וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוזת הבשר יוצאת הדופן בישראל

בשיתוף אחוזת הבשר, בשיתוף אחוזת הבשר

5.12.2019 / 11:58

ערבי קרניבורים, ערבי ברברים ואירועים שונים אחוזת הבשר בבאר שבע נותנת כבוד לחומר הגלם העיקרי שלה - הבשר

אחוזת הבשר. בן גבאי,
אחוזת הבשר/בן גבאי

מה דעתכם על להיכנס לקצבייה, לבחון מקרוב את כל חלקי הבשר הכי מובחרים, להצביע על נתח עסיסי ולדעת שתוך מספר דקות תאכלו ליהנות מארוחה מדושנת בו במקום? זה לא חלום, זו המציאות של באי בוצ'רי אחוזת הבשר, מסעדת גריל שהביאה לישראל את דרום אמריקה ואמריקה ביחד.

בשונה ממסעדות אחרות, בבוצ'רי מתעסקים ונותנים לבשר את הכבוד המגיע לו באמת. הקפדה על איכות הנתחים, יישון והצגת הבשרים על גבי תפריט עשיר, כל אלה יוצרים פצצה קולינרית יוצאת דופן.

קפצנו שני זוגות חברים למסעדה בבאר שבע ובכניסה מיד כיבדו אותנו בכוס יין טוב לחמם את האווירה, משם הובילו אותו בכבוד של מלכים אל המקומות שלנו ולאחר מכן אל הקצבייה במקום. שם קיבלנו הסבר סופר מפורט מהקצבים המקצועיים במקום על כל האפשרויות שלנו, כאשר הבחירה של איזה סוג ומשקל היתה שלנו בלבד.

זה עשה את עבודת הבחירה לנוחה ונעימה, איזו דרגת צלייה, איזה נתח שומני יותר ואיזה פחות, לכל שאלה היה מענה בו במקום. לאחר שכל אחד מאיתנו בחר את שלו חזרנו לשולחן, שם בדקתי לרגע את עמוד הפייסבוק של במסעדה והביקורות החמיאו מקיר לקיר.

אחוזת הבשר. בן גבאי,
אחוזת הבשר/בן גבאי

שי פרקש כתב: "האוכל טעים ואיכותי במחירים סבירים, הכי כייף זה לקבל שירות עם חיוך. אין ספק שעוד אחזור לשם". יערה בן גיגי כתבה: "ישבנו שתי משפחות עם ילדים והיה טעים ונעים! שירות מקסים ומלצריות מתוקות".

קרן סוזנה כתבה: "חגגנו יומולדת בחדר הפרטי, היה מושלם. האווירה במסעדה יוקרתית ונעימה, השירות אדיב ונעים והאוכל פשוט תענוג לחך. היינו קבוצה של 10 איש, נהננו מכל רגע ומכל ביס, גם מהמנות הראשונות, גם העיקריות וגם הקינוח. תודה רבה לכם בוצ'רי שהפכתם לי יום הולדת ליום של תענוג וכיף, ממליצה בחום".

הארוחה היתה מושלמת, הסטייקים הכי טובים שטעמנו בשנים האחרונות. בצלייה מושלמת, תיבול נהדר וגם כל שאר התוספות היו מותאמות בדיוק לבשרים. לפני הקינוחים תפסנו את רפי חג'ג, הבעלים של המקום לשיחה ומספר שאלות שסיקרנו אותנו.

איך בכלל נולד הרעיון הזה של מסעדה עם קצבייה פרטית משלה?

"הדרך שלי התחילה לפני 7 שנים שרציתי לעשות שינוי בעסק והבאתי מומחה לבשרים. ביחד איתו חרשנו את כל הארץ וביקרנו בכל המסעדות והיינו אצל כל מגדלי הבקר וכל יבואני הבשר עד שנולד הרעיון, להביא את הבשרים הכי איכותיים לקורת גג אחת ולהעניק ללקוחות בחירה עצמית וחוויה אחרת".

בבוצ'רי עובדים באופן עם בשרים איכותיים מרמת הגולן ודואגים לתת לטיפול מיוחד לבשר שמגיע מרחוק. זה דורש המון מקצועיות, ידע, תשומת לב, השקעה והמון משאבים יקרים, אבל התמורה באה לידי ביטוי באיכות ובין היתר ניתן למצוא:

*סטייק אנטריקוט שממנו יש ארבעה סוגים שונים לבחירת הלקוח.

*שני סוגים של פילה.

*סינטה ישאלית, סינטה נברסקה.

*נתח קצבים.

*שייטל, נתח אחורי.

*שקדי עגל.

*פיקנייה, נתח אחורי.

*ביצי שור ועגל.

*צלעות טלה.

*חזה אווז וכבד אווז.

*פרגית.

*צ'וריסו ומרגז.

*שלושה סוגי קבב, רומני, מזרחי וכבש.

שאלנו את רפי על התהליך שהבשר עובר. "זו תורה בפני עצמה, אנחנוו מאמינים שבשביל להגיע למוצר איכותי צריך לעשות את כל השלבים לפי הסדר. השלב הראשון בתהליך הוא בחירת הבקר, אותו אנחנו רוכשים לאחר שיקבל תזונה מתאימה וצורת הגידול שלו היתה מושלמת. השלב שני הוא הטיפול שעושים ביישון הבשר, זה נעשה במקררי יישון מיוחדים למשך 21 ימים. השלב השלישי זה עשיית הבשרים ופה נכנסים לתמונה הגריליים הדרום אמריקאים שיש לנו במקום, עם פחם מיוחד שגם הוא תורם לטעם הבקר".

מחוץ למסעדה יש חצר ענקית בגודל דונם של בוצ'רי, גן אירועים פסטורלי ומהמם ביופיו. ניתן לעשות אירועים פרטיים על טהרת הבשר של בין עשרה אנשים ועד 200 איש. יש ערב קרניבורים, בשרים ללא הגבלה ואכול כפי יכולתך, ערבי בשרים ויין שמשלבים מנות בשר מיוחדות ויינות שונים מייקבים שונים להנאת הלקוחות, ערב של בשרים מעושנים ועוד.

בתקופת החורף במקום ערוכים לערבים קצת יותר קטנים ואינטימיים בדמות ארוחת ברברים, לצורך זה שוכחים מכל נימוסי השולחן, אין מזלגות וסכינים ובמקום זה יש תחליף בדמות גרזן,סינר וכפפות. רגע לפני שנפרדנו מרפי לטובת הקינוחים ביקשנו לשמוע ממנו על המוטו שלו ושל המסעדה: ''החיוך של הלקוחות שלי שווה הכל, משם נולד הרעיון להביא לדרום את הבשרים הכי טובים בארץ ויין ללא תחתית. השאיפה שלי היא להוציא כל לקוח שבע מבשר איכותי, מבסוט מיין טוב ועם חיוך כמו אחרי ארוחת חג''.

בוצ'רי אחוזת בשר, רחוב ההסתדרות 22 בבאר שבע.

המסעדה פתוחה בין השעות 12:00‏ - ‏23:30‏‏‏.

טלפון להזמנות: 08-623-3370‏.

לאתר הבית

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף אחוזת הבשר, בשיתוף אחוזת הבשר
  • עוד באותו נושא:
  • בשר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully