וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום שכדאי לעבור בו לפני טיסה לחו"ל

בשיתוף סנטרל צ'יינג', בשיתוף סנטרל צ'יינג'

1.12.2019 / 14:00

בין המלונות המרכזיים בירושלים שוכן סנטרל צ'יינג' המציע לטסים לחו"ל או למבקשים להעביר כסף מחירים אטרקטיביים ברכישת מטבע חוץ

סנטרל צ'יינג'. יח"צ,
סנטרל צ'יינג'/יח"צ

טסים לחו"ל וזקוקים להמרת כסף, מבקשים להעביר כסף למקומות אחרים בעולם, רוצים מקום בטוח לניכוי צ'קים? בסנטרל צ'יינג תקבלו את כל השירותים כולם.

סנטרל צ'יינג ממוקם בלב אזור התיירות של ירושלים, בין שלושת המלונות הגדולים והמפוארים, ברחוב בן סירא 26. המקום פעיל כבר כ-9 שנים תחת ניהולו של יוסי לוי.

לוי לא נולד לעולם הכספים, את ניסיונו בניהול צבר בעולמות עסקיים אחרים. בתחילת דרכו בסנטרל צ'יינג שילם כסף רב עבור ליווי של מומחים לנושא, אך לאחר שנה כבר יכול היה להמשיך לבדו. המוניטין שבנה לעצמו בעשר אצבעות נבנה בזכות מקצועיות ושירות מושלמים.

שאלנו את יוסי מה מייחד את הצ'יינג שלו לעומת מקומות אחרים: "מעל לכל, קנייה ומכירת מט"ח במחירים הכי טובים בירושלים. מעבר לזה, בחוק החדש אנשים פוחדים לסחור במעל ל-11 אלף שקלים, אצלנו מותר לסחור בכל סכום, משום שאנחנו גוף פיננסי מפוקח".

סנטרל צ'יינג'. יח"צ,
סנטרל צ'יינג'/יח"צ

בסנטרל צ'יינג ישנה אפשרות לקנות מט"ח בתשלומים. מעבר לזה, במקום יש שירות חדש של כרטיסי אשראי נטענים, בהם ניתן לבצע את קניית המט"ח במחירים ללא תחרות.

קהל יעד העיקרי של סנטרל צ"יינג הוא תיירים ונוסעים ישראלים. אבל יותר ויותר בתי עסק שעובדים בהיקפים מסחריים גדולים משתפים פעולה עם המקום. חברות בע''מ ועוסקים מורשים בעיקר מבקשים לבצע נכיון צ'קים בגלל שירות אמין, מקצועי, מהיר ונגיש מאוד, תוך כדי התחייבות למחיר הוגן וכיבוד הפרטיות.

יוסי מבקש לחשוף את הקהל הישראלי שטס לחו''ל את האפשרות של קניית מט"ח במחירים האטרקטיביים ביותר שיש. הנגישות במרכז העיר מוגבלת אבל מסביב ישנם חניונים של שעה ראשונה בחינם או נקודות פריקה וטעינה. לאחר היכרות בסיסית של כמה עסקאות, ניתן כבר לבצע החלפות כספים במחיר האטרקטיבי ביותר ובמהירות שיא, כך שאפילו לא תצטרכו לכבות את הרכב.

הקהל הישראלי לא אוהב לצאת פראייר בעסקה שהוא מבצע. זאת הסיבה שסנטרל צ'יינג תפס לעצמו מקום מרכזי של לקוחות מכל רחבי ירושלים והסביבה, בזכות שערי המרה האטרקטיביים ביותר.

שאלנו את יוסי על ההיערכות לקראת החורף: "בחודשי החורף אנחנו נתקלים בעסקאות של מטבעות יותר אקזוטיים ונדירים, אנשים פחות נוסעים לאירופה הקלאסית או ארה"ב, אלא ממשיכים לחפש מקומות חמימים יותר. אנחנו כמובן ממשיכים להעניק מענה מצוין לכל מטבע נדרש".


שאלנו את יוסי על תפיסת עולמו וטיפ קטן: "הכסף של הלקוח שווה אצלנו יותר. מעבר לזה אנחנו דוגלים במתן שירות אמין עם טכנולוגיה מתקדמת שבודקת כל שטר שנכנס ויוצא, כך שלקוחותינו בטוחים שקיבלו שטרות אמיתיים תוך כדי שקיפות מלאה. לפני שאתם בוחרים מקום שבו תמירו את הכסף שברשותכם, ודאו כי המקום מפוקח ובעל רישיון.בכל מקרה צ'יינג'ים הם אופציה עדיפה, זולה ומהירה על פני הבנקים או בנק הדואר".

שעות הפעילות של סנטרל צ"יינג הם:

בחודשי הקיץ משעה 07:00 בבוקר עד 23:00 בלילה.

בחודשי החורף משעה 07:45 עד 22:00 בלילה.

בנוסף המקום פתוח תמיד במוצאי שבת.


לאתר האינטרנט

בשיתוף סנטרל צ'יינג', בשיתוף סנטרל צ'יינג'
  • עוד באותו נושא:
  • צ'יינג'ים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully