וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשלא מתביישים, הכל משתפר: closer תשפר לכם את הסקס

בשיתוף closer, בשיתוף closer

2.12.2019 / 13:48

closer היא חנות לאביזרי מין והלבשה סקסית שמספקת מוצרים איכותיים במחירים נוחים, למי שלא מתבייש לדבר על המיניות שלו בצורה גלויה. למי שבכל זאת קצת חושש - כל הקניות דיסקרטיות

closer. מיכל טדסה,
closer/מיכל טדסה

מיניות זה דבר שאין מה להתבייש בו, אין צורך לדכא או להסתיר אותו. זוגות רבים מתביישים לשוחח על המיניות שלהם, מעדיפים להתפשר, גם אם זה מוביל לתחושת תסכול. לו רק היו מצליחים לדבר עליו, לגוון אותו, חיי המין והחיים בכלל היו משתפרים ללא היכר. זוגות פתוחים יותר למיניות שלהם מצאו כי אביזרי מין הם חלק בלתי נפרד ממה שיכול ומוסיף גיוון וצבע בין הסדינים.

Closer היא חנות מותג לאביזרי מין והלבשה סקסית. חנות חדשה שהביאה לארץ מותגים שלא נראו קודם לכן. הדגש במוצרי המותג הוא יותר על לייף סטייל, גיוון וגם אורח חיים בריא ופחות על הצד הפורנוגרפי.

קפצנו לבקר בחנות, גבר ואשה עם ראש פתוח ובחרנו לבדוק כמה מוצרים ספציפיים שעניינו אותנו במיוחד:

Lelo - מותג אביזרי מין יוקרתיים, הם נחשבים לאיכותיים ביותר בשוק והרבה פעמים נקנים כמתנה.

Fleshlight - אביזרי מין לגבר, הפופולרי ביותר בעולם כיום.

Aneros - חברה שמתמחה במעסי פרוסטטה, פופולרי מאוד בקרב גייז.

שוחחנו עם הבעלים, אור שוורץ וביקשנו לדעת מה מבדיל את החנות שלו לעומת חנויות אביזרי מין והלבשה סקסית אחרים: "קודם כל בכל קנייה מעל 100 שקל יש אפשרות למשלוח בחינם. המוצרים שלנו ייחודים למותג, לכן יש לנו הפתעות שלא תראו במקומות אחרים. יש לנו משהו שנקרא 'קופסת ההפתעות של Closer ' - בכל קנייה מעל 200 שקל אנחנו מצרפים מתנה להזמנה שאותה אנחנו בוחרים לפי אופי ההזמנה (תקף להזמנות אונליין). כל מוצר שמצריך בטריות ואין באריזה, זו מתנה נוספת שלנו ללקוחות".

מי שיפתחו חשבון ב-Closer יכולים לצבור "נקודות פינוק" בכל קנייה ולהשתמש בהם בקניות נוספות לאחר מכן (בהזמנות אונליין בלבד). מבדיקה שערכנו, רק ב-Closer ניתן להחזיר מוצר לאחר פתיחה ואם אותו מוצר לא מצא חן בעיניכם, זאת מעבר לאחריות של שנה על כל המוצרים שבחנות. כמובן, כל המוצרים המשומשים אשר חוזרים לחנות נזרקים מיד לפח.

closer. מיכל טדסה,
אור שוורץ. closer/מיכל טדסה

ההצלחה המהירה של המותג הביאה לשיתוף פעולה גם מול רשת Cal, על כל רכישה דרךך כרטיס האשראי שלהם מקבלים הנחה של 2.5% הנחה ואחוז אחד מכל רכישה דרך Cal נתרמת לעמותת "ילדים בסיכון".

שאלנו את אור על שיתופי פעולה נוספים: "אנחנו תומכים באגודה למען להט"בים עם התו הגאה, בנוסף אנחנו נמצאים במגעים עם חברה מפורסמת, להיות היבואן הרשמי שלה ועוד כמה הפתעות שאני מעדיף לא לפרט יותר מדי מעבר בשלב הזה".

עיקר הפעילות בחנות היא אונליין , באתר סופר מושקע ונעים. עד כדי כך שאפילו את הויברטורים אפשר למיין לפי עוצמת רטט או רעש, או את הבגדים לפי מידה. בכל עמוד מוצר יש הסבר מפורט על המוצר עם המידות שלו, מידת הגמישות ועוד. המשלוחים אגב דיסקרטים, אפילו בחיוב לא כתוב את שם האתר, כך שאם מישהו סקרן לנסות ובכל זאת מתבייש, מעכשיו אין לו ממה לחשוש.

לסיום שאלנו את אור האם יש הבדלים בהזמנות בין חודשי הקיץ לחורף המתקרב: "בימי החורף יותר אנשים נשארים בבתים ופחות יוצאים החוצה לבלות, אז משאירים את הבילוי לחדר המיטות. בהחלט אפשר לראות פעילות רבה יותר של הזמנות בתקופה האחרונה, אנשים אוהבים לרכוש דברים חדשים ולפנק את עצמם ואת בני הזוג".

לסיכום ניתן להגיד שכדאי להשאיר את הסטיגמות או את הביישנות מחוץ לחנות. סקס הוא דבר מהנה ובריא לגוף ולנפש, אם אפשר להוסיף קצת פלפל לאווירה על מנת לתבל את חיי המין, הרי זה מבורך.

אתר הבית


עמוד הפייסבוק


עמוד האינסטגרם


קישור לטוויטר

בשיתוף closer, בשיתוף closer
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully