וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעד ביבי? בעד מנדלבליט? מגפון אתה חייב!

בשיתוף ענק הסאונד, בשיתוף ענק הסאונד

2.12.2019 / 11:04

אומנם ה"תקופה החמה" של מגפונים לכריזה היינה בקיץ, אבל בשל המצב הפוליטי החם, עולה הביקוש למגפון בשל ההפגנות הרבות שמתקיימות

מגפון. יח"צ,
מגפון/יח"צ

עכשיו הזמן הנכון ביותר להביע את הדעה שלך. המחלוקות הולכות וגדלות, וכל צעד שיקרה בימים הקרובים הוא קריטי לכל צד. כבר שמענו על הפגנות, אבל מה שווה הפגנה אם לא תוכל להביע בה את הדעה שלך? בדיוק בשביל זה אתה צריך מגפון. מגפון היא מערכת הכריזה הזמינה ביותר והיעילה ביותר שיש כיום.

אין לי תקציב

בשונה ממערכות שמע אחרות, מערכות כריזה לאו דווקא מתמקדות באיכות הסאונד היוצא מהמערכת. לא תוכלו לשיר דרך מערכת הכריזה, הדבר היחיד שחשוב כאן הוא זה שישמעו אתכם ויבינו אתכם. בדיוק בגלל זה המחירים של המגפונים אינם יקרים בכלל. כל אדם שרוצה יכול להרשות לעצמו לרכוש מגפון. מדובר על מחירים שנעים בטווח המאות שקלים הבודדים ואף מעט מהדגמים יכולים להגיע לאלפי שקלים. בנוסף לכך, תמיד תוכלו לרכוש מגפונים יד שנייה. המקום הנכון ביותר ממנו תוכלו לרכוש מגפון יד שנייה הוא דרך חנות סאונד והגברה מקצועית. "ענק הסאונד" מציעה ללקוחות שלה מוצרי יד שנייה במחירים מופחתים. מבעד לכך, גם המוצרים מיד ראשונה של רשת החנויות הזאת מוזלים, זאת בגלל ש"ענק הסאונד" היא גם יבואן רשמי של כל המוצרים שלה - מה שמוריד לכם, הלקוחות, את דמי התיווך.

איך אדע איזה מגפון לרכוש?

מכיוון שהמטרה העיקרית שיש לנו מהמגפון הוא זה שישמעו אותנו, אנו צריכים לדעת לבחור מגפון שהעוצמה שלו מתאימה למקום בו אנו הולכים להשתמש בו. אם מדובר על מרחב פתוח ומקום הומה אדם, עלינו לבחור במגפון שעוצמת הסאונד שלו יכולה להגיע לכמה מאות וואט. לדוגמא, אם נצטרך לדבר אל מול 800 איש במקום פתוח, אנו צריכים מגפון שעוצמת הוואט שלו תהיה לפחות 400 וואט. הדרך הנכונה ביותר לדעת איזה מגפון מתאים לכם הוא להגיע לחנות סאונד והגברה מקצועית ולקבל שם הכוונה אל הדגם הנכון לכם, זאת בהתאם לשימוש שלכם מהמוצר. יש היום מגפונים שיש להם אפקטים שונים, מגפונים שיכולים להפעיל סירנה, מגפונים שאתם יכולים להקליט איתם.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
מגפון. יח"צ,
מגפון/יח"צ

נוחות מעל הכל

יש לקחת בחשבון דבר אחד חשוב. כאשר אתם הולכים לפני הפגנה אתם לרוב לא יודעים כמה זמן היא הולכת להימשך. אתם לא רוצים להיות תקועים עם מגפון שסתם יסרבל אתכם מספר שעות. בדיוק בשביל זה, כאשר אתם בוחרים את דגם המגפון המתאים לכם, בדקו שהוא נוח לכם. יש היום ידיות אחיזה משוכללות ונוחות, בדקו מה המשקל של המוצר והאם יש לו כתפית. כל אלה נתונים שמאוד חשובים שתדעו לפני שאתם מוציאים את האשראי מהכיס שלכם.

האם כדאי להזמין מגפון דרך אמזון?

הרבה אנשים פונים אל חברת אמזון בטענה ששם נוכל למצוא מוצרים במחירים זולים יותר. אבל מה שהרבה שוכחים הוא שהמחיר אותו אתם רואים הוא לא המחיר בפועל. מחיר המשלוח לישראל מייקר את המוצר לרוב בכמה מאות שקלים, לפעמים יוצא שהמחיר באמזון יהיה גבוה יותר מאשר בארץ. מלבד לכך, האם אתם בטוחים שאתם רוצים לרכוש מוצר מאדם פרטי? אתם רוכשים מוצר שלא ניסיתם אפילו, איך תדעו את הטיב שלו? היתרון שיש ברכישת מוצרים מחנות סאונד והגברה בארץ הוא שאתם יכולים לבדוק את טיב המוצר עוד לפני שאתם רוכשים אותו. יש מוצרים שאנו ממליצים לרכוש מאמזון, רכישת מוצרי סאונד מאמזון אינה מומלצת.

מסקנות

לא משנה לשם מה אתם יוצאים להפגין, אתם רוצים שישמעו אתכם. בלי מגפון אתם בקלות יכולים לאבד בקהל הרחב. המגפון הוא מערכת כריזה שמתאימה להפגנות, למקומות מוסדיים וכו'. אין לכם מה לחשוש מכל הנוגע למחיר המוצר, מדובר על מערכת כריזה שהיא מאוד נוחה מבחינה כספית. עליכם לשים דגש רב על הנוחות שיש לכם מהמוצר, מדובר על מוצר שישאר אתכם לאורך כל היום. חשוב מאוד לרכוש מערכות כריזה ממקום מקצועי, מקום המתמחה במוצרי סאונד והגברה - רק ככה תוכלו להבטיח לעצמכם רכישה בטוחה.

בשיתוף ענק הסאונד, בשיתוף ענק הסאונד
  • עוד באותו נושא:
  • מגפונים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully