וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודיו שילווה את המתאמנים עד להגשמת החלום שלהם

בשיתוף 24fit, בשיתוף 24fit

1.12.2019 / 14:19

אנחנו עומדים להיכנס לימי החורף הקרים, אך זה לא אומר שאנחנו צריכים להישאר תקועים בבית ולהשמין - כושר ותזונה המביאה לאורך חיים בריא יותר לא עומדים במקום

מאמן כושר אבי 24fit. יח"צ,
אבי יחיאל/יח"צ

אבי יחיאל מנהל את סטודיו 24fit. ליחיאל ניסיון של מספר שנים במקצוע ומאחורי הרעיון שלו עומדת נוסחה בדוקה להצלחה. על מנת להעלות את המודעות של אנשים לנושא הכושר והתזונה, מחנכים אותם בסטודיו לפעול על פי שילוב של 80% תזונה ו-20% כושר.

באופן טבעי בתקופת בקיץ יש עלייה של מתאמנים, משום שבקיץ אנשים יוצאים יותר לבלות, רוצים להיראות חטובים יותר וגם מזג האוויר מזמין, אבל אבי יחיאל לא נותן לחורף לשנות. "אחד מסוגי האימונים שאנחנו מעבירים גם בחורף הם אימוני טאבאטה. מדובר באימון מעצים שבו אנחנו שורפים יותר שומן, מחזקים את השרירים ומפתחים בסיבולת לב ריאה".

מאמן כושר אבי 24fit. יח"צ,
24fit/יח"צ

שאלנו את אבי על תפיסת העולם שלו: "לכל תהליך יש דרך וכך גם אצלנו. אנחנו רוצים ללמד ולתת לכל מתאמן את כל הכלים הנדרשים לו. אם זה העלאת הביטחון העצמי, לחשוף את המתאמנים לאורך חיים בריא יותר, להראות לכולם שלא הכל קשה. ביחד איתי יוצאים לדרך שבה הם יראו עולמות שעדיין לא הכירו, עולמות שמהם הם ילמדו על תזונה וכושר".

שאלנו את אבי על היתרונות שלו ביחס למתחרים: "אנחנו מקפידים לתת הערכה תזונתית לכל מתאמן. מדובר בליווי מקצועי צמוד שבו כל אחד מקבל ייעוץ יום יומי, שקילה פעם בשבוע ועוד המון מוטיבציה שאנחנו מחדירים בצורה שלא מאפיינת אחרים. כל לקוח שלנו הוא חלק ממשפחה גדולה אוהבת ותומכת, גם ברגעי המשבר שקשה ואין כוח. מגיע אלינו בן אדם עם חלום ואנחנו לא עוזבים אותו עד שמגיעים למטרה שבגינה הוא הגיע".

לעמוד האינסטגרם של הסטודיו

בשיתוף 24fit, בשיתוף 24fit
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully