וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלידריה המוצלחת בישראל מכה שנית

בשיתוף גלידה אנדריי, בשיתוף גלידה אנדריי

3.12.2019 / 12:05

כבר 40 שנה שרשת גלידרייות אנדרי מספקת טעמי ילדות לדורות של לקוחות. עכשיו הם מתחילים לשווק את הגלידה שלהם לרשתות אחרות

גלידה אנדריי. יח"צ,
גלידה אנדריי/יח"צ

אין ישראלי שאין לו זיכרון מתוק מהילדות של הגלידרייה השכונתית, הטיולים המשפחתיים ביום שבת והטעם של הגלידה שהוא הכי אוהב, ואם לשים אותה בגביע או בכוס. את גלידת הילדות שלי אני זוכרת היטב, הם התחילו ביפת והיום מונים כ-5 סניפים - רשת גלידות אנדריי מייצרת גלידות כבר קרוב ל-40 שנה.

הגלידות של אנדריי מיוצרות על בסיס שמנת במתכון סודי עתיק ומצליח, שפגע בדיוק בחך הישראלי, חלק מהקסם הוא שבאנדריי משתמשים בחומרים טבעיים וכמו בתעשייה של פעם, דואגים להכין גלידות טריות יום יום.

מדובר בשפע שלא תראו באף גלידרייה אחרת, מגוון של טעמים נוסטלגיים וחדשים, בין היתר: עוגת ביסקוויטים, תפוז-שוקולד, קפוצ'ינו עם פצפוצי שוקולד, פירות יער, לימון נענע ועוד. גלידות על בסיס שמנת משובחת, אוורירית ורכה, גלידות יוגורט, גלידות סורבה מפירות טריים, פרוזן יוגורט, וגם גלידות דיאט נטולות שומן.

הביקורות בעמוד הפייסבוק מהללות. דודי בר כתב: "מקום מקסים נקי וטעים, שירות מהיר מכל הלב. מנות גדושות של גלידה והמחיר ממש אין לי מילים, אני מכיר את המקום מגיל עשר ולעולם לא נמאס לי בגלל הטעם השרות והכמות. מגיע לכם לקבל מקום ראשון בארץ על הגלידה הכי טובה וטעימה".

רעות חזון כתבה: "קניתי גלידת תמר פקאן, היה כל כך טעים מאוד שהיה בא לי עוד אחד. מקום נקי, שירות מהיר, מנות מלאות בגלידה טעימה. אווירה מצויינת, ממליצה בחום".

שוחחנו עם הבעלים של רשת הגלידות אנדריי ושאלנו מה סוד הקסם: "אנחנו מייצרים גלידות מדור לדור, באהבה רבה. ההנאה שלנו היא לראות את הלקוחות שלנו שמחים ומרוצים כל-כך הרבה שנים. לקוחות קבועים אשר מתרבים כל הזמן, זה סימן ההצלחה הכי טוב לאיכות שלנו ועל כך אני גאה מאוד".
לאחרונה השיקה אנדריי מיזם חדש, חברת בת בשם "טוטו קרמה". המטרה של טוטו קרמה היא לספק גלידה איטלקית מקורית ומשובחת לבעלי עסקים במגוון רחב של טעמים.

גלידה אנדריי. HJM,
גלידה אנדריי/HJM

הקמת חברת הבת טוטו קרמה, נועדה להקפיץ את איכות שאר הגלידריות בישראל ולספק לעסקים ברחבי הארץ גלידה איכותית ומשובחת. מדובר בחברה אשר תספק מגוון רחב של מעל 50 טעמים שונים, ביניהם שילוב של פררו רושה עם נוטלה במרקם אגוזים קראנצ'י, והכל הכל כשר בד"ץ! הטעמים המיוחדים נבחרו לאחר מבדקי שוק מעמיקים בקרב הקהל הישראלי.

ביררנו איזה טעמים חדשים יש לקראת עונת החורף ושמחנו לשמוע כי באנדריי השיקו סחלב מיוחד, חם ומפנק עם ארומה בטעם מיוחד. הסחלב החורפי מגיע עם תוספות של בוטנים, קינמון וקוקוס. בנוסף הצרכנים יכולים לרכוש ברשתות השונות של אנדריי שקית ביתית קלה להכנה של אבקת סחלב, כזו אשר מיועדת ל-8 מנות.

הסניפים של רשת אנדריי מפוזרים בכמה מוקדים בארץ.

יפו, רחוב יפת 138.

רמת גן רחוב לח"י 2, מגדלי בסר.

ראשון לציון, רחוב סחרוב 8.

הרצליה, רחוב המשכית 27.

רמלה, רחוב הרצל 87.

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף גלידה אנדריי, בשיתוף גלידה אנדריי
  • עוד באותו נושא:
  • גלידה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully