וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומנות הקעקועים מנחמת את הנפש

בשיתוף הילי בילי קעקועים, בשיתוף הילי בילי קעקועים

1.12.2019 / 12:09

קעקועים הפכו לצורת אמנות נפוצה בכל הגילאים. סטודיו הילי בילי ברחובות עשה לעצמו שם של מוביל בתחום

הילי בילי קעקועים. יח"צ,
הילי בילי קעקועים/יח"צ

אופנת הקעקועים מתרחבת לכל עבר. היום כמעט אי אפשר ללכת ברחוב מבלי לשים לב שרוב רובם של האנשים, בכל הגילאים, מתפארים בציור אומנותי אחד לפחות על גופם.

הילי בילי הוא סטודיו בוטיק, מוכר ופעיל בעולם הקעקועים המקומי כבר 4 שנים. הבעלים טל שובלי הוא אומן אשר מתמחה בסגנון ריאליזם שחור אפור מיניטורי, פיין לינז של קווים מושלמים ועדינים.

בקהילת המקעקעים בישראל שמו הולך לפניו כאיש מקצוע בעל יד מדייקת ומדוייקת בפרטים הקטנים ביותר. לאחרונה התברר לנו כי לא מעט נפגעי מלחמה הסובלים מפוסט טראומה הגיעו לסטודיו של הילי בילי. הם מצאו כי חלק מהריפוי והביטחון העצמי שלהם צומחים בזכות קעקועים, כאשר אלו מכפרים על הצלקות, פגיעות פיזיות או נפשיות.

באומנות כמו באומנות, כל אחד יכול לקחת את זה למקומות שעושים לו טוב. למרות זאת עדיין ישנם מקומות מסויימים בארץ שבהם רואים את הקעקועים בעין עקומה.

הילי בילי קעקועים. יח"צ,
הילי בילי קעקועים/יח"צ

שוחחנו עם טל על הסטיגמה הזו: "יוצא לי להיתקל בלא מעט לקוחות שמספרים לי על המון דחיות במקומות עבודה, מציאת מקומות מגורים ושיפוטיות כללית כלפי אנשים מקועקעים. אני מאמין שהאמנות שבה אני עוסק נותנת לאנשים חופש ביטוי וביטחון עצמי גבוה יותר".

אחד הדברים הכי בולטים כאשר נכנסים לסטודיו הילי בילי הוא הניקיון במקום. נושא הסטריליות ותהליך הטיפול בעולם הקעקועים הוא קריטי, להגעה לתוצאה מושלמת של הקעקוע. לכן לפני כל ביצוע של עבודה, טל מדגים ללקוחות את הניקיון שבוצע בעמדה, כי כל החפצים לתחילת התהליך יוצאים מתוך אריזת ניילון סגורה וחדשה.

שאלנו את טל על הטיפול לאחר ביצוע הקעקוע: "יש שלושה דברים לאחר קעקוע שמצריכים תשומת לב. הדבר הראשון זה מריחה של משחה ברמה דקה מאוד על הציור שלוש פעמים ביום. הדבר השני, לא להיחשף לשמש, ים או בריכה לפחות בשלושת השבועות הראשונים לאחר הקעקוע. אני ממליץ גם להגיע אלי לאחר פרק הזמן הזה, על מנת שאוכל לבדוק מקרוב את הקעקוע כדי שאוכל לתת אישור סופי של מאה אחוז. הדבר השלישי, אסור לגרד או לקלף את הקעקוע עד לסיום התקפלות העור והחלמתו הטבעית".

שאלנו את טל על תפיסת עולמו: "אני מייחס חשיבות לכל קעקוע כאילו אני עושה זאת על הגוף שלי. אני נמצא במקצוע הזה בשביל הנשמה. אני קם כל בוקר כדי ליצור ולהגשים את עצמי, האומנות שאני יוצר הולכת עם האנשים לכל החיים וזה נותן לי השראה וסיפוק אדיר. האומנות שלי נותנת הגשמה ללקוחות רבים שעבורם זה חלום או דרך לבטא את עצמם באמצעות קעקוע שהם יצרו".

טל מכוון גבוה, לאחר שביסס את מעמדו כאחד המקעקעים הבולטים, הוא כבר הציב לעצמו יעד נוסף - להרחיב אופקים ולפתוח סטודיו גדול יותר עם מגוון רחב יותר של מקעקעים מקצועיים. הסטודיו יעניק מענה לסגנונות שונים ומגוונים לקהל רחב יותר של לקוחות.

שווה לעקוב אחריו, אנחנו בוודאי נעשה זאת.

סטודיו הילי בילי ממוקם בקניון עופר ברחובות, רחוב בילו 2.

מספר הטלפון להזמנות ובירורים: 052-5691105

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף הילי בילי קעקועים, בשיתוף הילי בילי קעקועים
  • עוד באותו נושא:
  • קעקועים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully