וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המומחה שמגשר בעסקאות הנדל"ן

בשיתוף אנגלו סכסון בית שמש, בשיתוף אנגלו סכסון בית שמש

4.12.2019 / 14:57

דודו עמר הוא בעלי משרד אנגלו סכסון בבית שמש. את הידע שצבר בתחום הנדל"ן הוא משלב עם יכולות הגישור שלו על מנת שגם המוכרים וגם הקונים יצאו מרוצים

מתווך בית שמש. יח"צ,
דודו עמר/יח"צ

בדקנו ומצאנו - המיקום של העיר בית שמש בין המטרופולין התל אביבית ובין המטרופולין הירושלמית הפך אותה בשנים האחרונות ליעד נדלנ"י חם ביותר. בשנת 2015 אוכלוסיית העיר מנתה מעל מאה אלף תושבים ומאז נבנו עוד אלפי יחידות דיור וזו רק ההתחלה, העיר מתפתחת בצעדי ענק ועתידה להכפיל ואף לשלש את עצמה בעשור הקרוב.

במהלך סיקור מקצועי בו ביקשנו לבדוק את שוק הנדל"ן של בית שמש והאם עדיין אפשר לרכוש נכסים במחירים שפויים נפגשנו עם הבעלים של משרד התיווך אנגלו סכסון הוותיק בעיר שסיפר לנו על עיר העתיד בכלל וקצת עליו בפרט.

דודו עמר בן 37 חי ונושם את בית שמש מיום היוולדו, עוסק בתחום הנדל"ן למעלה מ-15 שנה ובשנים האחרונות משמש כבעלים של משרד תיווך מטעם רשת אנגלו סכסון בעיר. "בתחילת דרכי עסקתי בתחום ייעוץ משכנתאות בסניף הראשי של בנק מזרחי טפחות בירושלים מספר רב של שנים, שם ליוויתי באופן מקצועי ואישי לקוחות בכל הדרך של קניית נכס ולקיחת משכנתא תוך התאמת תוכנית מימון המשקפת את צרכי הלקוח".

עמר הוא בעל תואר ראשון במנהל עסקים, בוגר קורס מקיף של ניהול פרויקטים בבנייה מטעם הטכניון ובוגר קורס גישור קהילתי מטעם משרד הבינוי והשיכון. עם סיום לימודיו החל לעסוק בשיווק נדל"ן ופרויקטים ללקוחות פרטיים, יזמים וקבלניים, למגורים ולמסחר, שם ניהל עמותות בנייה וקבוצות רכישה לרכישת קרקעות מדינה במכרזים של רמ"י והתפקיד גרם לו לסיפוק גדול.

"נכון אנחנו עוסקים בנדלן, אבל אנשים הם העסק שלנו", אומר עמר. "העבודה עם אנשים תמיד גרמה לי לסיפוק וכחלק מההסתכלות שלי קדימה החלטתי למנף את תחום הנדל"ן ולרכוש את הזיכיון להפעלת משרד תיווך מטעם רשת אנגלו סכסון בבית שמש. במהלך תפקידי כבעלים של המשרד זכיתי להכשיר צוות מיומן של יועצי נדל"ן ולתת לזוגות צעירים להגשים את החלום להיכנס לבית משלהם.

"אנגלו סכסון מבחינתי היא יותר מרשת לתיווך נדל"ן, זו משפחה של ממש, שמקנה את הכלים הנכונים והידע הנדרש להתמודד עם האתגרים הלא פשוטים של שוק הנדל"ן. בראש ובראשונה אנחנו שומרים על אמינות, יושרה ומקצועיות, שאלו בעצם שלושת אבני הדרך המנחים אותי לאורך כל שנות חיי".

עבודה של מתווך נדל"ן נשמעת פשוטה אך בפועל עמר אומר כי היא דורשת לא מעט מיומנות. "הפעולה העיקרית של מתווך מקצועי אינה מתאפיינת רק בהצגת הנכס בלבד, אלא משקפת בעצם את כל תהליך המכירה באופן מקצועי ומדוד בין הקונה לבין המוכר, המטרה היא להפגיש בין קונים למוכרים, תוך הבנת צרכי הלקוח והיכולת הפיננסית שלו לרכישת הנכס. כחלק מהליווי והשירות שאנו מעניקים ללקוחותינו באופן בלעדי אנחנו מספקים בין היתר מתן פתרונות מימון וייעוץ ראשוני של משכנתא ללא עלות.

"כבר בתחילת התהליך עצמו מול המוכרים חשוב לנו להעביר בצורה מקצועית את הנתונים המשקפים את מצב השוק ע"י ניתוח CMA ותמחור נכון של הנכס ובכך בעצם לאפשר למוכרים להשתמש בשירותים שלנו כרשת נדל"ן לשווק את הנכס בצורה יעילה ומקצועית. כשיש גורם מקצועי שמנהל את כל תהליך המכירה באופן ישיר וניטרלי לטובת ביצוע העסקה ניתן להגיע למצב שבו שני הצדדים מרוצים ובעצם נושא העמלה הופך למינורי".

העיר בית שמש נמצאת בשנים האחרונות בתנופת פיתוח אדירה. שדרוג והרחבת אזורי התעשיה של העיר תופס חלק נכבד בתנופת ההתחדשות ומהווה חלק חשוב ומשמעותי בצמיחתה של העיר ובהפיכתה לעיר העתיד של ישראל, זאת ע"י השקעה משמעותית בתשתיות ושדרוגן לעמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

בית שמש נתברכה באוכלוסייה איכותית ומגוונת, עליה נמנים חילונים, דתיים לאומיים וחרדים, אשר מרביתם מהווים חלק פעיל ובלתי נפרד מהפסיפס האנושי שמרכיב את העיר. לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בחודש יולי האחרון נרשמה בשוק הנדל"ן עלייה של 5.3% במספר הדירות החדשות שנמכרו לעומת השלישון הקודם השנה. מדובר במגמת עלייה של 2.5% בממוצע במכירת דירות חדשות החל ממרץ 2018. בית שמש נמצאת בין המקומות הראשונים. מדד מחירי הדירות בעיר נע בין 9,000-15,000 ש"ח למ"ר לדירות 3-4-5 חדרים בחלק מהשכונות ועומד על תשואה של כ-4% בממוצע. ניתן למצוא בעיר עסקאות אטרקטיביות הן למגורים והן להשקעה.

אבל לא רק נדל"ן נמצא בראש מעיניו של עמר. עמר הוא פעיל חברתי בבית שמש ומשמש כחובש פעיל באיחוד הצלה, רשת המתנדבים להצלת חיים. הוא גם מכהן בהתנדבות מלאה בתפקיד יו"ר וועד הורי גני הילדים בבית שמש וחבר בפורום הנהגת ההורים הארצית. בתפקיד זה הוא הוביל מספר תהליכים לשיפור גני הילדים בעיר, תוך שיתופי פעולה ויצירה של משאבים עם גופים וארגונים ברמה עירונית וארצית לשדרוג וטיפוח גני הילדים בעיר תוך דגש נרחב על בטיחות וביטחון הילדים.

רשת אנגלו סכסון הינה הרשת הוותיקה ביותר בארץ המפעילה למעלה מ-50 שנה ופרוסה עם למעלה מ-80 סניפים ברחבי ישראל כך שעל מוניטין הרשת אין עוררין. לא בכדי זכתה הרשת מקום ראשון באמינות, במודעות, ביחס אישי ובמקצועיות (עפ"י סקר שנערך מכון טאק אסטרטגיות, יולי 2019).

עמר מסיים ואומר את הדבר החשוב ביותר בתורה של אנשי התיווך: "את הכלים שקיבלתי במהלך קורס בגישור אני מעביר ליועצי הנדל"ן אצלי במשרד, אנחנו לא אנשי מכירות, מטרתנו היא להבין את צרכי הלקוח לשקף בפניו את מצב השוק ולגשר על הפערים הטרוויאלים שבין בעל הנכס לבין הרוכש".

מוזמנים להצטרף אלינו אל עיר השמש העולה .

אז אם אתם מעוניינים למכור או מבקשים לרכוש נכס בעיר, משרד התיווך אנגלו סכסון זה המקום האמין המקצועי והטוב ביותר עבורכם על מנת שתוכלו לסגור עסקה מוצלחת.

משרד: רחוב האומן 1 בית שמש

02-9999081
050-7205535

מייל: bs@anglo-saxon.co.il

לאתר החברה

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף אנגלו סכסון בית שמש, בשיתוף אנגלו סכסון בית שמש
  • עוד באותו נושא:
  • בית שמש
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully