וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבר החדש ברחובות בו אתם בעלי הבית

בשיתוף בעל הבית, בשיתוף בעל הבית

5.12.2019 / 14:25

מגוון בירות, אוכל יווני, מנות טבעוניות ובעיקר שירות מפנק - בר בעל הבית ברחובות רוצה שתרגישו שאתם באמת כמו ששמו אומר, בעלי הבית. וגם החברים על 4 מוזמנים בחום

בעל הבית. יח"צ,
בעל הבית/יח"צ

יש בר מסעדה חדש ומיוחד במינו ברחובות. בבר הזה כל אחד הוא סוג של בעל הבית, בדיוק כמו שם המקום. בר מסעדה בעל הבית מציע מגוון מנות מיוחדות לאכילה, והקונספט הוא למנות אשר ניתן לחלוק ביחד עם שאר החברים.

על הבר מחכה לכם אלכוהול איכותי, כולל יותר מ-40 סוגי בירות מרחבי העולם, קוקטיילים מקפיצים במחירים מפתיעים וכל זה תחת מוזיקה שמחה ואווירה משפחתית.

קונספט מיוחד נוסף בבעל הבית הוא שהלקוחות יכולים להגיע לבר עם הכלבים שלהם, אם כבר בית אז עד הסוף. כל כלב אגב, מקבל קערת מים ושלל חטיפים טעימים.

בעל הבית. יח"צ,
בעל הבית/יח"צ

הביקורות בדף הפייסבוק מהללות ממש. אורטל שוויצר כתבה: "אחלה מקום, אוירה טובה, אוכל טוב, קוקטיילים טובים והשירות מדהים". נוגה ירושלמי כתבה: "כיף לבוא כל המשפחה כולל ההולכים על ארבע. תפריט כלבים מדליק. היו לנו היו מנות טעימות, בירה ומוזיקה, לא צריך יותר". איילת שבתי כתבה: "אוירה מהממת, שירות מעולה עם חיוך בכל בקשה ושאלה. אוכל טעים ותפריט טבעוני מגוון".

הבעלים של המקום הוא דור, בן 28. את הניסיון שלו בחיי הלילה הוא צבר כאשר ניהל את הבר שהיה במקום קודם לכן. שאלנו את דור מה הניע אותו לפתוח מקום כה מיוחד: "רציתי לפתוח מקום עם אופי שונה לחבר'ה בגילאים קצת יותר בוגרים. יש פה בסביבה הרבה מקומות שאפשר לצאת אליהם, אבל יש גם קהל רחב מעל גיל 25 שמחפש היכן לשבת, לשתות ולאכול, גם לשלם בצורה הוגנת. מקום שתהיה בו חוויה טובה, עם מוסיקה טובה, אוויר קלילה, זה לא היה קיים עד עכשיו".

מי שהרכיב את התפריט המגוון הוא השף הידוע לאון אלקלעי. התפריט בנוי ממנות שרינג של מזטים, פיצות סלטים, כריכים וההמבורגר הכי טעים ומדובר בעיר. בנוסף יש תפריט טבעוני עשיר. בבעל הבית משתפים פעולה עם מומחים בעולם הטבעונות, זאת במטרה להעשיר את התפריט ולהביא מנות נוספות ומיוחדות, כך שלכולם יש במה לנגוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בעל הבית. יח"צ,
בעל הבית/יח"צ

שאלנו את דור מה תפיסת העולם שלו בניהול הבר: "השירות שלנו, זה הדבר הכי חשוב מבחינתי, אני שם דגש על צוות האירוח בפינצטה ממש. לכל מי שמגיע מחכה מארחת שדואגת להושיב אותו במקום שמבקש. כמובן, חשוב שכולם יהיו מרוצים מהאוכל והשתייה, שיבלו עם הרגשה שמכבדים אותם, שרואים אותם כבני בית ולא כלקוחות. שכל מבלה יסיים את הבילוי עם טעם של עוד ויעזור לנו להפיץ את הבשורה, שיש מקום חדש עם וייב אחר וכדאי להגיע אליו".

בכל יום בין השעות 17:00 עד 20:30 יש האפי הוואר, הוא כולל 30% הנחה על כל התפריט. בימי שישי בצהריים יש ליין יווני, מוזיקה יוונית ואוכל אשר מותאמים לאווירה. בהמשך בבעל הבית מתכננים להביא להקות ונגנים ביוונית ובימים חמימים לעשות "ביר גארדן".


הכתובת של בעל הבית: הרצל 207 ברחובות.

שעות הפתיחה הן:

ימים א' עד ה' החל מהשעה 16:00 עד אחרון הלקוחות.

שישי ושבת החל מהשעה 13:00 עד אחרון אחרון הלקוחות.

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף בעל הבית, בשיתוף בעל הבית
  • עוד באותו נושא:
  • רחובות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully