וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבר ברחובות שגם תל אביב לא היתה מתביישת בו

בשיתוף הבלקינד, בשיתוף הבלקינד

3.12.2019 / 16:26

ליד מכון ויצמן ברחובות ממוקם בר ששוה את היציאה מהמרכז. עם מגוון בירות עשיר במיוחד ותפריט אוכל שמתחדש ללא הפסקה - כדאי לוותר על החניה בעיר לפחות לערב אחד

הבלקינד. יח"צ,
הבלקינד/יח"צ

סביר להניח שישראל בלקינד, מי שקבע איך יראה דגל מדינת ישראל ב 1885, לא חשב כי שנים רבות לאחר מכן יקרא על שמו בר מסעדה ברחובות, כזה המציע תפריט עשיר של מנות אוכל ושתייה חריפה. אבל מספר שותפים צעירים שמזיזים את חיי הלילה באזור רחובות, החליטו להעניק לאיש את הכבוד הראוי לו, על עשייתו הרבה לפני קום המדינה וקראו את המקום על שמו - בלקינד בר.

כתושב תל אביב, השמועה על בר מסעדה מוצלח במיוחד ברחובות עשתה לה כנפיים והגיעה גם אלי. ערב אחד החלטתי ביחד עם חברה טובה לעשות קפיצה למקום, לראות ולטעום על מה מדובר.

מבט מהיר אל עבר הבר בהחלט גרם לי להוריד את הכובע, המבחר לא מבייש אף מקום תל-אביבי נחשב. שלל סוגי בירה מהחבית, כולל חידוש שלא יצא לי לראות בשום מקום אחר, בירת באדוויזר האמריקאית, לפי מה שהבנתי רק עכשיו היא נכנסה לארץ וכנראה הגיעה קודם כל לרחובות. מעבר לבירות יש עוד מגוון גדול של ספיריטים ותפריט קוקטיילים שמעיף את הראש.

בזמן שישבנו ולגמתי בירה בטמפרטורה מושלמת, בדקתי בטלפון מה כותבים האנשים בדף הפייסבוק של הבר, הביקורות שם היו מפרגנות ביותר. הניה גובי כתב: "האווירה כיפית, האוכל טרי וטעים. למרות העומס השירות מעולה, זאת לא תהיה הפעם האחרונה שלנו פה. מומלץ בחום".

הבלקינד. יח"צ,
הבלקינד/יח"צ

לירז פרידמן כתבה: "אם צריך לחשוב איפה לשבת כדי לקבל גם אוכל גם אווירה וגם יחס, אז ברור שהולכים לשבת בבלקינד. התפריט מטורף ומגוון ואני כבר מחכה לתפריט החדש בקוצר רוח". עומר כהן כתב: "שירות ואוכל ברמה הגבוהה ביותר, פאב ביתי הכי שווה ברחובות".

התפריט שם דגש על החברותא, מגוון מנות בקונספט ה''שיירינג'' ולא כמו שחשבתם על שיירינג עד היום, אלא מנות גדולות ועשירות. הזמנו 3 מנות והיה פשוט מדהים, יש להם אחלה מבצעים וספיישלים.

שלושה שותפים בעסק ויצא לי לשוחח עם אחד מהם, לירון. שאלתי אותו על מה מייחד מבחינתו את המקום: "האווירה אצלנו משפחתית לגמרי, בלי פוזות ומשחקים מיותרים, פשוט בר בית".

בין היתר יש להם ספיישל של תפריט חודשי משתנה, מנות שמתווספות לתפריט העשיר שכבר קיים. התפריט כולל מגוון רחב של סלטים וכריכים מיוחדים, כאשר במהלך השבוע במשך מספר שעות התפריט כולו הוא happy hour אחד גדול, זה אומר מגוון בירות בעשרה שקלים בלבד ועוד מבצעים על היינות.

על התפריט אמון שף לידור שושני שמתגאה בכך שכל המנות נעשות במקום יום יום מחומרי גלם טריים ואיכותיים. תפסתי אותו לשיחה קצרה ושאלתי מה עוד אפשר לעשות במקום: "אנחנו פתוחים לכל סוגי האירועים, ימי הולדת,ערבי גיבוש ויש אופציה של אירועי חוץ, כאשר ניתן להזמין מתפריט הקייטרינג העשיר שלנו".

נדנדתי לו עוד קצת ושאלתי האם יש הבדל באיך שהבר מתנהל בין חודשי הקיץ והחורף המתקרב לו: "בימי הקיץ יש אירועים ברחבת הבלקינד, הדיג'יים מתחלפים בסופי השבוע ביחד עם שיתופי פעולה שלנו עם מותגי האלכוהול המובילים בארץ. אווירה של חופש וכיף. בחורף יש בדיוק את אותו הדבר רק ביותר קטן, בכל זאת תלויים גם במזג האוויר".

אין ספק שהשפע והפינוק זה משהו שלא רואים בכל יום. יש יתרון לצאת לבילוי מחוץ לעיר הגדולה, את ההבדל מרגישים לטובה בכיס, ביג טיים. הבר ממוקם בסמוך למכון ויצמן, מה שמביא ללא מעט בליינים סטודנטים, לכן לרווקים שבינינו, יש בשביל מה לבוא. כמו כל פקולטה שמכבדת את עצמה, גם הבר פתוח החל מ-12 בצהריים עד השעות הקטנות של הלילה.

הבר נקרא על שמו של איש ציוני והבלקינד ממשיכים לתרום לחברה גם היום דרך שיתופי פעולה עם ארגון לתת, עמותת "אמץ סבא", ערבי התרמה לצער בעלי חיים, תרומת מזון לנזקקים בחגים ועוד.
תל-אביבים, יש לאן לצאת מחוץ לעיר הגדולה, ולתושבי רחובות והסביבה, כיף לכם שהבלקינד נמצא במרחק הליכה.

בר מסעדה בלקינד נמצא ברחוב הרצל 215 ברחובות.

טלפון לבירורים והזמנות: 08-6250383.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף הבלקינד, בשיתוף הבלקינד
  • עוד באותו נושא:
  • רחובות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully