וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להכין סידור ישיבה לבד? השירות שיחסוך לכם כאב ראש וכסף

אתי דהאן בשיתוף רזרבה, בשיתוף רזרבה

4.12.2019 / 12:52

אם לרגע חשבתם שארגון רשימת צ'ק ליסט לאירוע הוא הקשה ביותר, המתינו למשימת סידורי הושבה, הנחשבת למטלה מורכבת ואפילו מעט נפיצה. אבל יש חכמים שפשוט נעזרים בחברה חיצונית במקום לשבור את הראש. בואו נראה מה היתרונות של השירות

חתונות. יח"צ,
חתונה/יח"צ

כחלק מתהליך הפקת אירוע, עלינו לדאוג לסידורי הושבה. כן, כן הפתקים הקטנים שמקבלים בכניסה לאירוע, עליהם רשום את שם האורח עם מספר השולחן. מסתבר שמאחורי הפתקים הללו מסתתרת אסטרטגיה שלמה של הכנות, כאבי ראש והרבה חוסר וודאות. האופציות שיוכלו להוריד ממכם את כאב הראש הן; אפשרות להסתמך על בן משפחה שידאג להושיב את האורחים יחד עם נציג מטעם האולם, והאופציה השנייה היא להיעזר בחברה חיצונית המציעה שירותי סידורי הושבה, ולרוב גם שירות אישורי הגעה. אם תבחרו באופציה השנייה, תוכלו ליהנות משלל שירותים משלימים, ובעיקר לחסוך הרבה כאבי ראש.

כדי להבין עד כמה השירות הכרחי לבעלי אירועים, פנינו לחברת 'רזרבה' המתמחה בארגון סידורי הושבה ואישורי הגעה, המציעה חבילות אטרקטיביות וחסכוניות. לדברי אמיר הבעלים "ניהול אירוע הוא כמו ניהול עסק קטן, אם אין לך תוכנית עסקית טובה, הסיכוי להפסדים יהיה גבוה. זו הסיבה שאנחנו ברזרבה לא רק מתמחים בסידורי הושבה לאירועים, אלא בונים סוג של תוכנית עסקית שתאפשר ללקוחות שלנו למנוע עוגמת נפש ולחסוך כספים".

הסודות הקטנים שהאולם מסתיר מבעלי האירוע

כשמדברים על חיסכון כספי, כדאי לדעת שאולם האירועים מחייב את בעלי האירוע על כל 'שולחן', ולא על כל מנה שהוגשה בפועל לאורח. מה זה אומר? שאם אורחים לא הגיעו ונוצרים 'חורים' (כסאות ריקים) בשולחנות, בעל האירוע משלם על החורים הללו. אם כך, במקום להושיב אנשים בצורה חכמה בין השולחנות, פותחים שולחן רזרבה. אך לא דיי בזאת, ברגע שנפתח שולחן רזרבה, התשלום הוא על כל השולחן, גם אם התיישבו סביבו שלושה אורחים. "מנהל הושבה מקצועי מטעמנו דואג לאינטרסים של בעלי האירוע, כך ניתן בממוצע לחסוך בחתונה רגילה בין 5 ל-30 מנות עם סידורי הושבה, מה שמביא להחזר השקעה מיידי". מספר לנו אמיר.

חתונות. יח"צ,
מסדרים את האירוע/יח"צ

לפתוח אירוע בסטייל

שירותי סידורי הושבה אינם מסתכמים רק בחיסכון כספי, אלא מונעים צוואר בקבוק והמתנה ארוכה, הן בכניסה לאירוע, והן בכניסה לאולם עצמו לאחר קבלת הפנים. דיילות ייצוגיות מקבלות בסטייל אלגנטי את פני האורחים בכניסה, ומלוות אותם לשולחן שלהם. בין לבין, מנהל סידורי הושבה פותר מגוון בעיות הושבה במהלך האירוע, מבלי להטריח את בני המשפחה ודואג לאינטרסים של בעלי האירוע אל מול האולם.

לדוגמה, אם אורח הגיע מאוחר הוא דואג להושיבו במקום אורח שהחליט לצאת מוקדם יותר, אם אורח הגיע ואינו רשום, או אם אורח לא הגיע בדקה ה-90, מוצאים פתרון. המעקב הממוחשב והאישי, מאפשר לבעלי האירוע לאמוד את כמות האורחים שהגיעו. בנוסף, בתום האירוע ניתן לבצע מעקב ולראות מי הגיע וכמה אנשים היו, וכך להשוות את הנתונים למתנות.

שילוב של סידורי הושבה ואישורי הגעה

"אנחנו ברזרבה מציעים חבילת סידורי הושבה הכוללת מנהל הושבה, דיילות וסידור שולחנות ממוחשב ידי תוכנה ייעודית. כדי להשלים את השירות ולהגיע לרמת דיוק גבוהה של מספר האורחים, אנו מציעים גם שירותי אישורי הגעה הכוללים הודעות SMS ושיחות טלפוניות", כך מספר לנו אמיר. אין ספק ששני השירותים הללו מאפשרים לבעלי האירוע לתכנן היטב את סידורי ההושבה, למנוע פתיחת שולחנות רזרבה, וכך להגיע לחיסכון כספי עצום.

לפרטים נוספים על החבילות האטרקטיביות של רזרבה, לחצו כאן

אתי דהאן בשיתוף רזרבה, בשיתוף רזרבה
  • עוד באותו נושא:
  • חתונות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully