וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המרכז שיעזור לכם לשדרג את הרכב באביזרים חדישים

בשיתוף ע. א. אביזרי רכב, בשיתוף ע. א. אביזרי רכב

2.12.2019 / 16:11

כבר כ-30 שנה שע. א. אביזרי רכב פועל באיזור ירושלים ומספק ללקוחות שירוט אמין של מכירת אביזרי רכב והתקנתם. מוצאים פיתרון לכל לקוח

ע. א. אביזרי רכב. יח"צ,
ע. א. אביזרי רכב/יח"צ

קצב הצמיחה המואץ והעקבי של מכירות הרכב מתחילת העשור הוא אחד המרשימים ביותר, גם בקנה מידה בינלאומי. הצמיחה הזו הביאה לפריחה בתחום אביזרי הרכב. בעלי רכבים רבים מבקשים לשדרג את רכבם באמצעות אביזרי רכב מסוגים שונים, מצלמות, מולטימדיה, סטיילינג, מיגון ועוד.

אחד המרכזים הגדולים לאביזרי רכב באזור ירושלים הוא ע.א אביזר רכב. המרכז נמצא במיקום הכי מרכזי באזור התעשייה בתלפיות ופעיל כבר כ-30 שנה. מי שמנהל אותו מאז שנת 2007 הוא עבד ולצידו שותף נוסף- איאד, אשר משנת 1997 מתמקצע בתחום אביזרי רכב ובנוסף גם מוסא, אשר מומחה בתחום המפתחות לרכבים. "למדתי שנתיים במכללת מלטש ירושלים, שם נחשפתי לאגף של מערכות מיגון ושמע לרכב וישר מצאתי חיבור. במשך 11 שנה עבדתי בתחום כשכיר, אחרי שצברתי מספיק ניסיון ואומץ החלטתי לפתוח עסק משלי ולהתפתח כעצמאי".

כל המוצרים אשר נמכרים בחנות הם מוצרים אשר נבדקים קודם לכן על ידי עבד ורק לאחר שיכול להעיד כי מתאימים הם נמכרים ללקוח. חלק ממגוון המוצרים במקום הוא: מצלמות אבטחה אשר מתריעות ומגלות לגבי כל תנועה. מצברים של החברות המובילות בשוק, כאשר הם היחידים אשר מעניקים אחריות ל-18 חודשים, בשונה משאר מקומות שם ניתנת אחריות לשנה בלבד.

ע. א. אביזרי רכב. יח"צ,
ע. א. אביזרי רכב/יח"צ

שאלנו את עבד על תחום שבו הוא מתמחה ואוהב במיוחד: "מוצר הדגל שלי הוא תואמי מקור והתקנת מערכות מולטימדיה. אני לוקח את הרכב, מתלבש על גבי המערכת הקיימת ומתקין מערכת איכותית לבקשת הלקוח".

תחום המפתחות נמצא תחת אחריותו של מוסא, כאשר הוא יכול להגיע לרכב שאין לו מפתח, לייצר לו אחד באופן ייחודי בלי הצורך לשבור שמשות ולגרום נזק לרכב והכל במחירים ללא תחרות. פעילות נוספת של ע.א אביזר רכב היא שירותי חילוץ, טיפול בקודניות, הנעת מצבר, מפתחות וחלפים.

שאלנו את עבד על המוטו שלו: "הידיים שלנו, שלי ושל השותף שלי הן ברמה הכי מקצועית שיש. אין תקלה שגורמת לנו להרים ידיים, אנחנו מתעקשים למצוא ללקוח את הפתרון הטוב ביותר".

ע.א אביזר רכב עובדים עם חלקי חילוף יד ראשונה וגם יד שנייה. אחת המטרות העתידיות שלהם היא להרחיב את שיתוף הפעולה שלהם עם מגזרים נוספים, חברות להשכרת רכב וחברות לביטוחי רכב. לקראת עונת החורף יש מבצע במקום בחינם - בדיקת לפני טסט והכנת הרכבים לחורף.

בעלי רכבים פרטים ומסחריים, אם אתם מבקשים למצוא מקום שבו תמצאו מקצועיות, איכות, ושירות ללא פשרות, ע.א אביזר רכב זה בדיוק המקום שאליו אתם צריכים לנסוע.

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף ע. א. אביזרי רכב, בשיתוף ע. א. אביזרי רכב
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully