וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את מסעדת הבית של חולון והסביבה

בשיתוף מטעמי הבית, בשיתוף מטעמי הבית

3.12.2019 / 15:29

כבר יותר מ-20 שנה שמטעמי הבית מאכילה את תושבי חולון באוכל ביתי ואף מספקת מזון לקייטרינג. בסופי השבוע נערך במקום יריד אוכל

מטעמי הבית. אבי אלמלן,
מטעמי הבית/אבי אלמלן

מטעמי הבית היא מסעדה וקייטרינג לכל אירוע כבר למעלה מ-20 שנה. מדובר בעסק משפחתי אשר מציע אוכל ביתי טרי ורענן, כזה המבושל עם הלב והנשמה. המסעדה ממוקמת בחולון, ברחוב הצורף 3, שעות פתיחה מהשעה 9:00 עד 16:00. בימי שישי נערך במקום יריד אוכל ביתי מוכן וטרי, למי שמבקש לנוח קצת מעמידה ליד הסירים לקראת סוף השבוע ופתוח החל משעה 7:00 עד השעה 14:00.

קפצנו למקום לטעום קצת מהמעדנים וגם לבדוק כמה זה עולה לנו? מצאנו כי המחירים שווים לכל כיס, ארוחה עסקית אשר כוללת מנה עיקרית גדושה, תוספות של סלטים חופשי על הבר ושתייה, ב 45 שקלים בלבד, והיה שם מכל טוב.

הצצה מהירה לעמוד הפייסבוק של המסעדה גילתה מחמאות מקיר לקיר. אנה שרבקוב כתבה: "אוכל ביתי טעים ופינוקים אין סוף. אני בחיים לא קונה אוכל מוכן אבל נתקעתי וקיבלתי המלצה על המטעמי הבית , אחרי שטעמנו אני אמליץ לכולם, זה לא סתם קייטרינג אלא באמת טעם של בית. תודה רבה על כל הפינוקים ממש לא מובן מאליו".

מטעמי הבית. אבי אלמלן,
מטעמי הבית/אבי אלמלן

טל שטלמן כתב: "אחרי מסע 30 ק"מ ורגע לפני המשך מילואים, קיבלתי אישור ספונטני להגיע לפנק את החבר'ה הגולנצ'יקים. הגעתי אליכם בעקבות המלצה, רציתי להגיד לכם תודה ענקית על שאיפשרתם לי לפנק אותם באוכל טרי, נקי וטעים בטירוף. מודה לכם על השירות המדהים, היחס האישי ועל כל הפינוקים ששלחתם לגולנצ'יקים האלופים, מומלץ בחום".

הבעלים של המקום הוא שמוליק כהן, הוא הזמין אותנו לקפוץ גם ביום שישי, לראות את יריד האוכל המוכן המדובר וכך עשינו. המקום היה מפוצץ, אבל לזכות העובדים במקום, הכל התנהל באווירה חמימה ואדיבה כאשר אף לקוח לא חיכה יותר מדי זמן עד שקיבל שירות.

בדקנו אנחנו מה אפשר לקחת הביתה ונדהמנו מהשפע. מצאנו את כל סוגי הבשרים: בשר צלי, בשר ראש, אסאדו, לשון עגל, קציצות בשר, קציצות פרגית, קובה סלק, חמוסטה, כל סוגיי המוקפצים ועוד. מעל 10 סוגי ממולאים, מעל 20 סוגי תוספות והמון דגים. כל המאכלים כולם נלקחים לפי משקל.

שמחנו לגלות כי שירותי הקייטרינג זמינים עבור אירועים פרטיים מכל הסוגים, בין היתר לסעודות מצווה, שבת חתן ואחרים, וגם לאירועים פרטיים של חברות וארגונים. על כך שמוליק סיפר: "יש לנו ידע קולינרי עשיר וניסיון המאפשר לערוך כל אירוע בהתאמה מושלמת לציפיות, סגנון, טעמים ותקציב אישי".

שאלנו את שמוליק מה מאפיין את העסק: "אנחנו עסק משפחתי, כך שעושים הכל באהבה ובתשומת לב רבה. כל המשפחה עובדת פה וכולם תמיד חושבים איך אפשר לפנק את הלקוח. אנחנו עובדים עם בשר טרי בלבד, לא תמצאו אצלנו בשר קפוא או מועבד. בכל בוקר מחדש אנחנו פורסים ומתבלים את הפרגיות, שווארמה ,חזה עוף, קבב וכל השאר. טריות, ניקיון, טעם ושירות מכל הלב, זה המוטו שלנו".

מטעמי הבית, באנו, ראינו, טעמנו ואין ספק, אנחנו גם נחזור, יש בעבור מה.
להזמנות: 03-5503471
050-3884403


לעמוד הפייסבוק

בשיתוף מטעמי הבית, בשיתוף מטעמי הבית
  • עוד באותו נושא:
  • חולון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully