וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה שמביאה לכם אוכל איכותי בטעמים של בית

בשיתוף שגיא אוכל אותנטי וים תיכוני, בשיתוף שגיא אוכל אותנטי וים תיכוני

1.12.2019 / 15:59

ברחוב רוטשילד באור עקיבא נמצאת המסעדה של שגיא שיחד עם אמו ואישתו מכין אוכל איכותי - אך כזה שלא מאבד את הטעם הביתי המזכיר ניחוחות ילדות

שגיא אוכל אותנטי. אהרון יחזקאל,
שגיא אוכל אותנטי וים תיכוני/אהרון יחזקאל

אוכל ביתי הוא האוכל האהוב ביותר. כזה שמזכיר לנו את ריחות הילדות, אוכל פשוט אך טעים, מנחם כשצריך ומחמם את הלב בכל פעם מחדש. בשלוש השנים האחרונות מסעדת "שגיא אוכל אותנטי וים תיכוני" באור עקיבא עשתה לעצמה שם של מסעדה אשר לקחה את האוכל הביתי, שדרגה אותו לרמה מקצועית אך מבלי לפגום בטעם המוכר והמנצח.

בין היתר במסעדה ניתן למצוא את כל המאכלים הפופולריים - קוסקוס עבודת יד, סוגי בשרים שונים, צלי, בקר, קציצות ושווארמה, מגוון תבשילים ודגים.

הביקורות חיוביות ביותר, שוחחנו עם חווה עמרני, לקוחה: "היינו היום אצל שגיא וזו לא פעם ראשונה ולא תהיה האחרונה בעזרת השם. פשוט אוכל מכל הלב, שירות אדיב, אווירה נעימה מאוד ומרגישים כמו בבית".

שגיא אוכל אותנטי. אהרון יחזקאל,
שגיא אוכל אותנטי וים תיכוני/אהרון יחזקאל

שאלנו את שגיא, הבעלים, איך הוא הגיע לתחום וקצת על המקום: "אני עובד מגיל 15 והגעתי להחלטה שאני רוצה לפתוח משהו משלי, הייתה לי הזדמנות והלכתי על זה. זה עסק משפחתי, מכינים את הכול במקום, אני עובד ביחד עם אישתי ואמא שלי. ההחלטה שעשינו לפני כמה שנים הייתה משותפת, כולנו הבנו שאנחנו הולכים לעסוק בזה יחד".

רוב הלקוחות במסעדה הם לקוחות קבועים, כאלה שבאים לאכול כבר שנים. המבקרים החדשים הגיעו לאחר שהשם על האוכל הביתי האיכותי עשה לו כנפיים, מפה לאוזן וזו בעצם תעודת האיכות הטובה ביותר שמסעדה יכולה לבקש לעצמה. במקום ניתן לערוך גם אירועים פרטיים עד 60 איש, ולבנות את התפריט על פי רצון הלקוח.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שגיא אוכל אותנטי. אהרון יחזקאל,
שגיא אוכל אותנטי וים תיכוני/אהרון יחזקאל

המטרה של שגיא ומשפחתו היא להמשיך ולהתפתח, לפתוח עוד סניף אבל להישאר אותנטיים בכל הנוגע לטעמים. שאלנו את שגיא על המוטו שלו: "הדאגה והאכפתיות שלנו לאוכל היא מה שגורמת לעסק שלנו להיות איכותי משפחתי ונעים. הכל נמצא בידיים שלנו, אנחנו מנסים לבנות הכול מאפס, עד למנה המתאימה לפי רצון הלקוח".

בכל יום שישי במסעדה נערך יריד אוכל עם 50 סוגי מאכלים על סירים מכל העדות. היריד יוצא לדרך בשעה 8:00 ונמשך עד שהכל נגמר.

מסעדת "שגיא אוכל אותנטי וים תיכוני" היא שם נרדף למנות גדולות ומשתלמות. אוכל טעים, שירות טוב מקום נקי, לא צריך יותר מזה.

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף שגיא אוכל אותנטי וים תיכוני, בשיתוף שגיא אוכל אותנטי וים תיכוני
  • עוד באותו נושא:
  • אור עקיבא
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully