וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוכרי דירות: כך תוכלו להימנע מתביעות שיעלו לכם הרבה כסף

בשיתוף U.N.I ביטוח ופיננסים, בשיתוף U.N.I ביטוח ופיננסים

2.12.2019 / 12:59

עשרות שוכרי דירות בישראל נתבעים מדי שנה בסכומים גבוהים ונאלצים לשלם פיצויי ענק בשל מקרי ביטוח. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להימנע ממקרה שכזה

בגובה העיניים. יח"צ,
ביטוח בגובה העיניים/יח"צ

כתבה זו חשובה מאוד למיליוני שוכרי דירות בישראל. בין אם אתם סטודנטים או בעלי משפחות השוכרים דירה, כדאי שתשקיעו כמה דקות ותמנעו מתביעות ביטוח שעלולות להביא אתכם לשלם פיצויי עתק.

לפני שאתם חותמים על חוזה השכירות, הניחו את העט ושאלו את המשכיר: האם הדירה מבוטחת? לעיתים קרובות התשובה תהיה חיובית. זה לא מספיק טוב. הנה מקרה שקרה 3 פעמים בחודשים האחרונים: בעקבות קצר חשמלי באחד ממכשירי החשמל, פרצה שריפה בדירה. חברת הביטוח שילמה לבעל הדירה עבור הנזקים, אך תבעה את השוכרים כמי שגרמו לנזק - בתביעה שנקראת "תביעת שיבוב".

איך אתם יכולים למנוע מצב כזה?

פשוט מאוד. תוודאו שבפוליסת ביטוח הדירה, ישנו סעיף "ויתור זכות השיבוב" כנגד השוכרים. סעיף זה ימנע מחברת הביטוח את היכולת לתבוע אתכם בתביעת שיבוב וכך תהיו מוגנים. למשכיר הדירה לא אמורה להיות שום בעיה להוסיף את סעיף ויתור זכות השיבוב, היות וזה לא פוגע בזכויותיו בשום צורה שהיא ובדרך כלל לא עולה לו כסף (אם חברת הביטוח מתעקשת שתשלמו תוספת פרמיה - זה יהיה סכום זעיר).

את המידע יקר הערך מצאנו בקבוצת הפייסבוק - "ביטוח ופיננסים בגובה העיניים". רועי בן דור, סוכן ביטוח ומלווה משפחות כלכלי עומד מאחורי היוזמה המבורכת שמאירה את עיניהם של ישראלים רבים. משיחה קצרה עם רועי גילינו שהוא אחד מסוכני הביטוח הצעירים בישראל. רועי בן 26 , אחראי על תחום הפרט אלמנטרי בסוכנות הביטוח "בן שימול", מרצה במכללת "אורין שפלטר השכלה פיננסית" ובארגון "פעמונים", ובנוסף הקים סוכנות משנה הפועלת תחת איציק בן שימול, בשם "U.N.I ביטוח ופיננסים".

רועי מספר: "הידע בתחום הביטוח והפיננסים קלוש בקרב רוב העם. אנשים לא מבינים את החשיבות הגבוהה של נושאים אלה. לשמחתי בעבודה של 4 השנים האחרונות עם איציק בן שימול (שימש בעבר כמנהל מחוז צפון של חברת הביטוח "איילון" ולפני כן כסגן מנהל מחוז צפון של חברת "הראל"), למדתי המון. התדמית שנוצרה לענף הביטוח רעה ואנחנו פועלים במרץ לתקנה ע"י פעילות שקופה, ישרה וגלויה לחלוטין. המטרה שלי היא להנגיש את המידע בצורה הכי פשוטה ומובנת שאפשר, ולתת שירות אמין ומקצועי לכל מי שיבחר ללכת אתנו."

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף U.N.I ביטוח ופיננסים, בשיתוף U.N.I ביטוח ופיננסים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully