וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד פריג - השף שיעניק לכם חווית בשרים מעולם אחר

בשיתוף דוד פריג, בשיתוף דוד פריג

2.12.2019 / 14:23

בגיל 25 דוד פריג, דור רביעי למשפה של קצבים שהחלה לפעול עוד בלוב, מעניק ללקוחות אירועי הבוטיק שלו חוויית בשרים מותאמת לאירוע שהאורחים לא שוכחים כל כך מהר

דוד פריג. יח"צ,
דוד פריג/יח"צ

אם אתם מתכננים אירוע או מסיבה ונמאס לכם מהטרנדים הרגילים, בלי שום הפתעה וייחודיות, כדאי לכם לקרוא את הכתבה הזו. יש בחור צעיר ששיגע לגמרי את עולם הסעדת הקייטרינג. דוד פריג, רק בן 25, אבל בעל עבר רציני וארוך בעולם הבשר, וכבר הכניס רעיונות חדשים דרך חברת אירועי בוטיק שהרים ובראשה המוטו הוא חווית בשרים עוצרת נשימה.

פגשנו את דוד ב-01:00 בלילה לאחר סיום אירוע בהרצליה. האדרנלין זרם בו ללא הפסקה כאשר מבלים במסיבה ניגשו להודות לו אחד אחרי השני על הארוחה שהכין עבורם.

שאלנו אותו, היכן ואיך הכל החל? "אני דור רביעי לקצבים, זה התחיל מסבא רבא שהייתה לו קצבייה כל החיים בטריפולי בלוב. סבא שלי למשל היה בעל משחטה וקצבייה בשוק הכרמל, אבא שלי המשיך את דרכו כאשר עבד בקצבייה כבר מגיל 7, היום הוא בעלים של קצבייה ותיקה אחרת בתל אביב. כך שלמעשה שנים רבות ביליתי לצידו והתחנכתי על ברכיו בכל הנוגע לבשרים.

"אבא שלי העדיף שאני אתרכז רק בעולם הלימודים, אבל האהבה לתחום לא נתנה לי מנוח, לכן משלב בין השניים, גם לומד אבל תוך כדי תנועה התחלתי לעבוד בקצבייה מיד עם השחרור מהצבא. לעולם הקייטרינג בוטיק נכנסתי ממש במקרה, באחד מימי העצמאות ארגנתי לחברים ערב גדול של על האש ברמה אחרת ממש. ערכתי והכנתי את הכול, מהבשרים, מטבלים, צורות ההגשה, סלטים, התגובה של כל מי שהיה באירוע זה, למה אני לא הופך את זה למקצוע? שם נפל לי האסימון".

דוד פריג. יח"צ,
דוד פריג/יח"צ

מהר מאוד הוא פתח את "Meat Show" ומשם הכל כבר התחיל לזרום.

היתרון הגדול של דוד לעומת אנשי קייטרינג אחרים הוא ההיכרות המעמיקה שלו עם כל חלקי הבשר, כולל המיוחדים שבהם. מי שלא בקיא לפרטי פרטים לעולם לא יכול לדעת איך מיישנים נתחים ולאחר מכן איך כדאי לעבוד איתם על הגריל.

באופן טבעי דוד לא צריך לבקש מקצבייה מסויימת את הבשר, הוא ניגש לזו הביתית, בוחר בעצמו את הנתחים הכי יפים ומתאימים לאירוע מסויים, וכמובן, מכין זאת בעצמו. "אני יכול להיכנס למטבח ולהיות שם שעות", "ללכת כל היום, בסופר, בחדר כושר, בריצות, בקצבייה, בשעות הפנאי ורק לחשוב על מנות חדשות וצורות הגשה חדשות, הכיף הוא, שאתה מוציא מנה למישהו והוא לא יכול להוציא מילה מההתפלאות, אין דבר ממלא יותר מזה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
דוד פריג. יח"צ,
דוד פריג/יח"צ

דבר נוסף שמבדיל את דוד לעומת אחרים הוא גריל המעשנה שלו. דוד גם מומחה בהכנת בשרים במעשנה, חוץ מעולם הגריל, כזה שלא מגביל בכלל את סוגי הבשרים והנתחים המיוחדים שרק הוא יכול ויודע לעשות.

שאלנו את דוד מה המוטו שלו בעבודה: "נראה מי יישבר ראשון, זה המוטו שלי, אני או הסועדים. כל הבשרים שלי הם ללא הגבלה, חשוב לי שיהיה מלא בשר על שולחנות. אני רוצה לראות אנשים שבעים שפותחים כפתור במכנס, עד כדי כך.ומה שנשאר בשולחנות, שאנשים ירצו לקחת הביתה מרוב שזה היה טעים".

על השאיפה העתידית שלו סיפר: "בעוד שנה אני מסיים את הלימודים האקדמיים שלי, לאחריהם אני מתכנן לעשות מספר דברים. דבר ראשון לפתוח מספר צוותים נוספים ולגדול עם העסק. נכון לעכשיו אני נמצא במגע עם מספר מתמודדים שהתחרו במאסטר שף לגבי העניין הזה. בהמשך אני מתכנן לבצע ארוחות זוגיות, עם שף פרטי".

בנוסף על הפרק סדנאות לבשרים, שם אפשר יהיה ללמוד מא' עד ת' את כל מה שצריך לדעת על הבשר ותהליך ההכנה שלו, כולל עבודה עם המעשנה. ממש עבודה בשטח, איך מפרקים כל נתח ונתח, איך מוציאים את העצמות, איך מנקים את הבשר קודם לצלייה, טיגון או בישול.

קישור לאינסטגרם

בשיתוף דוד פריג, בשיתוף דוד פריג
  • עוד באותו נושא:
  • קצבייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully