וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את המתווכת הצעירה בנגב

בשיתוף ארץ עיר נדל"ן, בשיתוף ארץ עיר נדל"ן

1.12.2019 / 16:18

ארץ עיר נדל"ן היא אחת מחברות התיווך הבולטות בבירת הנגב. תפסנו לשיחה את ליאור קריספין - הצעירה במשרד

ליאור קריספין. בית ספר מיקי בוגנים,
ליאור קריספין/בית ספר מיקי בוגנים

מחירי הנדל"ן הגבוהים במיוחד באזור מרכז הארץ הובילו משקיעים רבים לחפש חלופות דיור/השקעה במחירים אטרקטיביים יותר. החיפושים הובילו אל דרום הארץ, ובבחינת אטרקטיביות קצרה, באר שבע מתגלה כמטרופולין יציב ומשתלם במיוחד שם ניתן לרכוש נכסים במיקומים מנצחים ובמחירים משתלמים הרבה יותר.

אחת מחברות התיווך המובילות בדרום הארץ היא חברת ארץ עיר נדל"ן ויזמות. משרד תיווך אשר מונה כשמונה סוכנים שנבחרו בקפידה, הצעירה בחבורה היא ליאור קריספין, סוכנת נדל"ן שחבריה למשרד מספרים לנו על אישיות צבעונית, מעניינת ומרגשת במיוחד. ליאור לא הרבה זמן בתחום וכבר עשרות עסקאות מאחוריה.

תפסנו את ליאור בשיחת מסדרון ושאלנו אותה לגבי עסקה בחודש האחרון שהייתה מעניינת מבחינתה: "לאחרונה חייג אלי לקוח (קיבל המלצה) שמנסה למכור את הבית שלו קרוב ל-4 שנים. הוא עבר מספר משרדי תיווך, ניסה למכור לבדו ובשיחתנו סיפר לי שהוא על סף ייאוש וחושב להוריד את המחיר משמעותית.

"לאחר פגישה בביתו, הסברתי לו על תהליך של עבודה 'בבלעדיות' והסכמנו יחד שזה הדבר הנכון ביותר עבורו ועבור הנכס שלו. תוך חודש בלבד של עבודה אינטנסיבית ופרסום בכל הרשתות החברתיות, והמדיות המקובלות. כאשר חשפתי את הנכס שלו והצגתי זאת לכמה וכמה לקוחות פוטנציאליים, מכרתי עבורו את הדירה במחיר שיא לאותו רחוב ולשביעות רצונו.

ארץ עיר נדל"ן. יח"צ,
ארץ עיר נדל"ן/יח"צ

"לאחר מכן אותו לקוח לא חשב פעמיים, את הדירה החדשה שלו הוא רכש דרכי וכיום אני כבר עובדת על מכירת הדירה של אמא שלו ורכישה של דירה חדשה עבורה. אחד הדברים שאני אוהבת יותר בתחום הזה זה 'עסקאות שרשרת' כל מוכר של דירה הופך להיות קונה פוטנציאלי וזאת בזכות היחס החם והמקצועי שקיבל".

שאלנו את ליאור על איך הגיעה לתחום ועל תפיסת עולמה: "כל חיי עבדתי במכירות, למעשה העבודה הראשונה שלי בתחום המכירות הייתה בגיל מאוד מאוד צעיר במוקד מכירות של חברת YES ובזק. חשוב לציין כי עוד מילדות אבא שלי היה מודל חיקוי בשבילי (אבא שלי מנהל מכירות במגרש מכירות רכב) ולא היה לי ספק שאמשיך את דרכו בעולם המכירות. הדבר שהכי חשוב לי עוד הרבה לפני המכירה זה לראות את הבן אדם שמאחורי העסקה, בלי יחס חם ואנושי שום עסקה לא תצא לפועל". עוד היא מוסיפה כי כידוע בית זה הנכס היקר ביותר ללקוח וחובה לגלות בתהליך אמפתיה ורגישות.

ביקשנו מליאור לספר לנו על אזור חם בבאר שבע: "שכונת נווה זאב, אזור מדהים עם אוכלוסייה חמה ונעימה, שכונה די גדולה ויחסית חדשה. היא מתוכננת בצורה חכמה, כך שמשלבת בתוכה אזורים שקטים ומבודדים ומקומות בעלי תנועה גדולה יותר. ניתן למצוא בה החל ממגדלים יוקרתיים ועד קומפלקסים משפחתיים יותר.

"בשכונה יש מגוון שירותים קהילתיים, בתי ספר וגנים מהטובים בעיר, כל קופות החולים, דואר ונגישות מלאה לכל מקום בעיר. על הציר המרכזי של השכונה ניתן למצוא גם מרכז מסחרי ובו נמצאים חנות פארם, חדר כושר, מסעדות ועוד".

ליאור מוסיפה: "אני מאמינה שידע זה כוח, בגלל שנולדתי וגדלתי בנווה זאב, אדע להעביר את המסר בצורה הטובה ביותר לקונים שלי".

ביקשנו מליאור לתת טיפ למתווך חדש שמתחיל את דרכו החדשה במקצוע: "נחישות והתמדה מנצחים כל כישרון. בתחילת דרכי לא האמנתי שבעבודה קשה ובנחישות יהיה ניתן להגיע להישגים כל כך גדולים והנה, הוכחתי לעצמי אחרת".

ארץ עיר נדל"ן ויזמות נמצאים ברחוב סמילנסקי 5 בבאר שבע

מוכר\קונה נכס? חייג עוד היום 050-7545684

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף ארץ עיר נדל"ן, בשיתוף ארץ עיר נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully