וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוסך אחד גדול שיטפל לכם בכל הרכב

בשיתוף מוסך מרכבת המשנה, בשיתוף מוסך מרכבת המשנה

5.12.2019 / 15:47

מוסך מרכבת המשנה מציע יותר מסתם הכנה לחורף, המקום מציע שירות מקיף לכלי רכב כולל למערכות החשמל ולרכבי גז

מוסך מרכבת המשנה. יח"צ,
מוסך מרכבת המשנה/יח"צ

החורף מגיע אלינו בצעדי טפטוף וזה הזמן להכניס את הרכב למוסך מורשה לעשות את כל הבדיקות במסגרת הכן רכבך לחורף. במסגרת בדיקה שערכנו בקרב המוסכים השונים בבאר שבע והסביבה לגבי ההיערכות שלהם לקראת העונה הקרה, הגענו למוסך מרכבת המשנה. הופתענו לגלות כי תחת קורת גג אחת ניתן לקבל שירותים שונים למקרה הצורך.

מוסך מרכבת המשנה פעיל כבר כ-20 שנה. בתחילת הדרך המוסך העניק רק שירותי מכונאות רכב, אולם עם השנים הבינו כי על מנת להתקדם ולעמוד בכל השינויים בענף, חובה להתפתח מעבר על מנת להעניק את סל הטיפולים כולל.

המענה הנוכחי שלהם כולל:

*מכונאות רכב.

*גפ''ם -הסבת כלי רכב לגז.

*דיאגנוסטיקה ממוחשבת.

*חשמל ומיזוג אויר לרכב.


מי שמנהל את המוסך הוא הבעלים מיכאל וקנין, עם ניסיון של עשרות שנים בתחום. מדובר בעסק משפחתי כאשר לצידו של מיכאל נמצאים ילדיו, כל אחד מהם אחראי על תחום אחר. משה ממונה על תחום השירות והשינוע ,יוחאי מנהל את המוסך בפועל ואחראי על הקשר הישיר מול הלקוחות ועל כך שהעבודה תבוצע במלוא המקצועיות וצליל אחראית על כל תחום האדמיניסטרטיבי.

שאר עובדי המוסך הינם חלק מהמשפחה, כאשר עובדים ביחד במשך שנים רבות בשיתוף פעולה מלא.

מוסך מרכבת המשנה. יח"צ,
מוסך מרכבת המשנה/יח"צ

שאלנו את מיכאל איך נשארים רלוונטים בענף הרכב שמשתנה ללא היכר. "כל עובדי המוסך, מהקטן לגדול לא נחים על זרעי הדפנה. כולם יוצאים לקורסים והשתלמויות מקצועיות בתחום הרכב והחידושים שחלים בו, זה כולל רכבים היברידיים, מערכות מתקדמות ברכב , הסבת רכבים לגז ורכבים אוטונומיים".

לפני כשנתיים המוסך השתדרג בדמות מחלקה נוספת, מחלקת גפ''ם אשר מתמחה בתיקון וטיפול של רכבים המונעים בגז וכמו כן בהסבת רכבים לגז. המחלקה מנוהלת על ידיי ערן וייס שנחשב לאחד המובילים בארץ בתחום זה.

על השאלה איך מצליחים לשרוד כל-כך הרבה שנים בשוק שבו יש מוסכים בכל פינה הוא ענה: "אמינות, שקיפות, אדיבות וסבלנות כלפי הלקוח, זו התשובה היחידה. אלו הם אבני הדרך שלנו ועל בסיס אלו בנינו את המוניטין שלנו. כאשר מגיע לקוח למוסך מקבל אותו נציג השירות בקבלה והוא ילווה אותו מתחילת הטיפול ברכב ועד סופו, במהלך הזמן הזה הוא ידאג לטפל בכל דרישות הלקוח, כאשר הצעת המחיר תינתן לו לפני תחילת העבודה. במידה ובמהלך העבודה ימצאו ליקויים או דברים הדורשים טיפול נוסף, העבודה תתבצע רק לאחר אישור הלקוח, לאחר שקיבל הסבר מעמיק וברור על הנעשה ברכבו. אין סיכוי שלקוח יגיע ויגיד לא ידעתי, לא אמרו לי, אנחנו מחוייבים לעדכן אותו בכל פסיק".

אתר מדרג, אתר מוכר ומרכזי אשר מדרג בתי עסק ברחבי ישראל לפי ציונים וחוויה של לקוחות, דירג את מוסך מרכבת המשנה בדירוג הגבוה ביותר מזה עשור באזור הדרום.

לפני שנפרדנו מיכאל סיפר לנו על המוטו שלו בחיים ובעבודה: ''האמונה מובילה להצלחה, אין תחליף לעבודה קשה ושום דבר לא יכול להחליף דבקות במטרה. כל אלו ביחד עם השקיפות מול הלקוח ולתת לו את המענה הטוב ביותר, זה הסוד להצלחה".

מוסך מרכבת המשנה נמצא ברחוב הרתך 9 באזור התעשייה עמק שרה בבאר שבע.

טלפון: 08-6232224

08-6283123

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף מוסך מרכבת המשנה, בשיתוף מוסך מרכבת המשנה
  • עוד באותו נושא:
  • מוסכים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully