וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגענו לחולון ומצאנו בה את הקינוח המושלם

בשיתוף הפלודה, בשיתוף הפלודה

3.12.2019 / 15:52

מי לא אוהב קינוחים? הסיום המתוק של הארוחה (שלפעמים אוכלים גם בלי קשר אליה) בפלודה לקחו אותו לשלב הבא

הפלודה. יח"צ,
הפלודה/יח"צ

קינוח הוא בדרך כלל המנה אשר מוגשת בסיום ארוחה. מדובר בפינוק המושלם של החיים, כזה שאוהבים ויכולים לאכול גם בלי קשר לארוחה עצמה, אלא סתם ככה בכל שעה ביום או בלילה לצורך, של פיצוי או הנאה אישיים.

מי שלקחו את עולם הקינוחים צעד אחד קדימה הם משפחת מונדני בעלי העסק הפלודה. עסק משפחתי של קינוחים אישיים ממקורות אותנטיים הקיים שנים רבות. העסק נפתח לאחר שבני המשפחה אספו את המתכונים אשר עברו מדור לדור והפכו אותו לשם דבר.

הביקורות בדף הפייסבוק שלהם מהללות. בר כהן כתב: "סחלב שהוא מעבר לקינוח טעים, איכותי ובמחיר סופר סביר. הפלודה הוא חוויה בפני עצמה, מהרגע שנכנסת ועד הרגע שיצאת אתה מרגיש שהוטענת באנרגיות חדשות".

הפלודה. יח"צ,
הפלודה/יח"צ

נדב דמתי כותב: "מקום מדליק, אחלה קינוחים ואחלה אנשים, פלודה ומלבי קטלני סוף הדרך מומלץ בחום". ליבנת נגר כתבה: "אין מילים לתאר את הטעם הטעים, היחס והנחמדות במקום עם החיוך הגדול, תמיד כיף לחזור כל פעם מחדש".

מי שמנהלים את הפלודה הם האחים קובי וירון. שאלנו אותם על תפיסת העולם שלהם ושל המקום: "אנחנו מאמינים שלכל בן אדם צריכה להיות האפשרות ליהנות מקינוחים טעימים ואותנטיים מבלי לצאת עם חור בכיס. בנוסף חשוב לנו מאוד להציג לעולם את המורשת הפרסית של סבתא שלנו".

שלושת מוצרי הדגל המקום הם:

הפלודה - משקה פרסי המכיל ברובו מי ורדים ואיטריות מיוחדות אשר מוגשים על בסיס של ברד.

המלבי - קינוח קיץ אולטימטיבי, מקורו בטורקיה, מדובר בפודינג מוצק על בסיס חלב או מים, בתוספת קורנפלור, סוכר ותמצית מי ורדים.

הסחלב - משקה סמיך על בסיס חלב, עמילן תירס, סוכר ותבלינים אשר מוגש חם ונמכר בעיקר עונת החורף, המקורות שלו מגיעים מטורקיה, יוון ומדינות ערב.

כל הקינוחים נעשים במקום מחומרי הגלם האיכותיים ביותר. בנוסף ניתן למצוא במקום מגוון קינוחים אישיים נוספים כגון בוואריה, מוס שוקולד, עוגת גבינה, פנקוטה, קדאיף, ריבת חלב, סברינה ועוד.

מי שלא היה ורוצה לטעום טעם של קינוח אמיתי ואותנטי מהו, מוזמן לקפוץ לעיר חולון, לרחוב סוקולוב 56.

ראו הוזהרתם, זה ממכר.

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף הפלודה, בשיתוף הפלודה
  • עוד באותו נושא:
  • קינוחים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully