וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכשיטים בהתאמה אישית? מתנה לנצח

בשיתוף דבוש סטודיו, בשיתוף דבוש סטודיו

3.12.2019 / 16:07

תכשיט היא מתנה שתישאר עם המקבל לכל החיים - וכשהוא מקבל בדיוק את הטעם שלו, אפילו יותר. דבוש סטודיו מאפשר לעשות בדיוק את זה

תכישטי דבוש. יח"צ,
דבוש סטודיו/יח"צ

מי מאיתנו לא אוהב תכשיטים? אם ננסה לשים לרגע לב ונתבונן בכל העוברים ושבים ברחוב, סביר להניח שלא נמצא בן אדם אחד שלא עונד תכשיט מסוים. זה יכול להיות שרשרת, טבעת, עגילים או צמיד, בגדלים וצורות שונות. תכשיטים עם נוכחות בולטת או כאלה המבצבצים רק במעט מתוך שרוול או צווארון, כל אחד וטעמו האישי.

מי שנחשב לאחד מבוטיקי התכשיטים המובילים בישראל הוא הסטודיו של עידן דבוש הפעיל כבר למעלה מעשור. יצרן תכשיטי יוקרה, תכשיטי זהב ויהלומים בעיצוב אישי והתאמה לתקציב שהלקוח קובע.

תכישטי דבוש. יח"צ,
דבוש סטודיו/יח"צ

הקפיצה של דבוש סטודיו הגיעה לאחר שפיתחו שיטה פורצת דרך בתחום התכשיטנות בישראל. בעזרת טכנולוגית תלת מימד מתקדמת, הם מייצרים עבור הלקוחות כל תכשיט שיבקשו. בין אם הרעיון מגיע מתמונה, ציור או מהדמיון הפרוע, ניתן להפוך זאת לתכשיט אמיתי. התהליך הוא פשוט ובעל יתרונות רבים ללקוח. הסטודיו מסוגל לייצר כל תכשיט בצורה יעילה והיתרון הגדול הוא שמדובר במחירי יצרן ללא פערי תיווך.

בתחילת התהליך הלקוח מקבל הדמיה תלת מימדית מלאה שלא משאירה מקום לספק, זהה בדיוק למה שביקש, לאחר הינתן אישור העבודה מתבצעת
.
יתרון נוסף בשיטה הזו הוא היכולת של הלקוח לבחור כל תכשיט שמצא חן בעיניו, גם אם מדובר בתכשיט יקר, כאשר בסטודיו ידעו להתאים את מפרט היהלומים תוך התחשבות בכל המשתנים, כולל תקציב והעיקר לאפשר ללקוח להגשים את חלומו. כל תהליך הייצור בהרמוניה מופלאה, כך שבאופן טבעי נוצר קשר הדוק המשרה בסטודיו אווירה בטוחה ומשפחתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

שוחחנו עם הבעלים ושאלנו על מוצרים חדשים שהכניסו לשוק: "לאחרונה השקנו מוצר חדש וייחודי הנקרא dabush members . מוצר זה נולד בעקבות צורך ממשי של הלקוחות לאפשר ליקיריהם לעצב לעצמם את התכשיט עליו הם חלמו, ולהעניק אפשרות זאת כמתנה מוחשית. המוצר מגיע באריזה מהודרת ובתוכה כרטיס מגנטי שבעזרתו יכול מקבל המתנה להגיע לפגישה עם מעצב התלת מימד שלנו ולעצב לעצמו כל חלום שיבקש".

החוכמה מאחורי הרעיון הזו הוא שמעניק המתנה יודע בוודאות כי כל מי שמקבל את המתנה הזו, יזכה למוצר שיקלע בול לטעמו האישי. בנוסף כרטיס החברות מעניק למחזיק הכרטיס הטבות מגוונות מעת לעת , הטבות שיוכל לממש בסטודיו מתי שיבחר.

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

לאתר החברה

בשיתוף דבוש סטודיו, בשיתוף דבוש סטודיו
  • עוד באותו נושא:
  • תכשיטים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully