וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקעקע ממשפחת ציירים: הסטודיו המדהים בחולון

בשיתוף אלכס עיצוב קעקועים, בשיתוף אלכס עיצוב קעקועים

2.12.2019 / 14:45

אחרי 5 שנות לימודי ציור פתח אלכס אדמוב סטודיו קעקועים בחולון ועשה לעצמו שם בזכות היד המדוייקת והאווירה הנעימה השורה במקום

אלכס עיצוב קעקועים. יח"צ,
אלכס עיצוב קעקועים/יח"צ

תחום הקעקועים בישראל מתפתח בצעדי ענק. ניתן למצוא אינספור מכוני קעקועים בכל פינה, אבל אם עדיין לא החלטתם למי לפנות בפעם הראשונה, או שיצאתם מאוכזבים מאחד המקומות, כדאי לכם להגיע ולבדוק מקרוב את אחד האמנים הייחודים שפועל בישראל. לא עוד מקעקע רגיל אלא קודם כל צייר בלב ובנשמה.

את השם אלכס אדמוב שמענו פעם ועוד פעם כאשר עשינו בדיקה מקיפה על עולם הקעקועים המקומי. כאשר הגענו אל הסטודיו שלו, אלכס טאטו דיזיין בחולון, לא היינו יחידים שהגיעו להתרשם מקרוב אחר העבודות שביצע ולתפוס שיחה עם האיש.

בזמן ההמתנה לאלכס הצצנו בעמוד הפייסבוק שלו, הביקורות היו מרשימות ביותר. מאיה מזרחי כתבה: "תודה על קעקוע ראשון, תודה על היחס האדיבות ובעיקר המקצועיות. היה ממש כיף, אין ספק שמצאנו את המקעקע שלנו, מומלץ בחום". שירן מוגרבי כתבה: "אחרי התלבטות כל כך ארוכה ואינספור חיפושים אחר האחד והיחיד עם ידי זהב, שיעשה לי ולחברה עגיל טראגוס, הגענו אל אלכס. פשוט אדם מקסים עם הרבה סבלנות, החור נעשה בצורה עדינה ולא כואבת כלל, עם ציוד נקי וסטרילי והומור שרק הוסיף לאווירה".

ליזה שטימן כתבה: "מאיפה להתחיל קודם? זה המקעקע שלי, אצלו התחלתי את הדרך ובינתיים לא מתכוונת גם לעזוב. עשיתי אצלו את הקעקוע הראשון בחיים שלי, לאחריו הצטרף עוד אחד והדרך עוד ארוכה לפנינו. מקצוען מהדרגה הראשונה, יד מקצועית, עושה את העבודה באהבה, כל פעם דואג לחוויה טובה מלווה בהמון צחוק".

אלכס עיצוב קעקועים. יח"צ,
אלכס עיצוב קעקועים/יח"צ

לאחר שהתפנה מכמה לקוחות, הצלחנו לתפוס עם האיש כמה דקות. "אני מגיע ממשפחה של ציירים, כך שבאופן טבעי זה מתקשר עם עולם הקעקועים. אני אישית למדתי ציור בבית במשך 5 שנים, לאחר מכן פתחתי את הסטודיו שלי שקיים כבר 4 שנים. אני מאוד נהנה מהתגובה של האנשים, לראות אותם מאושרים מהקעקוע שעשיתי להם, לדעת שהם יזכרו אותי לכל החיים".

משיחה עם לא מעט לקוחות של אלכס, הדבר הבולט ביותר שעלה מעבר להיותו מקצוען עם יד רגישה ואיכותית, זו הסבלנות שמפגין וזה לא הולך ברגל. מניסיון שלנו עם מקעקעים אחרים, חלקם יהירים, חלקם עצבניים, חלקם פשוט חסרי סבלנות לשאלות שמבחינתם אין להן מקום. אלכס ניחן בתכונה של סבלנות ואורך רוח וזה משהו שהוא MUSTבמקצוע הזה, משום שרבים מתלבטים ולא סגורים על עצמם לפני בחירה של קעקוע.

לשאלתנו היכן הוא רואה את עצמו בעתיד, אלכס ענה: "אני רוצה לפתח את המקום ולהעסיק עוד כמה מקעקעים. כרגע יש לצידי שני תלמידים, לומדים מקרוב וזה בהחלט כיוון שאני רוצה להתפתח אליו, להגדיל את המקום, להעסיק עוד מקעקעים".

כאשר שאלנו אותו מה מבדיל אותו לעומת אחרים הוא ענה: "לא מזמן הייתי בכנס של מקעקעים, לפעמים באמת קשה לשים את האצבע על ההבדלים בין כל העבודות, אבל למי שיש עין מקצועית יודע להבחין שלכל מקעקע יש סגנון שמאפיין אותו יותר. אני אישית תמיד מנסה להכניס משהו מתוך העולם והיצירתיות שלי".

מי שחושב לעשות קעקוע, עונת החורף העכשווית היא הטובה מכולן, קל יותר לטפל ולהחלים מקעקוע בימים שבהן השמש לא יוקדת על הראש. מי שמעוניין לעשות קעקוע אבל נמצא מתחת לגיל 18, חייב להגיע עם הורה מלווה.

אלכס טאטו דיזיין, סוקולוב 91, חולון.

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף אלכס עיצוב קעקועים, בשיתוף אלכס עיצוב קעקועים
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully