וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעב באמצע הלילה? טוסט אקספרס ישביע אותך בכל שעה

בשיתוף טוסט אקספרס, בשיתוף טוסט אקספרס

3.12.2019 / 11:46

בחולון ניתן לראות באמצע הלילה תור משתרך ליד חנות אוכל. מה הסוד? מדובר בטוסט אקספרס שהטוסטים שלו התפרסמו בכל אזור המרכז

טוסט אקספרס. יח"צ,
טוסט אקספרס/יח"צ

אוכל הרחוב הוא לעיתים הארוחה הכי טובה שיש, בלי סיבוכים, בלי פוזות, פשוט, מהיר, טעים ולעניין. אם בא לכם להתפנק עם איזה טוסט בריא בריא לארוחת בוקר, באמצע היום או מאוחר בלילה לאחר בילוי, אחד המקומות המקסימים והטעימים ביותר נמצא בחולון, בטוסט אקספרס.

על טוסט אקפסרס שמעתי מכמה חברים במשך תקופה ארוכה. הם טענו שאני חייב לנסות את המקום. לאחר ערב יציאה בת"א, בדרכי הביתה, קפצה לי ההמלצה הזו לראש והחלטתי ליישם אותה.
השעה היתה אחת וחצי לפנות בוקר ולהפתעתי המקום היה הומה אדם, כאילו מדובר באיזה אפטר פארטי. כאשר הגיע התור שלי התלבטתי בין הטוסט נקניק ששמתי לב שקנו לא מעט לפני, לבין מנת הבית, צ'יקן טוסט אסקפרס, חזה עוף מתובל.

בסופו של דבר בחרתי בטוסט נקניק ולא הצטערתי, הוא היה חם, פריך וטעים ברמות אחרות.

טוסט אקספרס. יח"צ,
טוסט אקספרס/יח"צ

הבעלים של המקום שמואל ישראלוב, תפסתי אותו לכמה דקות של שיחה. לעסק הזה הוא הגיע במקרה, קודם לכן עבד בשיפוצים, עד שחבר הציע לו לפתוח מקום שיהיה מקום מפגש עירוני, גם לכאלה שעוברים או מגיעים מחוץ לחולון.

לאחר בדיקה מעמיקה של מה היה חסר באזור מבחינת בית אוכל, כזה שיהיה מתאים לכל כיס, החליטו ללכת על טוסט אקספרס והיום, ארבע שנים אחרי, העסק משגשג בצורה בלתי רגילה. אחד היתרונות שיש לטוסט אקספרס להציע זה שירות משלוחים עד השעה 3 בבוקר, באף מקום אחר לא תמצאו כזה שירות. המקום עצמו פתוח 18 שעות ביממה, זה מטורף ממש, בין 10:00 בבוקר עד 04:00 לפנות בוקר, כך שלא משנה באיזו שעה ביום, אם הבטן מקרקרת לכם ומתחשק איזה אוכל מהיר ומפנק, יש לאן להגיע או ממי להזמין.

שאלנו את שמואל מה הופך את טוסט אקפסרס למצליח: "אנחנו מכינים את האוכל באהבה, נותנים את הכל, בכל שעה על מנת שהלקוחות יצאו שבעים ומרוצים. אתה צריך להבין, צוות העובדים במקום זה אותו צוות מרגע הפתיחה, ומדובר בכמה שנים טובות, זה סוד הקסם, המשפחתיות. יש פה מבחר מפנק של מטעמים והכל בשילוב של אווירה טובה, מוזיקה מפנקת ברקע, אז אנשים ממשיכים להגיע, לקוחות קבועים וחדשים מצטרפים".

אחת המנות המומלצות במקום היא ארוחה הקומבינה לשלושה. מדובר בשלושה טוסטים, שלושה נשנושים של מיקס צ'יפס, טבעות בצל ושתייה גדולה במחיר של 130 שקל בלבד, אם מישהו עושה הזמנה זה כולל את דמי משלוח.

לפני שנפרדתי לשלום, שאלתי את שמואל היכן הוא רואה את עצמו בעוד חמש שנים ומה המוטו שלו: "בשנים הקרובות המטרה שלי היא להתרחב, קודם לפתוח עוד סניף במרכז, להוסיף עוד מנות לתפריט. Toast Express - Love in every bite".
כל המוצרים במקום הם תחת כשרות מהודרת של בד"ץ העדה החרדית, גוף כשרות המהודר של הרב חיים יצחק אייזיק לנדא.

טוסט אקספרס, שיחקו אותה חברים שלי, ההמלצה שלהם הייתה בינגו ומי שרוצה את ההמלצה שלי, מוזמן לקפוץ ולטעום גם כן, רחוב מפרץ שלמה 100 בחולון.

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף טוסט אקספרס, בשיתוף טוסט אקספרס
  • עוד באותו נושא:
  • טוסט
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully