וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך לבחור חגורת הגברה מדונה?

בשיתוף ענק הסאונד, בשיתוף ענק הסאונד

3.12.2019 / 14:40

רוצים לקנות חגורת הגברה¬ ולא יודעים איך לבחור? אחרי הכתבה המקיפה הזו, מה שנשאר לכם זה רק להחליט איזה דגם אתם רוצים

מרכז הסאונד. יח"צ,
חגורות הגברה/יח"צ

האם אתם עובדים מול קהל ביום יום שלכם? זה בוודאי מצריך ממכם לאמץ את הגרון נורא. למה שתפגעו במיתרי הקול שלכם? אם הקול שלכם הוא מקור הפרנסה שלכם (שחקנים, זמרים, מורים, מרצים וכו'...) עליכם לרכוש חגורת הגברה. חגורת ההגברה תגרום לכם לחזור הביתה עם הרבה יותר אנרגיות ממה שאתם חוזרים עכשיו… איך בוחרים חגורת הגברה?

מהי חגורת הגברה ואיך היא עובדת?

חגורת הגברה מכונה בשמה המקצועי "מדונה". אפשר להגיד שחגורת ההגברה היא מעין בידורית ניידת. את חגורת ההגברה אנו מלבישים על המותניים שלנו (שם נמצא המגבר), ועל הראש שלנו נלביש על המיקרופון. יש חגורות הגברה חוטיות ויש כאלה אלחוטיות. חגורת ההגברה עובדת על אינפרא או גלי רדיו או באמצעות כבל. ישנם סוגים שונים של חגורות הגברה וכל אחת מהן תעבוד בצורה שונה. לעיתים אנו יכולים לשמוע צפצוף צורם כשאנו מפעילים את חגורת ההגברה, במקרים כאלה יש להרחיק את המגבר מהמיקרופון. חגורת ההגברה שומרת על מיתרי הקול אצל אלו שמתפרנסים מקולם. בנוסף, חגורת ההגברה היא תחליף מעולה לאלו שצריכים להגביר את קולם ועדיין לנוע בחדר או בבמה, כמו במחזות זמר, מדריכות ספינינג וכו'.

איך נדע לבחור את הדגם המתאים לנו?

נחלק את הבחירה למספר נקודות שיש לשים עליהן דגש:

• זמן שימוש - כמה זמן אנו משתמשים במדונה ביום יום? שימו לב, כאשר אתם רוכשים חגורת הגברה יש זמן הפעלה מוגבל ללא טעינה (יש גם דגמים שעובדים על סוללות). אם השימוש שלכם הוא למספר שעות בודדות בכל יום, נניח ש 4 שעות, אז רכשו מדונה שתשרת אתכם ל-6 שעות. תמיד מומלץ לקחת זמן ספייר, לעיתים חגורת ההגברה מתבלה וכבר הבטריה לא חזקה כמו פעם - בדיוק כמו בפלאפונים.

• תקציב - את התקציב אנו נבחר לפי השימוש שלנו במוצר. אם אתם מורים, לא תצטרכו להשקיע יותר מדי בבחירת המדונה שלכם, בחרו מדונה ששומעים אתכם בה בצורה מובנת, המדונה לא צריכה לעלות יותר מאלף שקלים. אם השימוש שלכם הוא יותר מקצועי ואתם מופיעים עם המדונות או שיש לכם קהל רחב ואתם צריכים מדונה עוצמתית, תצטרכו להשקיע סכום גדול יותר. נציין שב"ענק הסאונד" יש הנחות על מדונות עבור חברי הסתדרות המורים.

• אלחוטי או לא - סעיף זה מתקשר לסעיף של התקציב, המדונות האלחוטיות יהיו יקרות יותר מאשר המדונות שאינן אלחוטיות. עוד נציין, מדונות שאינן אלחוטיות יהיו עוצמתיות יותר לרוב מאשר מדונות אלחוטיות. אם אתם צריכים לרקוד או לנוע יותר מהרגיל בזמן שאתם בעבודה, המדונה האלחוטית תהיה נוחה יותר בשבילכם. מצד שני, אם אתם מורים, אין לכם כל סיבה לרכוש מדונה אלחוטית.

• מדונה VHF - זהו סוג אחד של מדונות, אלו הן המדונות הפחות מתקדמות, כינוי זה מתייחס בעיקר אל משדר גלי הרדיו. VHF זה Very High Frequency.

• מדונה UHF - זה הסוג המתקדם והנפוץ יותר שיש היום. UHF זה Ultra High Frequency. סוג זה עובד בתדרים גבוהים יותר ומוכרת כסוג הטוב ביותר בשוק. היתרון של סוג זה מתבטא בעוצמת הקול הגבוה יותר, הבדלים בבהירות וחדות הקול. בנוסף, סוג זה מסנן יותר רעשי רקע ויש לו טווח רחב יותר מאשר סוג VHF.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מרכז הסאונד. יח"צ,
חגורות הגברה/יח"צ

האם לבחור חגורת הגברה עם בורר תדרים או עם תדרים קבועים?

ישנה אפשרות הקיימת במדונות (רק אצל סוג UHF) להחליף או לברור בין מרחב מסוים של תדרים. כך אנחנו יכולים להגיע למצב של תדר נקי ללא כל הפרעות. בחירת התדר הנכון הוא הפתרון האופטימלי לשימוש מרובה במדונות, מכיוון שתמיד תהיה המצאות של קרינה ופליטת גלי רדיו.

האם לבחור מדונה עם משדר מובנה?

בחלק מדגמי המדונות נוכל למצוא חלק מזערי ליד המיקרופון המונח על הראש שלנו - זהו המשדר. כמו למשל בדגם 791Plus הפופולארי מאוד. מדובר על משדר זעיר שמשדר אות למקלט המחובר למערכת ההגברה. המשדר אמנם הוא לא חובה עבור כל משתמש, אך בחירה במשדר רצויה למדריכי ספורט או ריקוד, אלו שנעים בצורה חופשית ומסיבית יותר. בעזרת המשדר נוכל להנות מפעילות ללא כל תקלות והפרעות חיצוניות.

מדונה אלחוטית ללא חיבור הרסיבר לחשמל

כאשר אנחנו רוכשים מדונה, אנו מקבלים גם את הרסיבר. ברוב המקרים הרסיבר יהיה מחובר לחשמל. מה עושים כאשר אנו עובדים במקום בו אין מקור חשמל זמין? במקרים כאלה נצטרך לרכוש מדונה אלחוטית שאינה דורשת חיבור לחשמל של המקלט, והוא מופעל על ידי סוללות. אחת מהמדונות שעובדות כך שייכת לחברת TRX Audio - דגם X4000.

מרכז הסאונד. יח"צ,
חגורות הגברה/יח"צ

מהם היתרונות של רמקול מדונה?

• ניידות - למה אנחנו פשוט לא רוכשים מיקרופון? מכיוון שאנחנו צריכים להיות כמה שיותר חופשיים עם הידיים שלנו. בדיוק לשם כך קיימת המדונה. אנשי במה, מורים, מרצים, מדריכי ספורט ועוד מעדיפים להרגיש יותר חופשי בזמן העבודה שלהם - כך הם עושים את העבודה בצורה הטובה ביותר. בעזרת חגורת ההגברה תוכלו לנוע בחופשיות, לשמור על הקול שלכם ולהרגיש הרבה יותר נוח.

• מחיר - כפי שכבר ציינו, המחירים של חגורות ההגברה משתנים בהתאם לסוג. רוב חגורות ההגברה לא יעלו לכם יותר מדי. בנוסף, אם אתם חברי הסתדרות המורים תוכלו להנות משלל הטבות והנחות ב"ענק הסאונד".

• משקל - המטרה העיקרית של רמקול מדונה היא לאפשר למשתמש בה להנות וכלל לא להרגיש במוצר, המשקל של חגורת ההגברה עומד על מספר מאות גרמים, בדרך כלל מוצרי הגברה אחרים ישקלו לפחות מספר קילוגרמים.

מהם החסרונות של רמקול מדונה?

כמו בכל מוצר, כל לחגורות ההגברה יש חסרונות, ריכזנו עבורכם את החסרונות הבולטים ביותר של המוצר.

• שריקות - יש דגמים של חגורות הגברה שאם והמדונה קרובה מדי אל מערכת ההגברה היא תשמיע צפצופים ושריקות, אפשר לפתור את זה בקלות עם הרחקה קטנה של המוצר. כמו כן, ברוב הדגמים אתם לא אמורים להיתקל בחסרון זה.

• שוק פרוץ - קיימים הרבה זיופים בתחום הזה ובכלל בתחום הסאונד וההגברה, לכן כל כך חשוב לרכוש את המוצר אך ורק ממקום אמין המתמחה במוצרי סאונד והגברה.

• מגוון - מגוון רחב בדרך כלל נחשב ליתרון, אך אנו רואים בדבר גם כחיסרון. אם אין לנו את הידע הנכון קל מאוד להתבלבל ולרכוש מוצר שבכלל לא יתאים לנו. בדיוק בשביל זה צריך להתייעץ עם האנשים הנכונים לפני בחירת המוצר

איפה רוכשים חגורת הגברה?

את רכישת חגורת ההגברה יש לעשות רק במקומות המתמחים באותו תחום - תחום ההגברה והסאונד. רק במקום מקצועי ואמין תוכלו לקבל את כל המידע אותו אתם צריכים לפני בחירת המוצר. לצערנו, יש הרבה זיופים בתחום זה, הרבה חברות שכלל אינן מוכרות לצרכן מופיעות בחנויות כול-בו שונות. עדיף להשקיע עוד קצת כסף ולהנות מביטחון מלא במוצר, אחריות והכוונה מקצועית מאשר לרכוש מוצר שיתבלה תוך מספר שבועות.

איפה ניתן למצוא מחירים זולים?

כל צרכן ישראלי מחפש תמיד את מה שהכי זול… מה אם נגיד לכם שאתם יכולים להנות ממוצרים זולים וגם איכותיים? כדי למצוא את המחירים הנמוכים ביותר, הגיעו לחנויות שהן יבואן רשמי - חנויות סאונד והגברה. בחנויות אלה המחירים נמוכים מכיוון שבמחיר לא כלול דמי תיווך. אל תתפשרו על חנות שאינה חנות סאונד והגברה.

מסקנות

חגורות הגברה הפכו למוצר בלתי נפרד מהיום יום שלנו כבר. כל תלמיד בבית ספר, כל צופה וכל צרכן מכיר את המוצר. אבל חשוב להכיר את המוצר לעומק לפני שמוציאים את הכרטיס האשראי. יש מגוון רחב של חגורות הגברה ובהן סוגים שונים מאיכויות שונות. כדי להגיע לבחירה הנכונה אנו ממליצים להגיע לחנות סאונד והגברה מקצועית שהיא תכוון אתכם לבחירה הנכונה ביותר. תוכלו למצוא בחנויות סאונד והגברה שונות הנחות והטבות עבור חברי הסתדרות המורים. נסו את המוצר עוד כשאתם בחנות, ראו שנוח לכם איתו ובדקו את כל הפרטים שציינו במדריך זה - כמה זמן המוצר עובד ללא טעינה, עוצמת ווליום, נוחות וכו'... אל תתפשרו על הבחירה שלכם, רק כך תוכלו לחזור בסוף היום הביתה עם עוד אנרגיה למשפחה...

לאתר ענק הסאונד

בשיתוף ענק הסאונד, בשיתוף ענק הסאונד
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully