וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכל אוהד יש בית: הבר המושלם לספורט בראשון לציון

בשיתוף Coach Sport Bar, בשיתוף Coach Sport Bar

2.12.2019 / 9:32

אוהבים לראות ספורט? חובבי גיימינג? בראשון לציון פועל מקום המתאים לכם כמו כפפה ליד. עם שידורי ספורט, קונסולות משחק והמבורגר אגדי - לא תרצו לעזוב

ספורט בר ראשון לציון. תומר איפרגן,
Coach Sport Bar/תומר איפרגן

צפייה משותפת באירועי ספורט הפכה עם השנים להיות הבילוי האולטימטיבי של קבוצות אוהדים רבות. במקום להוציא הון תועפות על מחירי הכרטיסים לאירועים השונים, אוהדים רבים מצאו פתרון מהנה ביותר, זול, נוח וטעים, מפגשי צפייה בברים של ספורט.

כמו בעולם כך בישראל, מי שלקחו את העניין צעד אחד קדימה הם הבעלים של Coach Sport Bar, מקום ייחודי באזור המרכז הממוקם בראשון לציון.

מדובר בבית לכל אוהבי הספורט, בכל ענף -כדורגל, כדורסל, סנוקר, פורמולה 1, פוקר, גולף, קרבות יו אף סי, פוטבול אמריקאי או טניס, כולל שידורי ספורט הנמשכים לתוך השעות הקטנות של הלילה. לכל אלו יש מקום צפייה באווירה ביתית מזמינה.

הבר בנוי ממקומות ישיבה כולל ספות ומכשירי טלוויזיה אישיים, זאת על מנת לתת ערך נוסף לחובבי הספורט אשר מגיעים למקום. המקום מאפשר גם לשחק בין הקונסולות של סוני פלייסטיישן, אקס בוקס ואפילו נינטנדו. ישנם מעל 35 סוגי משחקים, בנוסף גם חנות שבה ניתן לרכוש את כל ציוד הגיימינג, שלטים משחקים, הקונסולות עצמן ועוד.

ספורט בר ראשון לציון. תומר איפרגן,
Coach Sport Bar/תומר איפרגן

ה-Coach Sport Bar פתוח כבר כארבעה חודשים וניתן לארח בו אירועי צפייה משותפים עד 120 איש. תוך זמן קצר המקום עשה לעצמו שם בקרב חובבי הספורט בישראל, וקבוצות אוהדים רבות כבר ארגנו שם מפגשי צפייה.

שוחחנו עם שקד, אחד הבעלים, על משחק שזכור לו במיוחד: "שני אירועים מיוחדים קופצים לי לראש. הראשון זה משחק ליגת האלופות בין באיירן מינכן לטוטנהאם, הגרמנים הביסו את האנגלים בתוצאה 7-2 והחגיגה היתה מטורפת. אוהדי באיירן החלו לשיר במיקרופון שירי יציע בגרמנית וזה הרגיש כאילו אנחנו באצטדיון ממש.

"האירוע השני זה טורניר פיפ"א עם מעל 120 משתתפים מתחלפים, זה היה מדהים לראות את ההכנות והרצינות של כל המשתתפים. חוויה אמיתית וגם זה הרגיש כאילו אנחנו נמצאים במגרש כדורגל ולא בבר ספורט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ספורט בר ראשון לציון. מתי עוזרי,
Coach Sport Bar/מתי עוזרי

הרעיון על פתיחת ספורט בר ייחודי חלחל לראשו של שקד בזמן טיול במקסיקו. הוא נהג לשבת בבר מקומי המיועד לשידורי ספורט והאסימון לפוטנציאל של סוג הבילוי הזה נפל. ביחד עם שותפו תומר, הם החליטו ליישם זאת גם בישראל עם תוספת מיוחדת, מקום שיענה על דרישות קהל חובבי הגיימרים בארץ וכך עשו. איחדו את שני הרעיונות למוצר חובה לכל אוהד ספורט מקומי.

השאיפה של שקד ותומר היא לקדם את תרבות צפיית הספורט המשותפת ותרבות הגיימינג שתופסת תאוצה בעולם. כבר עכשיו הם מארחים טורנירים און ליין על בסיס שבועי והפרסים מטורפים.

כל שבוע, הזוכה במקום הראשון באחת מהתחרויות מקבל בכרטיס טיסה + מלון + כרטיס כניסה לאחר ממשחקי הכדורגל הנחשבים באירופה. עד היום טסו מספר מנצחים למשחקים של ברצלונה, יובנטוס, פריס סן ז'רמן ועוד.

לקראת החורף המקום ערוך לשידורי צפייה של ליגת האלופות, ולאחר מכן בקיץ הקרוב לטורניר גביע העולם. בהמשך מתוכנן גם ערב השקת הסוני פלייסטיישן 5.

שאלנו את שקד מה עוד ניתן למצוא בבר ספורט מלבד צפייה ומשחקים: "יש לנו פה הכל, אלכוהול, שתיה חמה, אוכל, כאשר ההמבורגר המדובר של המקום נחטף בכמויות בכל אירוע".

אם לאשה או החברה נמאס שאתם תופסים להן את הטלוויזיה בסלון עם שידורים של ספורט או משחקי גיימינג. אם אתם קבוצת אוהדים של אחת הקבוצות ורוצים לראות משחק באווירה של יציע לכל דבר. אם אתם בעלי חברה ומעוניינים לערוך ימי גיבוש או מסיבות פרטיות באווירה אחרת לגמרי, sport bar Coach זה בדיוק המקום שאליו אתם צריכים להגיע.

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף Coach Sport Bar, בשיתוף Coach Sport Bar
  • עוד באותו נושא:
  • ספורט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully