וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאות וטעם ליד הבורסה: מסעדת נובה מציעה חווייה איטלקית נהדרת

בשיתוף מסעדת נובה, בשיתוף מסעדת נובה

2.12.2019 / 16:34

סמוך למתחם הבורסה, ברחוב ביאליק המיתולוגי, ניתן למצוא אוכל איטלקי שהוא לא רק טעים אלא גם בריא תודות להרכב המיוחד של החומרים מהם עושים את המזון

מסעדת נובה. כריסטינה דובוביק,
מסעדת נובה/כריסטינה דובוביק

מתחם הבורסה ברמת גן הפך להיות בשנים האחרונות למרכז עסקים ולמרכז חברתי המרכזי ביותר בישראל. עשרות חברות ועשרות אלפי עובדים ומבקרים מגיעים אליו מכל רחבי הארץ בכל יום.

קיבלנו המלצה חמה לבדוק את מסעדת נובה, מסעדה איטלקית קטנה וחמימה אשר יודעת לבשל אוכל איטלקי אמיתי. המסעדה נמצאת במרחק כמה דקות הליכה מהמתחם, באמצע רחוב ביאליק המיתולוגי ברמת גן.

מהרגע הראשון המקום שידר חמימות של בית, ריחות של חוץ לארץ וקיבלנו ליד תפריט מכל טוב. הזמנו שתי מנות, האחת פיצה מרגריטה קלאסית, השנייה פטוצ'יני ברוטב שמנת בטטה, בנוסף לסלט שוק עם גבינה טבעונית ,קטניות, ירקות ואגוזים.

מראה הבצק של הפיצה לא היה רגיל והייתי חייבת לשאול את שני הבעלים של המקום, טימור ואלכס, מה שונה בו? הם גילו לי כי מדובר בבצק שהוא 100 אחוז בצק מחמצת.

מסעדת נובה. כריסטינה דובוביק,
מסעדת נובה/כריסטינה דובוביק

מיד בדקתי בגוגל על מה מדובר ונגלה לפני עולם שלם. מדובר בתערובת חמוצה הנוצרת משילוב של קמח ומים, זו משמשת באפייה כתחליף לשמרי אפייה רגילים. התערובת מגנה על הבצק מפני עובש או חיידקים בלתי רצויים, בנוסף מעשירה אותו בשלל יתרונות בריאותיים כגון: מינרלים טבעיים, ויטמין B1, סיבים תזונתיים, פרוביוטיקה, חומצה פולית ועוד.

יתרון גדול נוסף של בצק מחמצת הוא שמכיל חצי מכמות הסוכר הקיים בבצק רגיל, כך שבנוסף לארוחה טעימה ומזינה עם פחות פחמימות, הוא קל יותר לעיכול. הבצק עובר תהליך של ישיבה במקרר למשך לילה שלם ונפתח בידיים בלבד, זאת על מנת להבטיח את מקסימום הערכים התזונתיים שיש לבצק להציע.

וזה לא נגמר בבצק המחמצת הנפלא הזה, גם הפסטות כאן הם HOME MADE לגמרי. התפריט המגוון מכיל בתוכו את כל הרטבים והתוספות שהמטבח האילטקי יודע להציע , כולל תוספות טבעוניות.

יתרון ושוני נוסף לעומת מקומות אחרים הוא שניתן לקבל בנובה כל מנה בגרסה טבעונית לגמרי, מבלי להחסיר כמעט אף פרט מהמנה המקורית, כולל הגבינות (יש כאן גבינות טבעוניות). מי שרוצה לשבוע אבל על הדרך להמשיך ולהיצמד לתוכנית דיאטתית , מבחר הסלטים עשיר במיוחד כך שניתן להרכיב להרכיב מכל טוב: עדשים, קינואה, חסות , ירוקים , נבטים , תירס , טונה , כל סוגי הגבינות , כל סוגי הירקות. אין ספק שסלט בהרכבה מקבל כאן לגמרי משמעות אחרת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מסעדת נובה. כריסטינה דובוביק,
מסעדת נובה/כריסטינה דובוביק

טימור ואלכס מעניקים שירות נפלא מתוך עקרון חשוב מאוד, להיות אנשים טובים ולאכול בריא. שאלתי אותם על תפיסת עולמם שלהם ושל המסעדה: "פתחנו את המקום מתוך אהבה אמיתית לאפייה ואנשים. מתוך רצון לספק אוכל איטלקי מקורי ואיכותי כמו באיטליה, ברחוב מרכזי ובסמוך לאחד האזורים היותר ממוסחרים ותעשייתיים במרכז".

בבר האוכל נובה אפשר ליהנות גם ממקומות ישיבה בחוץ, עם השמש הישראלית אפשר להרגיש כאילו נמצאים בדרום איטליה.

משלוחים הם חלק בלתי נפרד מהשירות, כך שאם אתם בכל זאת אתם תקועים באחד המשרדים במתחם ולא יכולים לברוח לכמה דקות לארוחת צהריים מעולם אחר, ניתן להזמין את כל הטוב הזה ישר עד אליכם. שיהיה לכולם Bon Appetito.

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף מסעדת נובה, בשיתוף מסעדת נובה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully