וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום בגוגל - מהיום הרבה יותר קל גם לעסקים קטנים

בשיתוף איזי אדס, בשיתוף איזי אדס

8.12.2019 / 11:07

כל בעל עסק מבין שפרסום בכלל ופרסום באינטרנט בפרט חשוב להצלחתו, אבל לא כולם יודעים להתמודד עם מערכת הפרסום של גוגל. כעת, איזי אדס הופכת את התהליך לפשוט

איזי אדס. יח"צ,
איזי אדס/יח"צ

אם העסק שלך לא מופיע בגוגל הוא לא קיים. אין בעל מקצוע או בעל עסק בישראל בפרט ובעולם בכלל שאינו מודע לחשיבות האדירה של פרסום. הרי בלי פרסום יכול לקרות דבר נורא - כלום ושום דבר. לקוחות חדשים לא יגיעו, העסק לא יגדל והרווחים ירדו. פרסום יכול לבוא בהרבה פנים, זה יכול להיות לקוח מרוצה ממליץ לחבר, מודעה בעיתון או תשדיר רדיו וכמובן אחרון וחביב פרסום באינטרנט. עולם הפרסום באינטרנט הוא לא עולם קטן, יחד עם זאת ברור מאוד מי שולט במגרש - Google.

גוגל הוא המלך הבלתי מעורער של עולם האינטרנט. גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם, מעל 90% מחוויית הגלישה בעולם מתחילה בגוגל, אתם מבינים מה זה אומר? תחשבו על זה לרגע, מעל 90% מהאוכלוסייה בעולם מחפשת בגוגל בכל פעם שנכנסים לאינטרנט.

גם אתם חלק מהסטטיסטיקה, כשאתם צריכים איש מקצוע איפה אתם מחפשים? גוגל. כשאתם מחפשים עסק מסוים באזור שלכם נניח בית קפה, איפה אתם מחפשים? גוגל. בדיוק כמוכם מתנהגים הלקוחות שלכם, כשהם צריכים את השירות שלכם הם לא פונים אליכם, הם פונים לגוגל ואם אתם לא שם, גוגל מפנה את הלקוחות למתחרים שלכם.

תקוות מול מציאות

רמי, חשמלאי מאשדוד הוא איש מקצוע פשוט וזה אומר שהוא המנכ"ל, האיש מכירות, המזכירה, התמיכה ונותן השירות בעסק. לרמי אין כסף מיותר או ראש לטעויות וניסיונות, הוא שמע על פרסום בגוגל וכשהתחיל לחקור קצת על העניין הבין מיד שזו לא הטריטוריה שלו. הוא ניסה פעם לפרסם בגוגל ובגלל שרצה לחסוך הוא שילם 500 ש' לילד בן 16 שראה מדריכים ביוטיוב על איך לפרסם בגוגל ובטוח שהוא תותח על.

בסוף, רמי לא מקבל את התוצאות שציפה להן ומתוך חוסר הבנה בתחום וחוסר במשאבים הוא לא מפרסם בגוגל ומפסיד לקוחות בכל יום בלי שהוא בכלל יודע.

אם כבר יצא לכם לפרסם משהו בגוגל אתם בטח יודעים שגוגל שואפים לפשטות, החל מהעיצוב ועד חווית המשתמש גוגל רוצים שכל אחד יוכל לפרסם אצלם בקלות.

המצב בפועל: הפרסום בגוגל מנוהל דרך גוגל אדס. גוגל אדס היא מערכת עם אינסוף הסתעפויות וכלים, אמנם לא קשה להעלות שם קמפיין לפי השלבים אבל הפער בין העלאת קמפיין ליצירת תוצאות אמיתיות גדול מאד.

בעלי עסקים קטנים ובעלי מקצוע ברחבי העולם לא יודעים איך לגשת לטריטוריה החדשה והלא מוכרת הזו ומוותרים במודע ובחוסר ברירה על נתח שוק עיקרי ועל לקוחות משלמים. כל הלקוחות שלהם עוברים לאינטרנט והם נשארים מאחור.

מגשרים על הפערים

שירות חדש שהגיע לישראל הנקרא איזי אדס - EasyAds בא לגשר על הפער והופך את הפרסום בגוגל לקל עבור כולם. בזכות איזי אדס גם האינסטלטור, החשמלאי, הבעלים של הפיצרייה וכל אותם בעלי עסקים קטנים שנופלים בין הכיסאות יוכלו לפרסם בגוגל בקלות ובפשטות.

איך זה עובד? איזי אדס מציעים ממשק ייחודי וראשון מסוגו בישראל המספק מידע ושירותי פרסום בגוגל בעברית מדוברת ופשוטה ואפשרות לפרסם בגוגל החל מ-300 ש' בלבד ואתם באוויר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

יש לכם פוטנציאל!

דרך איזי אדס תוכלו לבצע בדיקה חינמית ומגניבה הנקראת "בדיקת פוטנציאל". באמצעותה תוכלו לגלות את הפוטנציאל של העסק שלכם בגוגל ולהחליט אם לפרסם, איך לפרסם ובכמה כסף. לפי התחום שלכם ואזור הפעילות המערכת של איזי אדס תציג בפניכם מילות מפתח רלוונטיות עם מחיר לקליק לכל מילה, מחיר קליק ממוצע, נפח החיפוש לעסק כמו שלכם באזור שלכם והערכה של כמה תוצאות תוכלו לקבל ובאיזה תקציב.

לפי הנתונים של בדיקת הפוטנציאל תוכלו לדעת כמה לקוחות פוטנציאלים יש לעסק שלכם בגוגל וכמה יעלה לכם להגיע אליהם. אם לדוגמא רמי החשמלאי רוצה עוד 10 לקוחות בחודש ועל פי הבדיקה המחיר הממוצע לקליק עבורו הוא 3 שקלים, הוא יכול לפרסם ב-300 ש' ולקבל 100 קליקים שמתוכם לפחות עשרה יהפכו ללקוחות משלמים.

איזי אדס. יח"צ,
איזי אדס/יח"צ

פתרונות פרסום לכל עסק

גוגל מציעים מגוון רחב של אפשרויות פרסום לכל מטרה, דרך איזי אדס תוכלו לפרסם בגוגל מודעות ייחודיות למטרת הפרסום שלכם: מודעות לקידום שיחות נכנסות, מודעות לקידום אפליקציות, מודעות להגדלת הטראפיק באתר או מודעות לקידום מכירות באינטרנט והרשימה עוד ארוכה.

בנוסף חוץ מרשת החיפוש של גוגל, לגוגל יש עוד ערוצי שיווק. לדוגמא: פרסם ברשת המדיה של גוגל - זו רשת אתרי שותפים ברחבי העולם שאפשר לפרסם בהם באנרים ומודעות. בנוסף יש גם פרסום ב-YouTube השייכים לגוגל, פרסום בגוגל מפות וב-Waze.

בין אם זה לפרסם ברשת החיפוש, ברשת המדיה, ביוטיוב, או בוויז - איזי אדס מאפשרת לכם לפרסם בקלות!

כל מה שצריך לדעת על פרסום בגוגל

חוץ מכלי פרסום איזי אדס גם מנגישים מידע מקיף ומפורט על פרסום בגוגל והכל בעברית פשוטה וברורה. באתר תוכלו למצוא הסברים מפורטים על כל סוגי המודעות ואפשרויות הפרסום בגוגל, מדריכים מפורטים שלוקחים אתכם שלב אחר שלב עם צילומי מסך, סרטוני הדרכה, בלוג פרסום בגוגל ואפילו עמוד שאלות ותשובות שם ניתן לצפות בשאלות של אנשים אחרים ובתשובות שהם קיבלו, בעמוד תוכלו גם להוסיף שאלה משלכם ולקבל תשובה ממקצוענים בתחום. גם אם מעולם לא פרסמת בגוגל, דרך איזי אדס התמונה תתבהר.

יש עם מי לדבר

אם אתם צריכים ייעוץ, דעה או הכוונה בנוגע לפרסום שלכם בגוגל - איזי אדס היא הכתובת. דרך איזי אדס תוכלו לקבל תמיכה אנושית ואישית בעברית בטלפון או בוואטסאפ, מפרסמים עיקביים בתקציבים בינוניים עד גבוהים זכאים לתמיכה רחבה יותר. עם איזי אדס יש לכם תמיד למי לפנות, את מי לשאול ולקבל מענה מקצועי מהטובים בתחום. אפשר לשלוח הודעת ווטסאפ כמו ששולחים לחבר, אפשר גם להתקשר או להשאיר שאלה באתר ולדעת שמישהו בצד השני דואג לך.

לסיכום, הגיע הזמן שכולם יוכלו לקחת ביס מהעוגה. עם מגוון רחב של אפשרויות פרסום, אינספור כלים, מידע נרחב, מפורט ועדכני והכל בממשק ידידותי וקליל בעברית עם תמיכה אנושית - יתכן וזו תחילתה של מהפכה בעולם הפרסום באינטרנט, כי מעכשיו כל אחד יכול לפרסם בגוגל בקלות!

רוצים לדעת עוד על פרסום בגוגל באמצעות איזי אדס?

התקשרו עכשיו 8442* או לחצו כאן לשליחת ווטסאפ

לאתר EasyAds Israel

בשיתוף איזי אדס, בשיתוף איזי אדס
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully