וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג בוי טאטו, סטודיו לקעקועים בגישה אחרת

בשיתוף ביג בוי טאטו, בשיתוף ביג בוי טאטו

3.12.2019 / 12:19

מקעקע טוב לא נמדד רק ביכולתו האמנותית אלא גם בסבלנות שלו. סטודיו ביג בוי טאטו ברמת גן מחזיק אמנים מתחומים מגוונים ואף מהווה חממה לאמני קעקוע חדשים

ביג בוי קעקועים. טל מיס,
ביג בוי טאטו/טל מיס

יש מספר תכונות אשר חייבים לשים אליהן לב כאשר מבקשים לגשת למקעקע. מקצועית, אמינות, זמינות, שקיפות ובעיקר סבלנות. לא צריך יותר מפגישה אחת עם מקעקע לפני תחילת עבודה כדי להחליט אם לעבוד איתו או להמשיך לאחד אחר.

ביג בוי טאטו הוא סטודיו לקעקועים אשר קיים כבר 4 שנים ברמת גן. הסטודיו צובר תאוצה ומגיעים אליו לקוחות רבים מכל רחבי הארץ בדיוק בגלל שעומד בכל התכונות הנדרשות.

שוחחנו עם ירון לבנה, לקוח במקום: "את הקעקועים הראשונים שלי עשיתי במספר מקומות במרכז, אבל אף פעם לא עשיתי יותר מקעקוע אחד במקום ספציפי עד שהגעתי לביג בוי טאטו. מדובר בסטודיו אחר לגמרי מכל מה שהכרתי, האווירה במקום מזמינה, המקצועית של המקעקעים מהפנטת. לפני כל קעקוע יושבים איתי במשך שעה ויורדים לפרטי פרטים מה בדיוק אני רוצה, עד כמה אני בטוח בעצמי. כלומר, הם לא רק מחפשים לעשות כסף אלא ממש חשובה להם האומנות שהם מבצעים. מאז שהגעתי לפה בפעם הראשונה כבר עשיתי שלושה קעקועים, עכשיו עושה את הרביעי".

ביג בוי קעקועים. טל מיס,
ביג בוי טאטו/טל מיס

לקוחות רבים סיפרו על מגוון הסקיצות שניתן לעשות בהתאמה אישית לכל אחד, ועל האוזן הקשבת שיש לכולם מצד כל אומן בסטודיו. ביג בוי טאטו מחזיקים מספר אמנים מכמה תחומים שונים, כך ניתן להשיג את התוצאה המקסימלית מכל אחד ולכל קעקוע. בין היתר בסטודיו ניתן למצוא אמני קריקטורה וציור איורי, אמנים אשר מתמחים בפורטרט ועוד. חומרי הגלם שאיתם משתמשים בסטודיו הם מהרמה הגבוהה ביותר, כאשר במקום נשמרת סטרילות של חדר ניתוח ממש וכל זה בחלל עבודה מקצועי.

אבל לא רק מקעקעים מנוסים, בסטודיו פתחו חממת מקעקעים, בית גידול מאפס למעוניינים להתפתח בתחום ועד להפיכתם לאמנים ברמה הגבוהה ביותר. על כך הבעלים מספר: "הקמתי את הסטודיו גם כדי ליצור חממה ראויה למקעקעים במדינת ישראל. להכשיר כל אחד מהם ברמה אישית, מההתחלה ועד בנייה של תיק עבודות שלם. המקעקעים אצלנו עוברים הכשרה מלאה בה הם מקבלים את כל הידע הנדרש על מנת לעבוד בתחום".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ביג בוי קעקועים. טל מיס,
ביג בוי טאטו/טל מיס

שאלנו מה ההבדל בין עונת הקעקועים בקיץ לעומת החורף: "בקיץ הסטודיו ידוע יותר בקעקועים קטנים וסמליים, בשל חוקי ההחלמה המחמירים של הסטודיו. לעומת זאת בחורף אנחנו עושים הרבה יותר עבודות ובעיקר עבודות גדולות. שרוולים, גרביים וגב, זאת משום שתהליך ההחלמה בתקופת החורף מטיב עם צבעים ומסיבה זו אני ממליץ להתקעקע בחורף".

שאלנו על מקרה מיוחד שקרה בסטודיו: "אחת לכל תקופת זמן מגיע מקעקע מיוחד מחו"ל שמתמחה בעבודות צבע והוא זמין בסטודיו למשך 60 יום. בין כל הפעילויות של הסטודיו הייתה אחת מיוחדת בפורים של השנה שעברה, בה הסטודיו החליט לקחת מגוון סקיצות והפך אותן למדבקות זמניות כך שילדים יכלו להדביק אותן בשמחה ואהבה".

סטודיו ביג בוי טאטו ממוקם ברחוב ז'בוטינסקי 43 ברמת גן.

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף ביג בוי טאטו, בשיתוף ביג בוי טאטו
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully