וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצה שתחזיר לכם את טעמי הילדות

בשיתוף פיצה זיתים, בשיתוף פיצה זיתים

4.12.2019 / 15:54

אושרי עזרא התגעגע לטעם הפיצה של ילדותו אבל לא הצליח למצוא אותו בשום מקום. אז הוא החליט לעשות מעשה ופתח פיצרייה משל עצמו - וגם לטבעונים יש מה לאכול שם

פיצה זיתים. יח"צ,
פיצה זיתים/יח"צ

הנה סיפור אישי של ילד קטן אשר גדל בחולון ובכל יום אחרי בית הספר היה הולך לאכול בפיצרייה השכונתית במרכז המסחרי שליד הבית. שנים לאחר מכן ניסה ללא הצלחה למצוא מקום אשר יזכיר לו את טעם הילדות. כשלא הצליח החליט לעשות מעשה, לפתוח פיצרייה משלו ולעמול קשה עד שמצא את הנוסחה שהחזירה לו את הטעם המיוחד ההוא, הטעם המושלם.

הסיפור הזה הוא לא אגדה אלא מעשה שהיה. הוא שייך לאושרי עזרא, הבעלים של פיצה זיתים בתל אביב כבר שמונה שנים. על הסיפור המרגש של אושרי שמעתי מחבר וערב אחד החלטתי לקפוץ עם ידידה אל הפיצרייה, לטעום מהפיצה ולשמוע על הסיפור המיוחד מהמקור. "אכן, זה הסיפור, זו הסיבה שבגללה פתחתי את המקום, לא היה לי מנוח עד שהצלחתי לשחזר את טעם הילדות שלי ומאז המקום התפתח לא מעט".

פיצה זיתים היא פיצרייה כשרה למהדרין. היא פעילה לאורך כל ימות השבוע מהבוקר ועד לשעות הקטנות של הלילה, למעט ימי שישי וערבי חג.

פיצה זיתים. יח"צ,
פיצה זיתים/יח"צ

המגש הראשון שטעמנו היה עם טעם מיוחד, כזה שלא טעמנו קודם לכן. לשאלתנו על מה מדובר אושרי הסביר לנו כמ הטעם המיוחד נובע מתוספת של מי פירות לבצק. מי הפרות מתווספים על מנת להקנות לו מתיקות עדינה ומפתיעה. מעל בצק הפיצה פיזרו לנו בנדיבות רוטב עגבניות טרי, מאוזן ואיכותי עם מאה אחוז גבינת עמק טעימה.

אבל לא רק פיצה מוגשת במקום. בתפריט גילנו ארוחות עשירות לבחירה:

*2 ביצים לבחירה בליווי סלט טרי וממרחים.

*שקשוקה מעולה עם תוספות טעימות ומקוריות בצד.

*משעות הצהריים ועד לשעה 17:00 אפשר לבחור את אחת מהמנות העסקיות וביניהן מטבח איטלקי אשר מציע: ניוקי, רביולי, ספגטי, פסטה פנה או פסטה פטוצ'יני ולבחירתכם שלושה רטבים, אלפרדו, רוזה ועגבניות,

*אפשר לבחור טוסט בהרכבה אישית.

*יש גם מטבח תימני מכל טוב עם כל המנות הידועות שלו והכל תוצרת מטבח ביתי במקום.
אחד הדברים הנוספים שמייחדים את פיצה זיתים הוא שירות משלוחים עד לשעה המאוחרת של 1:00 בלילה, את הפיצות ומנות נוספות אפשר להזמין כבר מ-11:00 בבוקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פיצה זיתים. יח"צ,
לא רק פיצה/יח"צ

עוד חידוש מבית פיצה זיתים היא הפיצה הטבעונית. הפיצה לא מכילה חלב ביצים או גבינות כלל, הגבינה שלה מיוצרת על בסיס תפוחי אדמה ושמן קוקוס. הפיצה הטבעונית של פיצה זיתים כנראה עד כדי כך טובה (לא ניסינו) ,עד כדי כך שיוטיובר מוכר בשם אלאור דוידי, שידוע כאחד שמסתובב ובודק כל מיני מסעדות טבעוניות ומעלה לרשת, העלה פוסט מטורף באינסטגרם. התגובה שלו הדהימה גם אותנו , הוא פרסם את הפוסט בקבוצה הרשמית של הטבעונים והוא צבר אלפי תגובות ולייקים. אז לכל הטבעונים שלא מוכנים לוותר על פיצה - שווה לכם לנסות.

פיצה זיתים, הגענו, טעמנו ומהצד שלנו למקום יש תעודת הכשר מיוחדת. פיצה בטעם של פעם, אין מה להגיד, אפשר היה להרגיש את הילדות שלנו בחזרה.

הפיצרייה ממוקמת ברחוב אצ"ל 44 , שכונת התקווה בתל אביב.

טלפון להזמנות: 03-687-9955.

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף פיצה זיתים, בשיתוף פיצה זיתים
  • עוד באותו נושא:
  • פיצה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully