וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורגר גורמה זה ממכר

בשיתוף המבורגר גורמה, בשיתוף המבורגר גורמה

5.12.2019 / 15:33

מרים הביאה את האהבה לבישול איתה מצרפת - ואת האהבה להפתעות. ואכן כל מנה בהמבורגר גורמה שבבעלותה מפתיע יותר מקודמתה

המבורגר גורמה. יפית שמחה,
המבורגר גורמה/יפית שמחה

במסגרת החיפוש שלנו אחר ההמבורגר המושלם, הגענו אל המבורגר גורמה בתל אביב, מי שעשו לעצמם שם מיוחד במהלך חמש השנים האחרונות. מה כל-כך מיוחד? מנות מפתיעות כל פעם מחדש, כאלה שלא תמצאו באף מקום אחר, בין היתר תוספת של צ'יפס ברוטב גבינה כחולה. סקרנים לדעת עוד?

מבט מהיר על עמוד הפייסבוק של המסעדה מגלה תשבוחות מקצה לקצה. עומרי אליהו כתב: "אחד ההמבורגרים הכי טובים שאכלתי. מומלץ בחום. שירות מעולה, אווירה ביתית והכי חשוב... מגוון מעניין מאוד של המבורגרים שלא תמצאו בכל מקום". עדי מדמון כתב: "פשוט מושלם, מבין המקומות של המבורגר המובילים בארץ. ניסיתי את ההמבורגר החדש מבשר טלה והוא מושלם, שילוב של בשר טוב, גבינת צדר, פטריות וכל הטוב הזה בלחמניית בריוש טעימה ורכה. בנוסף לאוכל המושלם שירות מדהים אדיב ומהיר".

מי שמנהלת את המבורגר גורמה היא הבעלים, מרים. "מאז ומתמיד הייתה לי אהבה לבישול , עוד בצרפת ידעה שאני רוצה לפתוח מסעדה. רציתי ליצור המבורגר הפתעה, משהו שונה, כי בכל מקום אחר תמיד שאלו אותי, מה מידת העשייה, מה ארצה בפנים? ואני אומרת, תפתיעו אותי וזה מה שאני עושה".

המבורגר גורמה. יח"צ,
המבורגר גורמה/יח"צ

והיא הפתיעה, המנות אשר מיוצרות בהמבורגר הגורמה של מרים משלבות גבינות מיוחדות מצרפת ובשר מנתח טלה או בקר איכותי. את הלחמניות מכינים עם המון חמאה, דבר שהופך אותן לנימוחות ומתוקות במידה מסויימת, אז השילוב של הבשר הרך ביחד הגבינות מיצר קסם בפה.

העפנו מבט בתפריט על מנת לבחור מנה וגילינו מגוון, מגרה ומפתיע.

*ההמבורגר CLASSIC הוא לא כל כך קלאסי, אלא מכיל בתוכו בשר בקר, בייקון קריסיפי, גבינת אמנטל, רוטב ברביקיו ביתי בעל מתכון סודי ובצל קונפי.

*מנת הדגל של המקום ה"LA TRUFFE", המבורגר שמכיל בתוכו בשק בקר, איולי כמהין בהכנה ביתית, חזה אווז מעושן, טוויל גבינת פרמז'ן ובטטה קריספית.

*יש גם המבורגר עם שילוב של מלוח, מתוק ומר. זהו המבורגר הפאווה גרא. הוא מכיל בתוכו בשר בקר עם נתחי כבד אווז, ריבת תאנים ביתית על בסיס יין, מלח ים אטלנטי ורוקט.

*המבורגר רקלט, בשר בקר עם גבינת רקלט שוויצרית, זו עשויה מחלב בקר ויש לה ריח וטעם חזקים, השילוב שלה בהמבורגר בא לידי ביטוי כך שהיא מותכת על הקציצה.
*מנת השחיתות במקום היא מנה אמריקן, גבינת צדר למעלה ובפנים, ביחד עם בשר בקר, בייקון , רוטב חרדל וקטשופ.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
המבורגר גורמה. יח"צ,
מרים/יח"צ

מרים מספרת על התפריט: "הרעיון היה באמת לייצר המבורגר מפתיע לישראלים, רציתי להביא את צרפת הקטנה שלי לארץ ישראל. להראות לאנשים אילו שילובים של אוכל הם מפספסים בגלל עיקרון הכשרות. הכל כאן מוכן בקפידה, כל מרכיב מתוכנן מראש ויש לו חלק חשוב במנה".

כל הטוב הזה שמרים יצרה נוצר במקרה ממש, היא עלתה לארץ בגיל 17 מצרפת ולאחר שירותה הצבאי חשבה לחזור בחזרה למשפחתה. תוך כדי תנועה במסגרת עבודה במסעדה אחת היא הכירה את רמי, אז הוא היה האחמ"ש שלה והיום בעלה. האהבה תמיד מביאה לדברים טובים ואת הטוב הזה של ההמבורגר גורמה אתם יכולים למצוא ברחוב מקווה ישראל 26 בתל אביב.

המקום פתוח בכל יום בין השעות 12:00 לחצות ויש גם שירות משלוחים.

טלפון להזמנות: 03-600-5109.

לעמוד הפייסבוק

לאתר הבית

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף המבורגר גורמה, בשיתוף המבורגר גורמה
  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully