וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטבח ההודי המפואר במרחק נשיקה מהים התיכון

בשיתוף נמסטה, בשיתוף נמסטה

5.12.2019 / 16:10

כבר כמעט 30 שנה שמסעדת נמסטה מביאה לסועדים אוכל טעים, מקורי, עשיר ואותנטי מצפון הודו

נמסטה. יח"צ,
נמסטה/יח"צ

לאחר שנים רבות שבהן האוכל האסייתי היה האוכל המיובא האהוב ביותר בישראל, לאט לאט מי שנוגס חתיכה נכבדה בצלחת של הקהל המקומי הוא המטבח ההודי. אחת המסעדות ההודיות המדוברות ביותר היא מסעדת נמסטה, זו פעילה כבר 28 שנה. מסעדה צבעונית ועשירה במאכלים טעימים על טהרת המטבח מצפון הודו והיחידה בארץ שמגישה אוכל בשרי כשר.

המסעדה ממוקמת בארמונות לה מומוניה באשדוד, מתחם מרהיב ביופיו בסמוך לחוף המקומי. כאשר מגיעים אליה אי אפשר שלא להתפעל מהאווירה האותנטית במקום, כזו שמציבה לראווה את תפארת התרבות והסגנון הייחודי להודו.

הצצנו לדף הפייסבוק של נמסטה והביקורות היו מפרגנות ביותר. גלינה מילרמן כתבה: "היינו אתמול במסעדה בפעם שלישית והיה עונג צרוף. האוכל מאוד מיוחד, טעים, אותנטי, עשיר בטעמים, במילה אחת, מיוחד. השירות אדיב וסבלני ובנועם! ממליצה בחום רב ואנחנו עוד נמשיך לפקוד את המקום".

אור פזקר כתב: "אחרי שהייתי ארבעה חודשים בהודו, חיפשתי בארץ המון מתכונים של מאכלים הודים כדי להיזכר בטעם המופלא של הודו. תמיד זה היה קרוב, אך לא בדיוק. כשהגעתי לנמסטה מצאתי את הבדיוק שחיפשתי. המקום מדהים, האוכל מושלם (וחריף למי שמבקש) והאווירה כיפית. אין ספק שאני אחזור עוד הרבה פעמים".

נמסטה. יח"צ,
נמסטה/יח"צ

התפריט של נמסטה נבנה ומוכן על ידי שף וטבחים מומחים מהודו. הוא מציע שלל מנות מגוונות בעלות ריחות מופלאים ובין היתר ניתן למצוא:

מנות ראשונות:

*כנפי עוף בתיבול פיקנטי הניצלות בטאבון טנדור.

*פקורה ירקות, מבחר ירקות מצופים בקמח חומוס, מטוגנים בשמן עמוק.

*לחם הודי נאן מסוגים שונים.

*אורז בסמטי במבחר דרכי עשייה כמו קשמירי פולאו וברייני ירקות.

מנות עיקריות:

*צ'יקן טיקה מסאלה.

*ביף סגוואלה.

*ביף ג'לפארזי.

כמו כן יש מנות דגים ומבחר של מנות צמחוניות.

למי שלא מכיר לעומק את המטבח ההודי מחכה תפריט היכרות במחירים מפתיעים ביותר.

המסעדה נוסדה בשנת 1991 על ידי יואל סוגאוקר וכעת מנוהלת על ידי הדור שני, הבן יפת והבת אורטל, שאלנו אותו על היתרונות של נמסטה. "בשונה ממסעדות אחרות, אנחנו מכינים את כל המאכלים ממש מהיסוד וזה לא דבר שמובן מאליו. אצלנו כל מנה ומנה מתבשלת באותו הרגע מיד לאחר הזמנתה, כאשר אנחנו עובדים עם חומרי הגלם האיכותיים והיקרים בשוק".

בנמסטה יש חדר VIP פרטי שיכול להכיל עד 25 איש, לכל מטרה וחגיגה.

שאלנו את יפת מה המוטו שלו ושל המסעדה: "חווית הלקוח היא אחד מהפרמטרים החשובים ביותר עבורי, לכן אנחנו דואגים שכל לקוח יצא מרוצה עד הגג. אם אתם רוצים לקפוץ לרגע להודו הקולינרית, אני מזמין אתכם לבוא ולנסות, זהירות, זה ממכר".

מסעדת נמסטה ממוקמת ברחוב הטיילת 20, חוף מיאמי אשדוד.

טלפון לבירורים והזמנות 08-8562437.

לאתר הבית

חפשו אותנו בפייסבוק- נמסטה ההודית הכשרה אשדוד

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף נמסטה, בשיתוף נמסטה
  • עוד באותו נושא:
  • אוכל הודי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully