וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילוי תל אביבי באשקלון

בשיתוף ברסארי מרין, בשיתוף ברסארי מרין

1.12.2019 / 15:47

לא צריך לנסוע רחוק כדי ליהנות מאוכל מעולה. על המזח בנוף המדהים של המרינה באשקלון, מסעדת בראסרי מרין מציעה חוויית בילוי לכל החושים

ברסאריע מרין. יח"צ,
ברסארי מרין/יח"צ

מסעדת בראסרי מרין נפתחה לפני מספר שנים בעיר אשקלון. מאז הקמתה, המסעדה מיצבה את עצמה כמקום בילוי מוביל המשלב בין אוכל מחומרי גלם איכותיים, לבין מיקום מנצח ממנו משתקף חוף הים המושלם של אשקלון עם היאכטות העוגנות שבה.

על מנת לשדרג את חוויית הבילוי במקום, עברה המסעדה מתיחת פנים של ממש בהשקעה של מאות אלפי שקלים. החלל הפנימי של המסעדה עוצב מחדש על ידי מעצב פנים מוביל, שהעניק לה מראה עכשווי ויוקרתי, כאשר גם בחלק החיצוני הוחלפו השולחנות והכסאות.

המטבח הוחלף לחלוטין ואובזר במיטב המכשור של המטבחים המתקדמים, כלים חדשים ומעוצבים, ביחד עם גולת הכותרת: טאבון מיוחד שיובא היישר מאיטליה.

השדרוגים לא הותירו את קהל המבלים והסועדים אדיש. מדי שבוע נוהרים למקום מאות בליינים אשר נהנים ממסעדה ובר בסגנון ים-תיכוני. התפריט במסעדה נבנה לאחר מסע קולינרי וליווי שקיבלו בעלי המקום מהשפים המובילים בארץ. התפריט משלב בתוכו מטבח חלבי לצד מטבח בשרי וים תיכוני. החל מדגים טריים, פסטות טריות, סלטים, פיצות ומגוון ירקות בטאבון, נתחי בשר משובחים על הגריל, ועד קינוחים וקוקטיילים מיוחדים, אלה מוגשים כל העת.

הבעלים של המקום, אבנר מלכה, מספר על השיפוץ: "לאחר מספר שנים של עבודה ומתן שירות ללקוחות רבים, החלטנו שהגיע הזמן לשינוי, השקענו המון זמן, מחשבה, משאבים ועבודה. עכשיו הבאנו את המסעדה להיות ברמה הגבוהה ביותר וכיום היא מעניקה לכולם בילוי מושלם. אווירה קסומה על המים, אוכל איכותי, מוסיקה מרגיעה ושירות ללא פשרות".

ברסארי מרין. יח"צ,
ברסארי מרין/יח"צ

אלי וציפי שמרון, לקוחות במקום, סיפרו על החוויה במסעדה: "שמענו שהמקום עבר שיפוץ והחלטנו להגיע לבדוק, ראינו שמדובר במהפכה של ממש. יש תפריט מגוון עם אינסוף אפשרויות החל מסטייקים משובחים, המבורגר נהדר ועד פיצות שיוצאות מהטאבון כמו באיטליה. אהבנו את איך שהמקום התנהל גם קודם לכן, אבל הגיוון במנות הוא משהו שלא רואים בכל יום באזור הדרום, פשוט מכל טוב. אחלה נוף, אחלה אווירה, אוכל טעים, מעכשיו נחזור לפה בתדירות גבוהה הרבה יותר, יש בשביל מה".

אחד הדברים אשר מייחדים את המסעדה ומוסיפים כיף גדול אלו הם סופי שבוע, בשעות המאוחרות של הלילה. אז המקום נכנס לאווירה קצבית וצעירה יותר, כזו המשלבת אלכוהול משובח, מוזיקה מנצחת ואווירה של חוץ לארץ.

לצד המסעדה המושקעת, בימים חמימים יותר כשיש בריזה מהים, תוכלו לבלות בבר 'הקצה' שנמצא בצמוד למסעדה ומהווה חלק אינטגרלי מהמקום. 'הקצה' מתרחב לחלקה החיצוני של המסעדה והוא פתוח משעות הערב המוקדמות.

ב'קצה' תוכלו לבלות ממש על המזח וליהנות ממוזיקה של ה DJ'Sהמובילים בארץ שמנגנים בכל העולם: גיא מנצור, אלה גוטמן, שון דורון ועוד רבים וטובים. גם בימי החורף בזכות סגירת החורף הייחודית, אתם יכולים להיות בטוחים שיהיה חמים ונעים בבילוי מושלם עם נוף פנורמי מלא למרינה היפיפייה.

"הבאנו את תל-אביב לאשקלון", מספר מלכה. "החל מרמת העיצוב, בחירת הפרודוקטים, התפריט העשיר שלנו ועד לתוצר הסופי שהסועדים והמבלים מקבלים. רצינו להראות שיש דבר כזה בילוי מושלם והוא נמצא אצלנו. אנו שמחים שיש לנו את האפשרות לתת ללקוח חווית בילוי מנצחת המשלבת בין כל העולמות".

בבראסרי מרין ניתן לקיים אירועים פרטיים, החל מעשרה אנשים ועד לאירועים גדולים של 200 איש.

בראסרי מרין ממוקמת ברחוב בת גלים 5 מרינה אשקלון, בקצה הצפון-מערבי של המרינה.
מספר הטלפון במקום: 08-6788536.

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף ברסארי מרין, בשיתוף ברסארי מרין
  • עוד באותו נושא:
  • אשקלון
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully