וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעשות סוף לבעיות עור הפנים

בשיתוף סלים סקין., בשיתוף סלים סקין.

5.12.2019 / 16:49

הגענו לקליניקה הפרא רפואית סלים סקין בגבעתיים על מנת לשמוע על הטיפולים החדשים שעוזרים לשמירה על פנים חלקות. זה מה שגילינו

Fractora. יח"צ,
פרקטורה/יח"צ

נשים רבות סובלות מבעיות עור פנים, אך אינן מודעות לטיפולים הקיימים היום בשוק, כאלה אשר יכולים לשנות את התמונה מקצה לקצה. לא מדובר עוד במשחות וקרמים פשוטים ולא יעילים, אלא בעזרת מכשור מתקדם, ידע מקצועי והתוצאות משנות חיים ממש.

אחד מהמקומות הנחשבים יותר בתחום הוא קליניקה פרא רפואית בשם סלים סקין. הקליניקה פועלת כבר למעלה מעשור ומאחוריה מאות ואלפי לקוחות מרוצים.

במסגרת המעקב שלנו אחר עולם הטיפוח והיופי בישראל, קפצנו לבדיקה מחודשת של הקליניקה ופעם נוספת לא התאכזבנו. מי שמנהלת את הקליניקה היא אנה מאיר, קוסמטיקאית מעל 10 שנים, מתמחה בטיפולי פנים ומכשור מתקדם. לצידה של אנה קליניקה צוות מקצועי, דוקטור לרפואה אסתטית תבדי תמר המתמחה בהרמת פנים בחוטים Aptos והזרקות. אחות מוסמכת וקוסמטיקאית המומחית בטיפולי הרזיה והצרת היקפים והפנים, כך שהמטרייה שהקלינקה מעניקה רחבה ביותר.

אנה מאיר. יח"צ,
אנה מאיר/יח"צ

שוחחנו עם כל נשות המקצוע בנפרד, מכל אחת לקחנו מספר טיפים חשובים, ורשמנו לעצמנו דף הדרכה מסודר כיצד לטפל ולמנוע מהפצעים להמשיך להופיע.

1. כדורי אבץ ובי קומפלקס, כמוסות של שימורי בירה מזרז את תהליך הריפוי של הפצעים ומפחית הפרשת סבום.

2. שתיה ברובה של 2 ליטר מים עם למון סחוט יעזור לניקוי כבד ופסולת מהגוף.

3. להמנע מלאכילת ג'אנק פוד, סוכר פשוט, שוקולדים ואוכל מטוגן.

4. היגיינה, מגבת חד פעמית, החלפת ציפית על בסיס יומי.

5. רחיצה של הפנים עם חומרים מתאימים, טיפוח יומי של העור עם חומרים אנטידלקטיים, שמירה על הלחות בעור.

6. איזון מצב נפשי ולהוריד לחצים ככל האפשר.

שאלנו את אנה מאיר מה הבעיות השכיחות שבגינן לקוחות פונות אליה. "קמטים, נקבוביות פתוחות וצלקות לאחר אקנה, אני מאוד מזדהה עם הלקוחות שלי כי גם אני חוויתי בעבר אקנה פעיל על רקע הורמונלי, כאשר הפצעים עוברים למרבה הצער נשארים צלקות ומתחילים קמטוטים".

האם יש לזה פיתרון ללא צורך בהזרקות ופילינגים עמוקים?

"אני חיה את המקצוע שלי וניסיתי לא מעט שיטות, כיום אני יכולה לתת מענה מושלם לכל המטופלות שלי זכות טיפול Fractora פתרון שאני סומכת עליו לטיפול בנושא הקמטים וצלקות פוסט אקנה. אין צורך בפילינגים עמוקים או הזרקות, באמצעות פרקטורה ניתן להשיג תוצאות של מילוי קמטוטים ושיקום של צלקות אקנה ונקבוביות פתוחות בזמן החלמה קצר של 3-4 ימים".

ומה זה טיפול הפרקטורה, איך הוא עובד ולאיזה מצבים עוזר?

"ה Fractoraהוא פתרון יעיל לחידוש עור הפנים מבית סלים סקין, פרי פיתוח אחרון של חברת אינמוד הישראלית. עם המכשיר הזה, מתיחת הפנים הלא-כירורגיות של עור הפנים השתדרגה לרמה חדשה. סוגים שונים של פרמטרים הניתנים להתאמה אישית על ידי מומחה עומק ועוצמה, מאפשרים לעבד אזורים בעיתיים תוך כדי התחשבות ברגישויות ובמאפיינים האישיים של כל מטופלת בנפרד. זאת בזכות חיישנים על משטח הזרבובית ומערכת בקרת מחשבים, כאשר הסיכון לכוויות ופציעות בכלי הדם וקצות העצבים פשוט מתבטל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

השיטה עובדת כך: על משטח העבודה של מיקרומחטים הפרקטורה נמצאות אלקטרודות, אלו מבטיחות חדירת אנרגיה של ה- RF (תדר רדיו) לעומק העור הנדרש, כאשר חשיפה לתדר רדיו תורמת לחימום של תאי עור. העומק והעוצמה של פולסי ה- RF נשלטים על ידי מחשב ונבחרים באופן פרטני. הטיפול הזה מצויין ל:

• עור עם קמטים.

• רפיון העור.

• חטטים ישנים.

• רפיון צוואר.

• קמטים סביב העיניים.

• עפעף נפול.

למידע נוסף עבור הטיפול והתוצאות של מכשיר ה Fractora או לקביעת תור, ניתן להגיע לקלינקה אשר ממוקמת ברחוב בן גוריון 182 בגבעתיים, בית אמריקה בקומה השלישית.

ליצירת קשר 5073*

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

לאתר הבית

בשיתוף סלים סקין., בשיתוף סלים סקין.
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully