וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בתחום הסלולר יש חנויות אמינות

בשיתוף מחסן הסלולר, בשיתוף מחסן הסלולר

1.12.2019 / 11:45

סניף מחסן הסלולר בתל אביב עשה לעצמו שם של חנות אמינה הנותנת שירות מעולה ללקוחות - גם בתחום הפרוץ של הסלולר אפשר למצוא את המקומות הנכונים

חנות סלולר ג'וני. יח"צ,
מחסן הסלולר תל אביב/יח"צ

ידוע כי חנויות פרטיות הן התחום השחור של שוק הסלולר. מחירים מופקעים, מכשירים מזוייפים, שירות לוקה בחסר ולא מעט ביקורות שמקשות על מציאה של מקום איכותי והגון.

מי שעשתה לעצמה שם של חנות שונה לגמרי בנוף השוק הסולולרי היא מחסן הסלולר בתל אביב. מדובר בסניף של הרשת אשר קיימת כבר כ-4 שנים, כאשר מלבד לחנות יש במקום גם מעבדה לתיקון מכשירים.

בדיקה קצרה בעמוד הפייסבוק של החנות מראה על פרגון מקיר לקיר. אירמה ברלין כתבה: "מקום של אנשים טובים ,שירות נהדר ומהיר במחיר מעולה. הצילו לי את הטלפון בכמה דקות בעלות מינימלית. מומלצים בחום".

אסף בר עוז כתב: "שירות אדיב ומהיר, מחירים הטובים בשוק בפער, כולל הדיוטי פרי". עומרי כץ כתב: "הבאתי לתיקון מכשיר עקום לגמרי והחברה האלופים הצליחו לסדר לי אותו לגמרי. מחיר מעולה, שירות מדהים".

קפצנו לחנות לבדוק מקרוב על מה מדובר ופגשנו את הבעלים, ג'וני, בן 35, נשוי ומי שנמצא בתחום כבר למעלה מ-13 שנה."עברתי את כל החברות הגדולות, פלאפון, פרטנר, סלקום, כולן", מספר ג'וני. "התחלתי עוד לפני שנהיה כל הרעש סביב העולם הזה, עוד כשהיינו מתקנים מכשירי סטרטק ישנים של פעם, עברתי את כל המדרגות, מטכנאי, שירות לקוחות ועד לתפקידי ניהול. לא תכננתי שזה יהיה המקצוע שלי אבל פשוט התאהבתי, אני חי את זה יום יום, את החידושים שבו ולכן משקיע בו את רוב זמני".

בניגוד ללא מעט מקומות, המעבדה במקום עושה את כל ההבדל. בזכות טכנאי צמוד עם ניסון של 10 שנים, לקוחות אשר נזקקים לעזרה מקבלים את המכשירים מתוקנים תוך דקות ספורות , כל עוד לא מדובר בתקלת לוח. כל חלקי החילוף בחנות הם מקוריים, למכשירים בארץ שאין להם חלפים מקוריים, התחליפים הם מהרמה הגבוהה ביותר.

המעבדה זמינה לאורך שעות היום, בקיץ בין השעות 09:00 עד 21:00 ובחורף בין השעות 09:00 עד 20:00.

שאלנו את ג'וני על המכשירים השונים בחנות: "המכשירים שאנחנו מחזיקים הם רק מיבואן רשמי, ערכות סגורות, עם אחריות של היבואן בפריסה ארצית, מקבלים שירות בכל הארץ. אין לי זמן או רצון להתעסק עם משהו שהוא לא מקורי, לא שווה לי למכור מוצר שאני לא מאמין בו במאה אחוז, גם אם יכול להרוויח עליו יותר כסף".

לקוחות אשר מתקשים להגיע למקום באמצע יום עבודה או כאשר נמצאים עם הילדים בבית, לחנות יש שירות משלוחים באזור גוש דן. הוא כולל איסוף והחזרה, גם אם מדובר בתיקון חוזר, זה חלק מהשירות והכל בחינם.

מה עוד שונה במחסן הסלולר לעומת מקומות אחרים? מבדיקה וידע מוקדם, בלא מעט מקומות גובים כסף עבור התיקונים הקלים ביותר, לא משנה מה, אבל בסניף של ג'וני ממש לא עומדים עם קופה רושמת. אם יש לכם צורך בניקיון של של שקע טעינה, ניקוי אפרכסת, עדכון הגדרות באחד מהמכשירים, כיוונים למינהם, שירות על כל אלה ועוד תקבלו ללא תשלום וזה ממש לא שירות שהולך ברגל.

סיפרנו לג'וני כי הגענו לחנות שלו בגלל השם הטוב שעשה לעצמו בזכות השירות והוא הסביר: "כן, השירות שלנו הוא בוודאות כמה רמות מעל כולם. אני מכיר מצויין מה הולך בשוק הסלולר, אני לא אוהב את זה ולכן מנסה לשנות את פני התמונה. אם מגיע לקוח לתקן או להחליף חלק ואיבד את הקבלה, אין בעיה, עושים מה שצריך על מנת שהוא ייצא מרוצה. הכל נע על בסיס של אמינות, גם אם מישהו מגיע לתקן מכשיר והאחריות שלו הסתיימה כמה ימים קודם לכן, אני לעולם לא יעמוד על הסטופר, צריכים לתקן ולשרת אז עושים זאת, בלי אם ובלי אבל".

בחנות יש מבצעים ללא הפסקה, עכשיו בתקופת החורף מחירים מנצחים על מבחר גדול של אוזניות. בנוסף, כל חודשיים מגרילים בדף הפייסבוק מוצר, מכשיר סלולארי, אוזניות יקרות או סוגי גאדג'טים. לא מעט לקוחות זכו במכשירים יקרי ערך, בין היתר אוזניות של אפל שעולות 1,000 שקלים. הכל אמיתי ואותנטי, בלי קומבינות, פייר והוגן. כל מה שצריך לעשות בזמן הגרלה זה לייק לדף ושם תמצאו את את כל המידע הדרוש.

השמועה על השירות האדיב והמקצועי הגיעה גם לאוזניהם של המפורסמים, גם הם אוהבים להגיע למקום שבו לא מחפשים לדפוק את הלקוח, בין היתר לקוחות נאמנים של הסניף בשינקין הם שימי תבורי, מיכאל הנגבי, שחר חסון ואחרים, לקוחות של שנים, ממליצים ומרוצים.

לפני שיצאנו ביקשנו לשמוע מג'וני על המוטו שלו למקצוע: "אני תמיד אומר ללקוחות שלי, כסף זה לא הכל בחיים, זה המוטו לגבי העסק וזו דרך טובה לחיים עצמם. קודם כל חושבים על הלקוח, רק אחרי זה על כסף. ככה בניתי את ההצלחה שלי, על זה אני מתכוון לשמור".

בפעם הבאה שאתם מבקשים לרכוש מכשיר סלולר, אוזניות, מגנים ושאר גאדג'טים או אם יש בידכם מכשיר אשר זקוק לתיקון אמין ומהיר, אל תהססו, גשו למחסן הסלולר בתל אביב, רחוב שינקין 2, את תעודת ההכשר שלנו הם קיבלו ובגדול.

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף מחסן הסלולר, בשיתוף מחסן הסלולר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully