וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית המקומי של בעלי החיים באריאל

בשיתוף מלך האריות, בשיתוף מלך האריות

5.12.2019 / 15:59

כלב חדש בבית הוא שמחה - אבל גם אחריות רבה. מלך האריות היא חנות המספקת את כל המידע והציוד הדרושים על מנת לדאוג לחבר החדש במשפחה

מלך האריות. יח"צ,
מלך האריות/יח"צ

סוף סוף אשתי הסכימה להביא כלב הביתה, הנדנודים שלי ושל הילדים עשו את שלהם. נכון, מדובר בלא מעט עבודה, בטח כשמדובר בגור קטן, אבל הערך המוסף של אחריות ובעיקר אהבה, שווים את הכל.

אחרי שעבר את כל החיסונים הדרושים, הברנש הקטן הגיע לביתנו הקט ואז הגיע השלב של אוקיי, הוא גם צריך לאכול. טיפ שקיבלתי מחבר היה: לעולם אל תיתן לכלב אוכל של בני אדם, אחרת זה אבוד לך, הקשבתי לעצה שלו בתוספת הכוונה ללכת לחנות מלך האריות.

מדובר בבית לבעלי חיים באריאל, שם אפשר למצוא את כל סוגי המאכלים, כולל חטיפים, כלים וכל המסביב, בעיקר לכלבים וחתולים. לפני שהגענו לחנות עשינו בדיקה מקדימה בעמוד הפייסבוק של החנות, הביקורות היו אחלה לגמרי. "לכל אוהבי בעלי החיים ממליצה בחום! שירות אדיב סבלני וסופר מקצועי מחירים טובים! פינוקים! תמיד עם חיוך ומכל הלב. תודה גדולה לליהי שתמיד עוזרת לנו גם שזה ברגע האחרון, מפונה הכלבה הבוגרת ,סנסי החתולה ופוצ'ו החתול, תודה אלופים", כתב אחד המבקרים ואילו מבקר נוסף כתב: "שירות מקצועי ואדיב שלא נתקלתי בו בחנויות אחרות. עובדת בשם ליהי , מלווה את קנייתי בחנות מזה זמן רב, אדם משכמו ומעלה מכל בחינה".

מלך האריות. יח"צ,
מלך האריות/יח"צ

הגענו לחנות ואכן פגשנו בחורה בשם ליהי. היא מנהלת הסניף והסברנו לה כי מדובר בגור ראשון שנכנס לבית המשפחה ואנחנו קצת חוששים, גם כי לא יודעים לגבי סוג האוכל, כמויות וכל השאר. ליהי הסבירה לנו לפרטי פרטים בסבלנות מרשימה את כל מה שעלינו לעשות ושאר המלצות, גם כאשר היו לנו שאלות שאולי נשמעו טיפשיות, מבחינתה כל שאלה מבורכת.

בין לבין שאלנו אותה איך היא בכלל הגיעה לתחום הזה. "אני עובדת במכירות הרבה שנים, חיפשתי משהו שקשור לתחומי העניין והתחביבים שלי. אני אוהבת לעבוד עם בעלי חיים, עם אנשים, וזה שילוב מושלם, אז בכלל כיף, מרגישה שזה תפור עלי".

שמים לב שיש להם בחנות דאגה אמיתית לבעלי החיים, שירות הלקוחות שלנו ושל לקוחות נוספים כלל החלפה של מוצרים, התייעצות ובעיקר אוזן קשבת, בגלל הרצון למצוא את הפתרון המתאים ביותר לכל בעל חיים ובעליו.

שעות הפתיחה של מלך האריות הם בימים א' עד ה' בין השעות 9:00 - 21:00 ביום שישי בין השעות 09:00 - 16:00.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מלך האריות. יח"צ,
מלך האריות/יח"צ

הופתענו לגלות כי החנות קיימת כבר 8 שנים, אולי לא שמים לב כשאין בעל חיים ואולי כי החנות היתה כל-כך מסודרת ונקייה ונדמה היה כאילו בזה הרגע החנות נפתחה, במיוחד בשבילנו. קיבלנו מידע על מבצע מדליק, על כל רכישה של שק אוכל מקבלים במתנה חטיף לכלב או לחתול. יש מגוון של מבצעים נוספים אשר מתחלפים לאורך השנה.

מי שיודע בדיוק מה הוא רוצה לרכוש, יש שירות משלוחים עד הבית, כאשר הזמינות גבוהה, המשלוחים הם מהיום להיום.

שאלנו את ליהי על המוצרים השונים: "אני דואגת לחדש כל הזמן את המלאי ולהביא גם מוצרים חדשים לניסיון. הכל בזכות שיתוף פעולה אדוק עם כל הלקוחות, הם מספרים לי על מידת ההצלחה של אוכל או חטיף ואז אני יודע מה קולע בול לטעמים של ההולכים על ארבע".

חזרנו הביתה עם כל הציוד הנדרש, הקטנצ'יק שעדיין לא הסכמנו על איזה שם לקרוא לו בלע את האוכל בתאבון רב, הצליח לנו.

מלך האריות נמצא ברחוב המלאכה 4 באריאל, מעתה והלאה זה גם הבית שלנו.


לאתר הבית

לרשימת סניפים וטלפונים

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף מלך האריות, בשיתוף מלך האריות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully