וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החנות שתאפשר לכם לגוון את חיי המין בכיף ונוחות

בשיתוף אהבה ותשוקה, בשיתוף אהבה ותשוקה

4.12.2019 / 12:13

כל המגזרים וכל הגילאים נהנים לגוון את חיי המין שלהם וחנות אהבה ותשוקה ברחוב אלנבי ותל אביב מספקת להם את הסחורה

אהבה ותשוקה. יח"צ,
אהבה ותשוקה/יח"צ

בשנים האחרונות לא מעט אנשים מחפשים כיצד לגוון את חיי המין שלהם. בלי בושה ובלי חסמים אישיים, מבקשים להגשים פנטזיות שבעבר התביישו לשים מעל לסדינים. זה יכול להיות עינוג אישי או בזוגות או יותר, כל אחד והפנטזיה שלו.

לצורך בדיקה על החידושים בעולם המוצרים האירוטיים, הגענו לחנות אהבה ותשוקה, ברחוב אלנבי 38 בתל אביב, כאשר ישנה חנות נוספת ברחוב הרברט סמואל 9 בחדרה. מדובר בחנות לאביזרי מין, אביזרי מין,BDSM הלבשה תחתונה, תחפושות, אקססוריז למסיבות רווקים ורווקות ועוד.

אהבה ותשוקה. יח"צ,
אהבה ותשוקה/יח"צ

הבעלים של החנות הוא אמיר, שאלנו אותו מי הם הלקוחות שלו: "כולם, מכל הגילאים, מכל הצבעים והמינים, אנשי חינוך, רפואה, ספורטאים, דוגמניות ודוגמנים ועוד. כולם פתוחים יותר לגיוון חיי המין שלהם, זו בעצם הסיבה שלפני 13 שנה בחרתי לפתוח חנות שכזו, לתת מענה לצורך אנושי קיים".

סיבוב בחנות גילה לנו מגוון רחב ביותר של מוצרים ואנשי צוות שיודעים להתאים כל מוצר לכל בקשה, ואין בקשה מוזרה מדי. ביקשנו לדעת מה המוצר הכי נמכר לאחרונה והציגו לנו את ה Start Up, משאבה לזקפה. מדובר במוצר חדש שיצא לשוק מבית סטארט אפ, בהמלצת מכון פועה, קופות החולים השונות וסקסולוגים מובילים בארץ. המשאבה נועדה להפחית את השימוש בויאגרה ומוצרים כימיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אהבה ותשוקה. יח"צ,
אהבה ותשוקה/יח"צ

בתוך הערכה תמצאו משאבה אשר עובדת על ידי שאיבה בואקום, הפעולה יוצרת ריכוז של הדם באיבר ועוזרת לו להתרוממות והקשחה, בערכה תמצאו שלוש טבעות סיליקון בגדלים שונים, לצורך שמירה על הזקפה לזמן ממושך.

שאלנו על קהל מיוחד שמגיע לחנות והתברר כי קהילת ה BDSM ענפה ביותר. לכן לא מעט מהמוצרים בחנות הם מגוון גדול של כלובים, בורדר, שוטים, רצועות ועוד. רוב המוצרים בחנות מגיעים ביבוא אישי, כולם עם תעודת אחריות כאשר השירות האישי הוא מעל לכל.

אין ספק שחווית הקנייה במקום היא מיוחדת במינה, אם בכל זאת יש בקהל מספר ביישנים, ניתן לרכוש בשירות דיסקרטי דרך אתר החנות באינטרנט או בטלפון 4025022 - 077.
אנחנו לא התביישנו ורכשנו מספר מוצרים שהרגיש לנו נחמד לנסות אותם.

לאתר החנות

בשיתוף אהבה ותשוקה, בשיתוף אהבה ותשוקה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully