וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצה התל אביבית הזו לא רק טעימה - היא גם בריאה

בשיתוף ארט פיצה, בשיתוף ארט פיצה

4.12.2019 / 11:42

מגוון רטבים, בצק דק ועבה בקצוות ושירות אדיב אינם הייתרונות היחידים של ארט פיצה. פיצת הכרובית המיוחדת גם טובה למערכת העיכול

ארט פיצה. יח"צ,
ארט פיצה/יח"צ

מי היה מאמין שפיצה יכולה להיות בריאה? פיצה היא מאכל מענג חושים, אי אפשר שלא להתמכר לטעם ולריח. שאלתם את עצמכם מדוע? בפיצה משולבים מספר מרכיבים, בין היתר שומן, סוכר ומלח, כאשר השילוב ביניהם מגרה את המוח לשמחה והנאה. יש אלף ואחת פיצריות ברחבי המדינה, אבל לא בכל פיצרייה תמצאו פיצה בריאה.

השמועה על פיצה בריאה יוצאת דופן ברחוב אבן גבירול 33 בתל אביב עשתה לעצמה כנפיים, ומי שלא שמע או מכיר עדיין מדובר בפיצרייה: ארט פיצה. החלטנו לקפוץ ולראות על מה מדובר, בטח ובטח לטעום.

מצאנו/ גילינו פיצרייה אשר מביאה אוכל איטלקי איכותי לרחוב ומשיקה פיצות מפתיעות בטעמים יחודיים. לצד המרגריטה הקלאסית נמצאים להם המק אנד צ'יז והשמנת פטריות ועוד הרבה רטבים מיוחדים שמונחים על בצק דק באמצע ועבה מעט בשוליים- חוויה.

הפיצרייה הוקמה לפני שנה על ידי עדן מגיס. מגיס מעיד על עצמו כחובב פיצות מושבע והחלום הגדול שלו היה להתפרנס מהאהבה הזו שלו, וכך עשה. מבט מהיר על עמוד הפייסבוק של הפיצרייה מגלה פידבקים חיוביים מכל פינה בעיר. שגיא מאירי כתב: "טעים ממש, אחלה פיצה טבעונית עם גבינשיו של עדיקא. מצוינת עם בצק עבה כמו פעם ולא הדפים שמגישים היום בפיצריות. עשויה מעולה ובמחיר שווה ביותר, גם האנשים שם חמודים לאללה. ממליץ בחום".

שרין זלמנוביץ' כתבה: "פיצה מדהימה, תפריט עשיר ומגוון. מנות יפות ונדיבות, שירות מעולה , אוו ירה מקסימה ובעיקר משאיר טעם לחזור שוב". יעל לטוביץ' כתבה: "הטבעונית שלכם טעימה ברמות, גם הגבינה, גם הבצק וגם הרוטב. תמיד מחייכים ומקסימים, תענוג".

מבירור מעמיק עולה כי ארט פיצה הביאה לארץ את אחת הפיצות היותר בריאות ומבוקשות לאחרונה בקרב הטבעונים וחולי הצליאק, בארץ ובעולם- הכירו את פיצת הכרובית של ארט פיצה.

הבסיס של הפיצה עשוי בעיקרו מכרובית שקדים וגבינה (אפשר לוותר על הגבינה למען הטבעונים) ועל הבסיס המיוחד והבריא הזה ניתן להוסיף את כל הרטבים והתוספות המיוחדות שהמקום מציע, החל מרוטב פיצה שמנת עם סלק ועד לרוטב פיצה מק אנד צ'יז'.

פיצה כרובית מומלצת על ידי מיטב התזונאים בארץ, משום שהיא כמעט ולא מכילה סוכרים, ללא גלוטן, דלת קלוריות, מה שהופך אותה לקלה לעיכול, מועשרת בסיבים תזונתיים חיונים ומשביעה לאורך זמן.

ארט פיצה. יח"צ,
ארט פיצה/יח"צ

שאלנו את עדן על דבר נוסף שמייחד את ארט פיצה לעומת מקומות אחרים: "לאחרונה יצאנו בשירות חדש שבו אנחנו מספקים בסיסים/תחתיות (כל מה שהלקוחות צריכים לעשות זה להוסיף את הגבינה והתוספות, לשים בתנור ושיהיה בתאבון. מוזמנים להיכנס לאתר ולהזמין בסיסים של פיצה מכרובית להכנה ביתית. כמו כן יש לנו פיצת 4 הטעמים, לא תמצאו אותה בתפריט אבל ניתן להזמין אותה. הפיצה מחולקת לחצאים או רבעים והלקוחות יכולים לבחור איזה רוטב ותוספות לשים בכל סלייס".

כמובן שלצד הפיצה כרובית הבריאה יש ל-art pizza גם פיצות מושחתות עם בצק איכותי ורטבים מיוחדים.

לארט פיצה יש שירות משלוחים משודרג, הם מצאו שיטה שבה הארגז שיושב על האופנוע מתחמם על הדרך, כך שתקבלו את הפיצה חמה ופריכה כאילו בזה הרגע יצאה מהתנור.

לפני שעזבנו שבעים ומרוצים, שאלנו את עדן מדוע הקים את העסק ומה המוטו שלו: "פתחתי את המקום במטרה לספק פיצות מושחתות ווטעימות במגוון רטבים עשיר ובצק קריספי דק מבפנים ועבה מעט בשוליים שעשוי מתערובות קמחים מאיטליה. לצד פיצות בריאות שעשויות מבצק כרובית כדי לתת אלטרנטיבה להרבה אנשים שלא יכלו להרשות לעצמם לאכול פיצה".

הביקור שלנו השאיר לנו טעם של עוד, בזכות שירות מזמין, מגוון עשיר של טעמים מיוחדים, יחס אדיב, כיף גדול ושיהיה לכולם בתאבון וכמובן ל ב ר י א ו ת.

ארט פיצה, אבן גבירול 33, תל אביב.

טלפון להזמנות: 03-757-3080

לאתר הפיצרייה

בשיתוף ארט פיצה, בשיתוף ארט פיצה
  • עוד באותו נושא:
  • פיצה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully