וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הישראלי לאומנות ויצירה

בשיתוף לב התחביב, בשיתוף לב התחביב

5.12.2019 / 17:05

כבר יותר מ--30 שנה שחנות לב התחביב ברחובות מספקת ללקוחות היוצרים את כל מה שהם צריכים תחת קורת גג אחת. במקום גם מעבירים סדנאות שונות

לב התחביב. יח"צ,
לב התחביב/יח"צ

עולמות האומנות והיצירה מכילים אינספור אפשרויות ומתפרשים על פני תחומים רבים. האומנות והיצירה באים לידי ביטוי בזכות רגש, מחשבה, דמיון ואלו יכולים להיעשות על פי כללים ולפי רוח חופשית, הכל כחומר ביד היוצר. החומרים רבים ומגוונים ואת כולם ניתן למצוא תחת קורת גג אחת, בלב התחביב כבר למעלה מ-30 שנה.

בלב התחביב מחזיקים את כל הציוד לכל תחום היצירה: משחקי יצירה, תכשיטנות, אומנות כבדה, חימר, בדים, עיצוב רך ועוד. החומרים מתאימים ללמידה מקצועית של סטודנטים לעיצוב, אמנים, גם למעצבים חובבים וילדים.

לב התחביב. יח"צ,
לב התחביב/יח"צ

שוחחנו עם מורן שחם, לקוחה במקום: "מדובר בחנות מדהימה. תמיד מעניקים פה יחס אישי ואדיב, זה ממש לא מובן מאליו. יש פה הכל מכל טוב, המחירים מפתיעים לטובה ויש לעובדים ידע נרחב על כל מוצר. כל פעם שאני נמצאת פה זו חוויה לכל דבר".

בנוסף למגוון החומרים האיכותיים אשר נמצאים בחנות, בימים אלה בלב התחביב מארחים סדנאות לעיצוב בהנחייה מקצועית של המורה לעיצוב בתיה שפר. הסדנאות הפעילות כיום הן בתחום התכשיטנות והסריגה, אך כל הזמן יש שינויים וחידושים. הסדנאות הן לא למבוגרים בלבד, בחופשת הפסח ובחופש הגדול מתקיימים בחנות גם סדנאות לנוער. כדאי לעקוב לקראת החופשים הבאים.

שוחחנו עם דודו, הבעלים של לב התחביב ושאלנו אותו על איך הוא הגיע לתחום: "אבא שלי חובב אומנות, מצייר ומפסל. החנות הראשונה נפתחה בראשל"צ לפני 30 שנים ומשם החנות עברה איתנו לרחובות. אני בכלל הייתי בעולם אחר, בעולם של הנדסה, מדי פעם עזרתי קצת לאבא בעסק ומשם פשוט נשאבתי לעולם היצירה. ב-15 השנה האחרונות אני מפעיל את החנות ביחד עם אחותי ואמא שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
לב התחביב. יח"צ,
לב התחביב/יח"צ

עולם העיצוב איננו עומד במקום אלא מתפתח ומייצר מוצרים וחומרים חדשים ללא הפסקה, לשימוש ביתי, בעבודה או בלימודים. שאלנו את דודו איך נשארים רלוונטים לאורך כל השנים: "על מנת להישאר כל הזמן מעודכנים אנחנו משתפים פעולה עם מורות ומדריכים לכל התחומים, דרכם אנחנו יודעים איזה ציוד להביא לחנות, אין מוצר שלקוח ביקש ולא השגנו לו. בנוסף אנחנו הולכים ומגיעים לתערוכות בנושא של עיצוב ומשם שואבים את הידע".

החוויה ביצירה אישית מדהימה, לפעמים לא התוצאה חשובה אלא הדרך. בעולם של היום, עולם הטלפונים והמסכים, יש חשיבות עצומה להיחשף לחומרים ועבודה בידיים, מצד ילדים ומבוגרים כאחד. לאחר שיחה עם כמה לקוחות ותיקים של לב התחביב קיבלנו את הרושם כי התחביב הזה שלהם הוא תחליף לשיחה עם פסיכולוג, עד כדי כך.

היכולת לבנות וליצור באופן אישי ממלא את הנפש ומחדיר לתוכה מחשבות טובות. דודו מחזק את העניין: "יש בעולם היצירה המון רוגע, התחברות לעצמך, הפקה של משהו שאין לו מתחרים".
מי שלא יצא לו לבקר בחנות כדאי לו לעשות זאת בהקדם האפשרי. השנה החנות עברה שיפוץ וגדלה עוד יותר, כך שניתן להסתובב בה במשך שעות ולהתבשם מהאפשרויות הרבות.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף לב התחביב, בשיתוף לב התחביב
  • עוד באותו נושא:
  • יצירה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully