וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך יודעים שאינסטלטור הוא טוב? הוותק מדבר

בשיתוף ארתור וורטמן, בשיתוף ארתור וורטמן

3.12.2019 / 12:39

כאשר אנחנו נתקלים בבעיית אינסטלציה, הלחץ לתקן את הבעיה יכול להוביל לבחירה של השם הראשון שנמצא בחיפוש באינטרנט. איך נדע שלא קורעים אותנו במחיר? או שלא מדובר באיש מקצוע ממדרגה ראשונה?

ארתור וורטמן. יח"צ,
ארתור וורטמן/יח"צ

ארתור וורטמן הוא איש אינסטלציה ותיק, הנמצא בתחום מעל לעשור, זו ההוכחה הטובה ביותר לאמינות ומקצועיות של האיש, אחרת אי אפשר לשרוד בשוק. ארתור הוא דור שלישי לידיים עובדות, כאשר משפחתו של ארתור עסקה בענף הבנייה עוד בטרם עלו לישראל.

שוחחנו עם אולגה גולדמן, לקוחה של ארתור שירותי אינסטלציה: "אני מתגוררת בבניין ישן בפתח תקווה וכמו בכל בניין ישן יש לא מעט בעיות אינסטלציה מעת לעת. בן משפחה המליץ לי לפני שנתיים על ארתור כשהיתה לי נזילת מים במטבח, בעלי הרים ידיים לאחר שניסה לתקן זאת לבדו ולכן הזעקנו את ארתור. תוך חצי שעה הוא תיקן את הנזילה ועד היום הכל עובד פיקס, לכן אני מזעיקה אותו בכל פעם שיש בעיה ולזכותו, עד היום הוא לא חזר לתקן בעיה שטיפל בה".

בשוק האינסטלציה קיים חוסר מקצועיות נפוץ מאוד, דבר אשר גורם להוצאות מיותרות למשפחות ובעלי עסקים. הייעוץ המקצועי שארתור מעניק חוסך המון זמן, כסף וחשוב ביותר, עוגמת נפש. תחת מטרייה אחת ניתן לקבל מארתור שירותים נרחבים ובין היתר: טיפול במערכות סולאריות, דודי שמש וחשמל, פתיחת סתימות מקצועית, משאבות מים וביוב והחלפת קווי ביוב. בנוסף ארתור מעניק שירות של תיקוני צבע ושיפוץ חדרי אמבטיות.

שאלנו את ארתור על המוטו שלו בעבודה: "הדבר הכי חשוב לי זה השירות שהלקוח מקבל. אני עושה את מירב המאמצים כך שהתקלות יטופלו במהירות האפשרית".

ארתור וורטמן. יח"צ,
ארתור וורטמן/יח"צ

ארתור הוא לא מסוג האינסטלטורים שאין להם בעיה לתת מענה של פלסטר זמני שלא מחזיק מעמד, המטרה שלו היא לבדוק כל בעיה לעומק על מנת לתקן אותה באופן סופי. בזכות הניסיון והמקצועיות שלו הוא מעניק לכל לקוח ולכל עבודה אחריות של 12 חודשים.

שאלנו את ארתור האם יש היערכות מיוחדת לקראת חודשי החורף הקרים: "לפני כל עונה בשנה אני נערך בהתאם עם חלקי החילוף לתקלות הנפוצות לאותה תקופה, על מנת לקצר את זמן הטיפול בתקלה. בתקופת החורף אני מעניק שירות טיפול מונע לבעלי עסקים ו-ועדי בתים, על מנת לחסוך את התקלות העתידיות שיכולות להיווצר להם, למשל ניקוז בגגות ומרפסות".

שאלנו את ארתור על מקרה מיוחד שקרה לו בזמן העבודה: "באחת מהעבודות שביצעתי פגשתי באדם מבוגר אשר ביקש את הרשות לצפות בי בזמן העבודה. כאשר סיימתי הוא פנה אלי וסיפר לי שהוא היה אינסטלטור קרוב ל-50 שנה, הוא הרגיש צורך מיוחד לציין בפני כי התרשם מאוד מהמקצועיות שלי. לא משנה כמה אני יודע שאני טוב בעבודתי, זה חימם לי את הלב לשמוע מחמאות שכאלה. אותו אדון שיצא לגמלאות העביר לי לא מעט מהלקוחות שלו לאחר מכן".

לסיום ארתור ביקש להעביר את המסר: "עם הידע והמקצועיות שרכשתי לאורך השנים אני מתחייב בפני כל לקוח לשירות אמין ואיכותי על מנת להוריד ממנו את דאגות האינסטלציה, ולהשאיר אותו בראש שקט להמשיך את שגרת חייו".

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף ארתור וורטמן, בשיתוף ארתור וורטמן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully