וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את מרכז ההדרכה המבוקש בישראל בתחום הציפורניים והאסטתיקה

בשיתוף נואל שרה, בשיתוף נואל שרה

4.12.2019 / 15:34

מערכת "המומחים" הקדישה את החודש על מנת לחפש עבורכן את אפשרות בניית הקריירה הכי משתלמת. איפה ניתן ללמוד ולהגשים את עצמך בתשוקה ובעוצמה?

נואל שרה. יח"צ,
נואל שרה/יח"צ

הנשים במשק הישראלי זוכות להצלחה רבה במגוון תחומים ואף ניתן לראות אותן מובילות במספר תחומי תעסוקה. בשנים האחרונות ישנה פריחה גדולה בתחום האסתטיקה על כל גווניו. את סיומו של הקיץ בחרנו לבלות בחיפוש אחרי מוסדות לימוד שמביטים לעבר העולם החדש, המקצועי והעדכני בעולמות אלה. זה בדיוק המסלול בו מצאנו את נואל שרה, בהחלט סיפור הצלחה.

נואל מובילה את תחום הציפורניים והאסתטיקה ומחזיקה ברקורד של 20 שנות ניסיון ופעילות מוערכת. התשוקה והאהבה שלה למקצועות האסתטיקה עבר אליה בירושה מאמה שניהלה מכון קוסמטיקה מוביל בירושלים.

בחמש השנים האחרונות היא מנהלת מרכז הדרכה והכשרה מקצועית ובנוסף משמשת כמדריכה ראשית של רשת "לילה מילאנו ישראל". העסק מוכר בשמו: Noel Sara nail school .

כשהחלטנו להשקיע את זמננו החודש בבדיקת מספר בתי ספר מקצועיים המלמדים נשים לפתח קריירה חדשה, קיבלנו המלצות על בית ספר זה והחלטנו לבדוק אותו מקרוב. אפשר היה להתרשם מיד שמדובר בשיטת לימוד מקצועית ששליחות ערכית טמונה בצידה. ההדרכות מכוונות מטרה: להדריך ולהכשיר נשים לעבוד בתחום הציפורניים והאסתטיקה, תוך שאיפה למקצוענות, מה שיתבטא ביכולתן לספק ללקוחות שירות מתקדם ומוקפד ובנוסף לסייע להן להגשים את חלומן לקראת המראה המושלם.

נואל שרה היא המנטורית שמנהלת ומובילה את מרכז ההדרכה שבבעלותה ביד רמה, וזאת לא בכדי: "להשקפתי, דרך אמונה והתמדה, נשים יכולות להוביל בכל תחום ולהגיע לצמיחה ושיאים חדשים. להצלחה לא הגעתי רק כי חלמתי עליה, פשוט קמתי ועשיתי למענה".

חלק מהייחודיות של מרכז ההדרכה הוא שניתן למצוא נשים שהחליטו להגשים את עצמן מכלל המגזרים, יושבות ללמוד זו לצד זו. נשים חרדיות, מסורתיות לצד נשים מהמגזר הערבי. במרכז ההדרכה ישנם מספר מסלולים המותאמים באופן אישי לכל תלמידה, הן לתלמידה שזו הפעם הראשונה בה נחשפה לתחום האסתטיקה והן לתלמידה מקצועית שכבר נמצאת בתחום ומבקשת להתמקצע, ללמוד טכניקות נוספות ולחדד את הרמה המקצועית.

נואל שרה. יח"צ,
נואל שרה/יח"צ

מצאנו כי הקורסים בבית הספר הן למתחילות והן למקצועיות העוסקות בתחום מקנים ארגז כלים מקצועי ומנטלי איתו יוצאות בוגרות הקורס לקריירה מבטיחה. במרכז ההדרכה בבית שמש, נשים זוכות להכשרה מלאה ומרתקת החל מהיסודות ועד לבשורות הכי מתקדמות בתחום הציפורניים והאסתטיקה. במקום ישנו מרכז שיווק של מוצרים שכולל ציוד למלאכת הציפורניים ומכון יופי טיפולי. המרכז נקי, מעוצב, נעים ומותאם גם לנשים מהמגזר החרדי.

ביקשנו לקחת חלק בהדרכות כדי לחוות על בשרינו. התרשמנו שההדרכות נעשות בכיתות קטנות ובליווי אישי עד להצלחה. נואל שרה נראית כמי שמשקיעה ואוהבת מאוד את תלמידותיה. בסיום הקורס מוענקת לתלמידות תעודה בינלאומית. אחת הנשים בצוות הכותבות שלנו העידה שמדובר בטכניקות לימוד ועבודה ייחודיות שפותחו במשך שנים.

נואל שרה עושה רושם כפרפקציוניסטית ודואגת שמי שמסיימת את הקורס תצא לדרכה במוכנות מלאה. האני מאמין של נואל שרה הוא שנשים יכולות להעז ולהפנים את משמעות ההעצמה הנשית. "נשים בזכות עצמן יכולות לעמוד לעמוד בחזית ולתפקד ברמה גבוהה וזאת בצמוד למסורת ולאורח החיים גם של החברה החרדית, לצד הצורך למיצוי עצמי ולפיתוח קריירה עסקית מצליחה במקביל".

לפני שנפרדנו שמחנו לגלות שכל התלמידות בקורס מקבלות כרטיס חברות מועדון, מה שמעניק להן הנחות, מבצעים והשתלמויות במחירים מצוינים. שמחנו לגלות את בית הספר. יצאנו אופטימיים ושמחים לאווירת החגים המחכים לנו בחוץ.

מוזמנות להתפנק ולהגשים את עצמכן:

רחוב האומן 1 בית שמש

050-7779808

לעמוד האינסטרגם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף נואל שרה, בשיתוף נואל שרה
  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully