וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצח הקוד להכנת השניצל המושלם

בשיתוף השניצלן, בשיתוף השניצלן

1.12.2019 / 12:26

בגיל 27 מתן אברהם מצא את הנוסחה לשניצל בטעם מושלם. יחד עם מזון מבשר איכותי, תוספות נהדרות ושירות אדיב הוא מתכוון להתרחב לכל אזור המרכז

השניצלן. יח"צ,
השניצלן/יח"צ

לאורך השנים השניצל הפך להיות לארוחת הצהריים הפופולרית ביותר בישראל. על פניו מדובר בארוחה קלה להכנה, אבל איך אפשר להגיע לטעם המושלם? האם כדאי שיהיה זה נתח דק או עבה, איזה ציפוי ותבלינים להוסיף?

המקור של השניצל הוא מאוסטריה, אבל מי שמצא נוסחה משודרגת וטעימה במיוחד הוא השניצלן מרחובות. בקרוב יפתחו גם סניפים חדשים.

השניצלן היא מסעדת מזון מהיר חדשה. מלבד שניצל ניתן למצוא בה ארוחות צהריים המכילות בשר משובח כגון: פרגיות, מעורב, חזה עוף ועוד, בנוסף יש גם ארוחות לילדים. לצד כל הבשרים יש מגוון סלטים ושאר תוספות אשר מרכיבים ארוחה מושלמת.

הביקורות בדף הפייסבוק מהללות. שרון מלכה כותבת: "הכי טעים באזור. מגיע במהירות חם וטרי והכל בשפע". דרורית לוי כותבת: "סוף סוף יש שניצל טעים בחוץ. הכל טרי וטעים גם הסלטים והשניצל מושלם".

השניצלן. יח"צ,
השניצלן/יח"צ

מי שמנהל את השניצלן הוא מתן, רק בן 27, אבל מאחוריו ניסיון עשיר של כמה שנים בתחום. "עוד בזמן הצבא עבדתי בשניצליה גדולה בטבריה. עם הזמן צברתי את הידע, איך להכין מנות, איך לשדרג אותן. המחשבה על לפתוח מקום משלי תמיד היתה שם בראש, כאשר הרגשתי שאני מוכן עשיתי את הצעד המתבקש".

כל המאכלים נעשים במקום, כולל הבאגטים הטריים והפריכים אשר עוזרים לשלב את הטעמים בצורה הכי טובה בסנדוויץ'. מספיק לבלות במקום שעה אחת בלבד על מנת להבין שאין פה לקוח אחד שלא יוצא עם חיוך על הפנים ובטן שבעה מכל טוב.

שאלנו את מתן על מה מבדיל אותו לאחרים: "אני חושב שאנחנו יודעים להכין את השילוב של הטעמים הטובים ביותר שיש בסנדויץ'. כאשר זה בא לידי ביטוי ביחד עם שירות לקוחות מושלם, אי אפשר שלא לנצח".

בימי שישי יש שדרוג נוסף, ניתן ליהנות ממנה מיוחדת של שניצל בחלה טרייה, מומלץ ביותר. המטרה של מתן היא להמשיך לגדול ולהתרחב לסניפים נוספים באזור המרכז, כדי גם אחרים יוכלו לטעום את סוד הקסם של חיתוך שניצל בגודל ובעובי הנכונים.

שעות הפתיחה של השניצלן הן:
ימים א' עד ה' בין השעות 11:00 - 23:00.
יום ו' בין השעות 11:00 - 15:00.
במוצאי שבת, החל מצאת השבת ועד 23:00.

שאלנו את מתן אם יש לו איזה מסר להעביר: "הצלחתי לפצח את הטעם המושלם לשניצל, מי שרוצה לטעום חייב להגיע לכאן".

בתקופת החורף המגיע אלינו לטובה יש תכנון להכניס מנות ביתיות חמות, כאשר גם במחלקת השניצל עובדים על הוספה של טעמים חדשים ושילובים נוספים. בפעם הבאה שאתם עוברים באיזור, אתם חייבים לעצמכם קפיצה וטעימה בשניצלן.

השניצלן נמצא ברח' האלוף יעקב פרי 5 רחובות.

בשיתוף השניצלן, בשיתוף השניצלן
  • עוד באותו נושא:
  • שניצלים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully