וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קעקועים זה לא רק במרכז - יש גם בירושלים

בשיתוף ויזי קעקועים, בשיתוף ויזי קעקועים

5.12.2019 / 15:06

ויזי מצייר מאז ילדותו. אחרי הצבא הוא נסע להולנד להכשרה וחזר לפתוח סטודיו קעקועים מיוחד בירושלים. השירות אישי והמחירים הוגנים

ויזי קעקועים. נועה אזולאי,
ויזי קעקועים/נועה אזולאי

רוב רובם של מכוני הקעקועים בארץ מתרכזים בעיקר באזור המרכז, אולם מי שמוביל את אומנות ציורי הגוף הללו בירושלים במשך עשור הוא ויזי קעקועים. סטודיו אשר מתמחה בקעקועים בעיצוב אישי, עיצוב סקיצות לקעקועים, בכל הגדלים והצבעים, בנוסף לשירות פירסינג בכל איברי הגוף.

מי שמנהל את המקום הוא ויזי, אומן קעקועים ותיק אשר את למד את המקצוע באמסטרדם, לאחר מכן הוא חזר לארץ ופתח את הסטודיו שלו בירושלים. הצצה לעמוד הפייסבוק של ויזי קעקועים מגלה מחמאות מכל עבר. תור כדאי שתזמינו הרבה זמן מראש.

הגענו לסטודיו על מנת להתרשם מקרוב ושאלנו את ויזי היכן הכל החל ומה סגנון העבודה שלו:"אני מצייר מאז שאני זוכר את עצמי, בגיל 14 ראיתי תוכניות על אומנות הגוף והבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיים. לאחר הצבא טסתי לאמסטרדם ושם התמקצעתי, אבל הלימודים אינם נגמרים אף פעם, אני ממשיך לטוס לחו"ל ללמוד ולהתפתח. אני מצייר ומעצב את כל הסגנונות, הסגנון שאני אוהב בעיקר הוא Trash polka tattoo, סגנון אשר שמשלב בתוכו ריאליזם, עם 'מריחות' של מברשות בצבעים של שחור ואדום בעיקר, לאחריו אני מאוד אוהב את סגנון הפוטו ריאליזם".

ויזי קעקועים הוא סטודיו מקצועי ברישיון משרד הבריאות ואי אפשר שלא לשים לב לניקיון ולסטריליות, הם מורגשים בכל פינה בסטודיו. רוב רובם של המקועקעים מגיעים לאחר שעורכים סקר שוק, מסתכלים על עבודות ומתרשמים. לקוחות מספרים כי אחת התכונות הבולטות של ויזי, היא שיש לו את היכולת לקלוט את הראש של הלקוח וכך יודע מה להציע לו מבחינת סגנונות.

תהליך העבודה בסטודיו מתחיל עם פגישה ייעוץ, על מנת לתאם ציפיות בין מחשבותיו ובקשותיו של הלקוח, ביחד עם ויזי הם מפתחים את הסקיצה בעיצוב שלו עד אשר מתאימים במאה אחוז. "קעקוע הוא דבר אישי, לפעמים אנשים שופטים או חושבים על קעקוע של מישהו אחר שזה טיפשי, אבל עבור אותו בנאדם יש סיפור או משמעות גדולה בקעקוע".

ויזי קעקועים. נועה אזולאי,
ויזי קעקועים/נועה אזולאי

אם חשבתם על קעקוע עם מסר פוליטי, כדאי שתחפשו מקעקע אחר, ויזי מאמין כי מדובר באומנות טהורה וככה אוהב להשאיר אותה. "קעקוע זה לא עוד אומנות, אלא משהו שנשאר קבוע לכל החיים, לכן יש לו משמעות אישית אחרת לכל בן אדם. קעקוע הוא אמירה, אני לא מחזיק ספרית קטלוגים או דוגמאות, הלקוח הוא זה שמביא את הרעיון, את החוויה האישית והסיפור שלו שמנסה להעביר דרך הקעקוע, אני נמצא שם על מנת לחזק את הבחירה שלהם ולעצב להם אותה".

היחס החם והמחבק הזה ביחד עם האיכות שמביא כאיש מקצוע, אלו הם שעושים את ההבדל בינו לבין רבים אחרים. תשומת לב מירבית לכל התהליך, מתחילתו ועד סופו.

לפני שנפרדנו שאלנו את ויזי מה היעד הבא? "תמיד אפשר ללמוד, הידע אף פעם לא נגמר והיופי באומנות הזו שהיא מתפתחת ללא הפסקה. קעקועים זאת אהבה גדולה וחלק גדול ממני ולכן אמשיך לעשות אותה כל חיי".
ויזי קעקועים, סטודיו קעקועים ירושלמי ולא רק לירושלמים.

אווירה טובה, יחס אישי, איש מקצוע ממדרגה ראשונה וגם המחירים הוגנים.

רחוב הלל 23.

המספר של הסטודיו: 054-6964123

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף ויזי קעקועים, בשיתוף ויזי קעקועים
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully