרשי טניס, טניס-שולחן, כדורעף חוף, אופני הרים, טיפוס הרים, רכיבה על סוסים, מסלולי הליכה וגם שופינג למתעניינים. מעבר לטיולים יארחו שינפלד בפסח את מיטב האומנים להופעות, יתקיימו ערבי עיון ותרבות, הרצאות מרתקות, ובמלון יפעל מיני קלאב לילדים עם בייביסיטר והפעלות מיוחדות לצעירים.

המבינים מעדיפים חברת תיירות שאפשר לסמוך עליהם במאה אחוז

אחד היתרונות הגדולים ביותר אצל חברת שינפלד תיירות הוא שמנהלי החופשה בעצמם מר צבי שינפלד ומר ישראל שינפלד מלווים את האורחים במהלך הנופש ונמצאים פיזית איתם במלון. במידה ומתעוררת בעיה כלשהי, עניין שדורש טיפול מיידי, שאלה שמבקשת מענה או כל דבר אחר, האורחים יודעים שבכל רגע יש נציג בשטח, אחראי ומקצועי, שאפשר לסמוך עליו. הליווי של צוות שינפלד נותן הרגשת ביטחון עצומה שאין לה תחליף, ואתם יודעים שיצאתם לחופשה שיש לה אבא ואמא, ושתמיד ידאגו שתהיו מרוצים.

שיינפלד. יח"צ,
שינפלד תיירות/יח"צ

המבינים תמיד מקדימים להירשם לפני כולם

חכמים יודעי דבר ובעלי ניסיון תמיד יקפידו להירשם לחופשה מוקדם ככל הניתן ולא ימתינו לרגע האחרון, וזאת מכמה סיבות. הרשמה מוקדמת מבטיחה שתקבלו את בדיוק את החדרים שאתם רוצים בבית המלון, בין אם אתם חולמים על מרפסת שצופה לכיוון הים או הבריכה, או שאתם חולמים על סוויטה נשיאותית - הרשמה מוקדמת מאפשרת לכם לקבל את החדר המבוקש בלי לקחת סיכון שאדם אחר יתפוס לכם אותם. יתרון נוסף שבדרך כלל תהנו ממבצעים מיוחדים להרשמה מוקדמת בהנחות אטרקטיביות ובתנאי תשלום נוחים, ולעיתים גם להיכנס להגרלות כדאיות במיוחד השמורות רק למקדימים להירשם. הסיבה האחרונה היא שמי שמחכה לרגע האחרון עלול אף להפסיד לגמרי את החופשה מאחר ויאזלו כל המקומות, ורק הרשמה מוקדמת אכן מבטיחה לכם ראש שקט ושלא תפספסו פסח כשר בחו"ל עם החברה הטובה ביותר.

בשיתוף שינפלד תיירות, בשיתוף שינפלד תיירות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully